Ziet er druk uit. Een snelle scan wijst uit dat je Spinvis wel kunt overslaan. Daar zul je toch niets zinnigs horen. Weer een extra avond om dingen te schrijven.quote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dus nou ja, dat was m'n agenda van deze week. Dus dan weet je dat ook weer.
Slaap lekker.quote:En nu echt welterusten.
Oja dat is waar ook. Dan ga ik maar slapen. Welterusten!quote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja halloHet is geen theekransje hier.
![]()
Ik stalk nog in wat topics en dan val ik om.quote:Op zondag 18 december 2005 03:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ga ik nú checken.
Gaan jullie ondertussen ook lekker slapen?
Het is gelukt! Ik ben een genie! Nu nog kijken of ik de username kan vinden.quote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... ik kan misschien wel even in al mijn nerdigheid een scriptje schrijven die alle userID's afgaat en een net lijstje aan me presenteert. Wie weet wat ik dan vind!
Ik heb vast weer een stuk gemist?quote:Op zondag 18 december 2005 04:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is gelukt! Ik ben een genie! Nu nog kijken of ik de username kan vinden.
Tot nu toe de enige die me intrigeerde.quote:Op maandag 19 december 2005 02:01 schreef Tijn het volgende:
Voor een WO2-film issie niet slecht.
Ik vind La vita e Bella echt niks te maken hebben met bijvoorbeeld the longest day.quote:Op maandag 19 december 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Ik vind alle WO2-films een beetje hetzelfde
Natuurlijk hebben ze allemaal wel hun eigen smaakje en kleurtje, maar ik kan niet echt kiezen omdat ze allemaal zo op elkaar lijken.
Die heb ik nog gereviewd voor fok.quote:Op maandag 19 december 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
Over films gesproken. Ik heb Four Brothers laatst gezien.
Eigenlijk best leuk, maar man, die mag echt in het rekje 'fantasy' gezet worden.
Ach, het mag vanaf 1 uur hoor, het is waar maandag.quote:Op maandag 19 december 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Achter dus.
En wat was de eindconclusie?quote:Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die heb ik nog gereviewd voor fok.
Die heb ik niet gezien. Ik heb sowieso niet veel WO2-films gezien, omdat ik het maar een kutgenre vind. Maar de films die ik wel gezien heb, zijn voor m'n gevoel allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind La vita e Bella echt niks te maken hebben met bijvoorbeeld the longest day.
Maar als de tijd op internet al niet meer klopt, welke zekerheden heb ik dan nog?quote:Op maandag 19 december 2005 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, het mag vanaf 1 uur hoor, het is waar maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |