Ik heb vast weer een stuk gemist?quote:Op zondag 18 december 2005 04:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is gelukt! Ik ben een genie! Nu nog kijken of ik de username kan vinden.
Tot nu toe de enige die me intrigeerde.quote:Op maandag 19 december 2005 02:01 schreef Tijn het volgende:
Voor een WO2-film issie niet slecht.
Ik vind La vita e Bella echt niks te maken hebben met bijvoorbeeld the longest day.quote:Op maandag 19 december 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Ik vind alle WO2-films een beetje hetzelfde
Natuurlijk hebben ze allemaal wel hun eigen smaakje en kleurtje, maar ik kan niet echt kiezen omdat ze allemaal zo op elkaar lijken.
Die heb ik nog gereviewd voor fok.quote:Op maandag 19 december 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Over films gesproken. Ik heb Four Brothers laatst gezien.
Eigenlijk best leuk, maar man, die mag echt in het rekje 'fantasy' gezet worden.
Ach, het mag vanaf 1 uur hoor, het is waar maandag.quote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Achter dus.
En wat was de eindconclusie?quote:Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die heb ik nog gereviewd voor fok.
Die heb ik niet gezien. Ik heb sowieso niet veel WO2-films gezien, omdat ik het maar een kutgenre vind. Maar de films die ik wel gezien heb, zijn voor m'n gevoel allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind La vita e Bella echt niks te maken hebben met bijvoorbeeld the longest day.
Maar als de tijd op internet al niet meer klopt, welke zekerheden heb ik dan nog?quote:Op maandag 19 december 2005 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, het mag vanaf 1 uur hoor, het is waar maandag.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als de tijd op internet al niet meer klopt, welke zekerheden heb ik dan nog?
Saw 2 heb ik ook gezien.quote:Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag King Kong in de bioscoop gezien en gisteren Saw 2. Dat was weer smullen
Lekker belangrijkquote:Op maandag 19 december 2005 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Saw 2 heb ik ook gezien.
Niet slecht ofzo, maar ik vond hem minder worden terwijl ie verder ging.
Ging dat leuke meisje ineens dood, ver voor haar tijd.
En ging dat andere meisje met die armen dood of niet? Niemand die het weet.
Ja, whateverquote:Op maandag 19 december 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfkennis, gebaseerd op mijn vorige post..![]()
..dat ik een beetje dom enthousiast deed na een rijmwoord gevonden te hebben.quote:
Je hebt het helemaal goed. En officieel ben ik op stage, maar ik ben een prutser en heb niet hard genoeg gezocht, dus nu doe ik andere dingen waar ik anders geen tijd voor had. Muziek opnemen enzo. Best leukquote:Op maandag 19 december 2005 02:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Tijn, hoe is het op de KMT of heb ik nou de verkeerde faculteit bij jouw naam onthouden?
Misschien wel wat spanjolides.quote:Op maandag 19 december 2005 02:34 schreef Tijn het volgende:
Ik vond het ook wel leuk dat het rijmde
Niks mongolides aan
En het ziet er ook nog eens beter uit en vergroot de leesbaarheid.quote:Op maandag 19 december 2005 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist de regelafstand van mijn paper op 1,5 gezet, en ik blijk nu al 9 kantjes te hebben. Altijd aangenaam, zulke ontdekkingen.
Nee, maar 1,5 moet gewoon, ik vind het alleen erg onverzichtelijk om in te werken. En lettertype moet gewoon times new roman 12 zijn. Lekker gewoon.quote:Op maandag 19 december 2005 02:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
En het ziet er ook nog eens beter uit en vergroot de leesbaarheid.
Heb je de marges al verkleind en het lettertype vergroot?
Ik vind het sowieso onoverzichtelijk om in een WYSIWYG-omgeving te werkenquote:Op maandag 19 december 2005 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ik vind het alleen erg onverzichtelijk om in te werken.
Nou, ik ging gisteren het transcript van m'n interview met Drs. P uittikken en dat had ik gewoon in notepad gedaan, maar toen ik er vandaag op m'n usb stick mee aankwam op de redactie keek iedereen nogal raar.quote:Op maandag 19 december 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso onoverzichtelijk om in een WYSIWYG-omgeving te werkenIk tik liever eerst m'n teksten in een omgeving zonder layout, pagina-scheiding en andere overbodige rompslomp die niks te maken heeft met de inhoud. Dat kan later wel tijdens de layout-fase, wanneer ik me niet meer druk hoef te maken om de tekst zelf.
Maar voor normale mensen is dat misschien niet de meest prettige manier van werken
quote:What a beautiful dress
You're wearing tonight
What a beautiful shoes
You have on your feet
Do you remember it's
A long time ago
When the summer was green
The winter was snow
Cherry-eye
Window panes
Wonder why it always rains
Loot at me I'm getting smaller
Vice versa you're growing taller
You're an oak tree I'm a flower
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
Through the coal mines
Of my brain I went
From the chambers of my heart
I sent you a tanker
Filled with sweet perfume
- to my one-eyed cyclop -
I will never stick a pole in your eye
Like the hero of my favourite book
It's been on a shelf
But it's much too high
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
Don't you see yo're going taller
Vice versa I'm getting smaller
I'm a pebble you're a mountain
You are a GIANT
I am a normal d w a r f
When I dance with you
I can hold your knees
I will polish your shoes
Stay with me
All winter long
And we melt like snow
In the last line of this song
Dat ligt eraan. De reden dat je hier gewoon ff post, of de reden dat je niet weet waar het over gaat?quote:Op maandag 19 december 2005 03:33 schreef sig000 het volgende:
Zou dat de reden zijn?
Inderdaad. Maar toen ik dit topic opende, was het net of de tijd gewoon stil heeft gestaan. Dat (bijna) iedereen er gewoon nog steeds is...quote:Op maandag 19 december 2005 03:39 schreef svann het volgende:
Lopen langs Memory Lane is leuker dan te lang stil staan.
Ja. Twee weken lang. En jij?quote:Heb je al vakantie, Xeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |