..dat ik een beetje dom enthousiast deed na een rijmwoord gevonden te hebben.quote:
Je hebt het helemaal goed. En officieel ben ik op stage, maar ik ben een prutser en heb niet hard genoeg gezocht, dus nu doe ik andere dingen waar ik anders geen tijd voor had. Muziek opnemen enzo. Best leukquote:Op maandag 19 december 2005 02:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijn, hoe is het op de KMT of heb ik nou de verkeerde faculteit bij jouw naam onthouden?
Misschien wel wat spanjolides.quote:Op maandag 19 december 2005 02:34 schreef Tijn het volgende:
Ik vond het ook wel leuk dat het rijmde
Niks mongolides aan
En het ziet er ook nog eens beter uit en vergroot de leesbaarheid.quote:Op maandag 19 december 2005 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist de regelafstand van mijn paper op 1,5 gezet, en ik blijk nu al 9 kantjes te hebben. Altijd aangenaam, zulke ontdekkingen.
Nee, maar 1,5 moet gewoon, ik vind het alleen erg onverzichtelijk om in te werken. En lettertype moet gewoon times new roman 12 zijn. Lekker gewoon.quote:Op maandag 19 december 2005 02:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
En het ziet er ook nog eens beter uit en vergroot de leesbaarheid.
Heb je de marges al verkleind en het lettertype vergroot?
Ik vind het sowieso onoverzichtelijk om in een WYSIWYG-omgeving te werkenquote:Op maandag 19 december 2005 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ik vind het alleen erg onverzichtelijk om in te werken.
Nou, ik ging gisteren het transcript van m'n interview met Drs. P uittikken en dat had ik gewoon in notepad gedaan, maar toen ik er vandaag op m'n usb stick mee aankwam op de redactie keek iedereen nogal raar.quote:Op maandag 19 december 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onoverzichtelijk om in een WYSIWYG-omgeving te werkenIk tik liever eerst m'n teksten in een omgeving zonder layout, pagina-scheiding en andere overbodige rompslomp die niks te maken heeft met de inhoud. Dat kan later wel tijdens de layout-fase, wanneer ik me niet meer druk hoef te maken om de tekst zelf.
Maar voor normale mensen is dat misschien niet de meest prettige manier van werken
quote:What a beautiful dress
You're wearing tonight
What a beautiful shoes
You have on your feet
Do you remember it's
A long time ago
When the summer was green
The winter was snow
Cherry-eye
Window panes
Wonder why it always rains
Loot at me I'm getting smaller
Vice versa you're growing taller
You're an oak tree I'm a flower
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
Through the coal mines
Of my brain I went
From the chambers of my heart
I sent you a tanker
Filled with sweet perfume
- to my one-eyed cyclop -
I will never stick a pole in your eye
Like the hero of my favourite book
It's been on a shelf
But it's much too high
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
Don't you see yo're going taller
Vice versa I'm getting smaller
I'm a pebble you're a mountain
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
When I dance with you
I can hold your knees
I will polish your shoes
Stay with me
All winter long
And we melt like snow
In the last line of this song
Dat ligt eraan. De reden dat je hier gewoon ff post, of de reden dat je niet weet waar het over gaat?quote:Op maandag 19 december 2005 03:33 schreef sig000 het volgende:
Zou dat de reden zijn?
Inderdaad. Maar toen ik dit topic opende, was het net of de tijd gewoon stil heeft gestaan. Dat (bijna) iedereen er gewoon nog steeds is...quote:Op maandag 19 december 2005 03:39 schreef svann het volgende:
Lopen langs Memory Lane is leuker dan te lang stil staan.
Ja. Twee weken lang. En jij?quote:Heb je al vakantie, Xeen?
Onverbeterlijke tiepes, die semi-bikkelaars.quote:Op maandag 19 december 2005 03:47 schreef Xenia het volgende:
Inderdaad. Maar toen ik dit topic opende, was het net of de tijd gewoon stil heeft gestaan. Dat (bijna) iedereen er gewoon nog steeds is...![]()
Nog een weekje, dan heb ik ook vakantie.quote:Ja. Twee weken lang. En jij?
Tja, dát..... *zich er altijd makkelijk vanaf maakt!quote:(Ik heb geen flauw idee meer hoe ik ook al weer de 'me' replies maak. En kleine of grotere letters? Of kon dat hier niet? Memory Lane is wat gehavend)![]()
Wedden dat ze pas in deel 72 weer terugkomt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
En in het bijzonder een hartelijk welkom aan Xenia.
Zouden we dat nog halen, broer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wedden dat ze pas in deel 72 weer terugkomt?
Ik niet meer, mijn zoon. Maar jij, jij hebt de toekomst. Als je voortvarend doorpost haal je het wellicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we dat nog halen, broer?
Ierland. Voor de studie. En ik vind het ook wel lekker zen, geen internetverbinding. Ik heb me voorgenomen om 4,5 maand uit te slapen en veel boeken te lezen. Maar daar gaat vast niks van terecht komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef broer het volgende:
Tot die tijd zal ik het voor je in de gaten houden.
Naar welk godverlaten buitenland ga je dat je geen internetverbinding hebt? Limburg?
Is dat vrijwillig, die internetloosheid?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ierland. Voor de studie. En ik vind het ook wel lekker zen, geen internetverbinding. Ik heb me voorgenomen om 4,5 maand uit te slapen en veel boeken te lezen. Maar daar gaat vast niks van terecht komen.
Nou, dat is een misverstand. Internetten is mijn tijdopvulling. En normaal heb ik daar niet zo veel van, maar weken als deze waarin ik papers moet schrijven en al m'n andere afspraken afzeg ga ik opeens veel internetten. Maar ik zal er nooit m'n wekker voor zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:39 schreef broer het volgende:
Dat je op dat moment pas toekomt aan lezen, snap ik wel. Maar jij zet zelfs een ochtend lekker uitslapen aan de kant om te kunnen internetten? Dan is het inderdaad hoog tijd dat je eens naar een ontwenningsland gaat.
Semester colleges volgen daar, en proberen van m'n accent af te komen. 4 sociologievakken en 2 geografievakken. Want ik moest nog punten buiten m'n studie halen. En dan kom ik terug en kan ik langzaam gaan afstuderen.quote:Vierenhalve maand is best lang, trouwens. Ga je leuke dingen doen 'voor de studie'?
Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat vrijwillig, die internetloosheid?
Ze zijn nog wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.
Speak for yourself! Ik ben de afgelopen jaren enórm gegroeid!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
Maar wel ontzettend gelogen natuurlijk.
En ik wilde je net complimenteren dat je zo lekker constant was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Speak for yourself! Ik ben de afgelopen jaren enórm gegroeid!
Je kan natuurlijk ook gewoon FOK! inruilen voor het Guinnessforum daar. Da's ook iets anders.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.
Vooral dat accent aanpakken vind ik een goed idee. Er zijn te veel Nederlanders die denken dat ze Engels kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Semester colleges volgen daar, en proberen van m'n accent af te komen. 4 sociologievakken en 2 geografievakken. Want ik moest nog punten buiten m'n studie halen. En dan kom ik terug en kan ik langzaam gaan afstuderen.
Ik vrees dat jij stiekem meer gelijk hebt dan ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
En ik wilde je net complimenteren dat je zo lekker constant was.
Ik heb nooit naar een kamer gezocht op fok, broer, dus je wordt écht oud.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Vooral dat accent aanpakken vind ik een goed idee. Er zijn te veel Nederlanders die denken dat ze Engels kunnen.
En kun je over, zeg, een half jaar al afstuderen? Jemig! Ik word oud. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je op Fok! zocht naar een kamer. Om met Xenia te spreken: memory lane...
Ja, maar dan ga ik liever in de kroeg zitten, en ik heb hier ook al weken gehad dat ik dat elke avond deed dus daar hoef ik ook niet voor naar Ierland.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon FOK! inruilen voor het Guinnessforum daar. Da's ook iets anders.
Nou ja, kamer zoeken... Ik heb het over de periode dat je van Friesland naar Amsterdam verhuisde. Dat bedoel ik. (Heb ik de verkeerde I.R. voor me?)quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nooit naar een kamer gezocht op fok, broer, dus je wordt écht oud.
Wat dan?quote:En tsja, ik ben nu vierdejaars, dus eigenlijk zou ik het tweede semester moeten afstuderen. Heb natuurlijk wel wat vertraging opgelopen maar in 06/07 moet het lukken. Maar ik ga daarna nog wel wat anders doen denk ik.
Waar in Ierland ga je eigenlijk zitten? Gewoon Dublin en omgeving, of iets extravaganters?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik liever in de kroeg zitten, en ik heb hier ook al weken gehad dat ik dat elke avond deed dus daar hoef ik ook niet voor naar Ierland.
Nou, voor ik slaagde wist ik al dat ik deze kamer kon hebben, dus ben nooit op zoek geweest. Heb alleen het eerste halfjaar bij m'n oma gewoond, maar nooit een 'ik zoek een kamer' topic geopend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, kamer zoeken... Ik heb het over de periode dat je van Friesland naar Amsterdam verhuisde. Dat bedoel ik. (Heb ik de verkeerde I.R. voor me?)
Er zit een goede universiteit in dublin, daar ga ik niet heen, en een minder goede in Maynooth, een voorstad van Dublin, en daar ga ik wél heen. Dus niet zo spannend. Maar ik heb wel genoeg tijd vrij om het land een beetje door te cruisen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar in Ierland ga je eigenlijk zitten? Gewoon Dublin en omgeving, of iets extravaganters?
Misschien zelfs Noord-Ierland?
Nee, dat geloof ik inmiddels.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar nooit een 'ik zoek een kamer' topic geopend.
Écht.
Ik vind het vleiend hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik inmiddels.
Mijn herinnering loopt wat te bokken. Maar aan de andere kant: het is ook niet helemaal tof als je je jaren later nog details van een internetfiguur herinnert. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |