Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat vrijwillig, die internetloosheid?
Ze zijn nog wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.
Speak for yourself! Ik ben de afgelopen jaren enórm gegroeid!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
Maar wel ontzettend gelogen natuurlijk.
En ik wilde je net complimenteren dat je zo lekker constant was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Speak for yourself! Ik ben de afgelopen jaren enórm gegroeid!
Je kan natuurlijk ook gewoon FOK! inruilen voor het Guinnessforum daar. Da's ook iets anders.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Ik wil eik wel een laptop daar, maar liefst zonder internettoegang. Anders heb ik niet het gevoel dat ik écht weg ben.
Vooral dat accent aanpakken vind ik een goed idee. Er zijn te veel Nederlanders die denken dat ze Engels kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Semester colleges volgen daar, en proberen van m'n accent af te komen. 4 sociologievakken en 2 geografievakken. Want ik moest nog punten buiten m'n studie halen. En dan kom ik terug en kan ik langzaam gaan afstuderen.
Ik vrees dat jij stiekem meer gelijk hebt dan ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
En ik wilde je net complimenteren dat je zo lekker constant was.
Ik heb nooit naar een kamer gezocht op fok, broer, dus je wordt écht oud.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Vooral dat accent aanpakken vind ik een goed idee. Er zijn te veel Nederlanders die denken dat ze Engels kunnen.
En kun je over, zeg, een half jaar al afstuderen? Jemig! Ik word oud. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je op Fok! zocht naar een kamer. Om met Xenia te spreken: memory lane...
Ja, maar dan ga ik liever in de kroeg zitten, en ik heb hier ook al weken gehad dat ik dat elke avond deed dus daar hoef ik ook niet voor naar Ierland.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon FOK! inruilen voor het Guinnessforum daar. Da's ook iets anders.
Nou ja, kamer zoeken... Ik heb het over de periode dat je van Friesland naar Amsterdam verhuisde. Dat bedoel ik. (Heb ik de verkeerde I.R. voor me?)quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nooit naar een kamer gezocht op fok, broer, dus je wordt écht oud.
Wat dan?quote:En tsja, ik ben nu vierdejaars, dus eigenlijk zou ik het tweede semester moeten afstuderen. Heb natuurlijk wel wat vertraging opgelopen maar in 06/07 moet het lukken. Maar ik ga daarna nog wel wat anders doen denk ik.
Waar in Ierland ga je eigenlijk zitten? Gewoon Dublin en omgeving, of iets extravaganters?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik liever in de kroeg zitten, en ik heb hier ook al weken gehad dat ik dat elke avond deed dus daar hoef ik ook niet voor naar Ierland.
Nou, voor ik slaagde wist ik al dat ik deze kamer kon hebben, dus ben nooit op zoek geweest. Heb alleen het eerste halfjaar bij m'n oma gewoond, maar nooit een 'ik zoek een kamer' topic geopend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, kamer zoeken... Ik heb het over de periode dat je van Friesland naar Amsterdam verhuisde. Dat bedoel ik. (Heb ik de verkeerde I.R. voor me?)
Er zit een goede universiteit in dublin, daar ga ik niet heen, en een minder goede in Maynooth, een voorstad van Dublin, en daar ga ik wél heen. Dus niet zo spannend. Maar ik heb wel genoeg tijd vrij om het land een beetje door te cruisen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar in Ierland ga je eigenlijk zitten? Gewoon Dublin en omgeving, of iets extravaganters?
Misschien zelfs Noord-Ierland?
Nee, dat geloof ik inmiddels.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar nooit een 'ik zoek een kamer' topic geopend.
Écht.
Ik vind het vleiend hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik inmiddels.
Mijn herinnering loopt wat te bokken. Maar aan de andere kant: het is ook niet helemaal tof als je je jaren later nog details van een internetfiguur herinnert. Toch?
En om deze vraag te beantwoorden: geen idee. Ik vind zo veel leuk. Nederlands, Psychologie, Sociologie, etc.quote:
Sorry, ik bedoelde: 'een virtuele boezemvriend'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik beschouw mezelf trouwens niet als 'een internetfiguur'.
Klinkt leuk. Behalve sociologie, dan. Maar heb je daar wel tijd voor? Ik ben opgehouden met bijhouden hoe de studiefinancieringsregels er precies voor staan, maar ik kan er toch gevoeglijk van uitgaan dat het er allemaal niet beter op is geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
En om deze vraag te beantwoorden: geen idee. Ik vind zo veel leuk. Nederlands, Psychologie, Sociologie, etc.
Maar goed, ik volg nu ook een vak bij Genderstudies en dat vind ik ook heel tof, en de docente vroeg of Aio'en niks voor mij was, dus zoiets kan ook nog.
Je gaat dus een onvervalst iers accent opdoen. Leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zit een goede universiteit in dublin, daar ga ik niet heen, en een minder goede in Maynooth, een voorstad van Dublin, en daar ga ik wél heen. Dus niet zo spannend. Maar ik heb wel genoeg tijd vrij om het land een beetje door te cruisen.
Dat zou echt eng zijn, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef broer het volgende:
Mijn herinnering loopt wat te bokken. Maar aan de andere kant: het is ook niet helemaal tof als je je jaren later nog details van een internetfiguur herinnert. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |