Hij is vast nog boos over wat ik over psychologiestudenten heb gezegd.quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden al eens voorgesteld om de toegang uit te breiden, maar de hardliners zoals Mike waren daar falikant op tegen, IR.
Dat was nog voor die tijd, dus kun je nagaan...quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij is vast nog boos over wat ik over psychologiestudenten heb gezegd.
Neenee, dit is m'n eerste account waarmee ik gepost heb (nou ja, ik had i.r.baboon eerder aangemaakt maar die verdween bij de grote crash op 30 mei 2001). Dat account daarvoor heb ik ooit geregd maar was ik helemaal vergeten (en dus ook nooit mee gepost).quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef broer het volgende:
Ben ik dan de enige die al die tijd dezelfde account heeft gebruikt?
Wat saai...
Hmmm... ik kan misschien wel even in al mijn nerdigheid een scriptje schrijven die alle userID's afgaat en een net lijstje aan me presenteert. Wie weet wat ik dan vind!quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar Tijn, je kan gewoon alle id's vanaf het jouwe aftellen, dan kom je het vanzelf tegen.
Dit is ook gewoon mijn eerste account hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef broer het volgende:
Ben ik dan de enige die al die tijd dezelfde account heeft gebruikt?
Wat saai...
Ik dacht dat Arcee in OO al eens een lijst van alle Oldbies had gepost... Was het een userID onder de 5000 denk je?quote:Op zondag 18 december 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... ik kan misschien wel even in al mijn nerdigheid een scriptje schrijven die alle userID's afgaat en een net lijstje aan me presenteert. Wie weet wat ik dan vind!
Ik weet het niet zo goed. Ik weet nog wel dat op de Tweakers.net frontpage stond dat Fokzine.net nieuw was en toen heb ik ook even rondgekeken op Fok!. Ik weet alleen niet of ik toen al een account heb geregistreerd. Maar ik heb ook een account gemaakt die verloren is gegaan in de crash. En vlak daarvoor volgens mij nog eentje waarvan ik de username vergeten ben.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik dacht dat Arcee in OO al eens een lijst van alle Oldbies had gepost... Was het een userID onder de 5000 denk je?
Gefunden!quote:Op zondag 18 december 2005 02:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden al eens voorgesteld om de toegang uit te breiden, maar de hardliners zoals Mike waren daar falikant op tegen, IR.
quote:Op maandag 21 februari 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
... om ter ere van het 1-jarig bestaan van Oldbies Only binnenkort, de volgende zoveel [insert getal] users hier binnen te laten? Ik bedoel, het is niet alsof dit forum nu echt platgelopen wordt.Misschien dat wat nieuw bloed (niet teveel natuurlijk
) daar verandering in kan brengen?
Of houden we het hier liever zo exclusief mogelijk?
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:04 schreef Mike het volgende:
Dat laatste. Anders kun je net zo goed iedereen toelaten, he?
En bedenk: het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.
Damn. Bedankt hee!quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, maar als je echt beseft dat je doodgaat, word je ook gedwongen te beseffen dat je helemaal niet netjes terug zal kijken op je leven.
Je blijft gewoon leven tot je er niet meer bent, en daarna is alles wat je ooit gedaan hebt, gevoeld hebt, beleefd hebt, bedacht hebt, gezien hebt iets wat niet meer bestaat.
Al je gevoelens, gedachtes, je hele belevingswereld (wat het enige is wat je zelf hebt, aangezien je niet in de belevingswerelds van anderen kunt kijken) is voor altijd verdwenen.
Je zou kunnen zeggen dat de wereld voorgoed ophoudt met bestaan, want de wereld in jouw ogen, dat ben je zelf, alles begint en eindigt vanuit je eigen perspectief.
Dus wat je ook gedaan hebt, beleefd hebt, gevoeld hebt, het is er niet meer, en je bent er zelf niet eens bij om te beseffen of het er wel of niet meer is.
Bij de dood stopt alles wat je ooit gekend hebt.
En nu ben ik mezelf weer depri aan het maken..
Het Oldbies Only-forum Christine. Voor users met een userid onder de 5000.quote:Op zondag 18 december 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
misschien een hele domme vraag (hoewel vragen nooit dom zijn) maar wat is OO?
Oh, niks voor mij dusquote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Het Oldbies Only-forum Christine. Voor users met een userid onder de 5000.
Nee, maar ik had het gevoel dat ik net weer een beetje uit mijn winterdip aan het komen wasquote:
Ach, je moet het positief zien: je kan je jegens iedereen misdragen, je kan je de tyfus zuipen, je kan alle afspraken die je maakt niet nakomen op het moment dat het jou uitkomt. HEERLIJK!quote:Op zondag 18 december 2005 03:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het gevoel dat ik net weer een beetje uit mijn winterdip aan het komen was.
Over andere oldbies? Of over al die lelijke newbies?quote:Op zondag 18 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
En broer, naast slowchatten, roddelen we er ook wel eens.
Over newbies natuurlijk. Mooi én lelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Over andere oldbies? Of over al die lelijke newbies?
Zo'n episode heb ik vorig jaar al een keer gehad. Maarja, als je dan niet ook doodgaat geeft het zo'n "toestand" achterafquote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, je moet het positief zien: je kan je jegens iedereen misdragen, je kan je de tyfus zuipen, je kan alle afspraken die je maakt niet nakomen op het moment dat het jou uitkomt. HEERLIJK!
mag ik er ook aan meedoen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, mooi. Ik stel voor dat je een roddel over mij start. Dat zou me goed doen.
De kunst is juist om al 't eerste te doen en toch nog net op tijd op de afspraken te verschijnen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, je moet het positief zien: je kan je jegens iedereen misdragen, je kan je de tyfus zuipen, je kan alle afspraken die je maakt niet nakomen op het moment dat het jou uitkomt. HEERLIJK!
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, mooi. Ik stel voor dat je een roddel over mij start. Dat zou me goed doen.
Mensen die van zichzelf vinden dat ze druk zijn, hebben een te groot ego.quote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou mensen, welterusten, ik heb nog bizar veel te doen morgen en overmorgen.
Truste IR!quote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou mensen, welterusten, ik heb nog bizar veel te doen morgen en overmorgen.
Als jij in OO kunt posten, mag je ook meeposten over de roddel die er over mij gaande is.quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef Christine het volgende:
mag ik er ook aan meedoen?
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
[..]
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf vinden dat ze druk zijn, hebben een te groot ego.
Goh, waar heb ik zoiets eerder gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?
papers zijn voor paupers.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.
Er was wat met bloesem maar ik ben 't vergeten.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.
Lul!quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.
Maar deel je tijd goed in. Daar krijg je het minder druk van.
Als ik het wel was geweest, dan was ik er wel voor uitgekomen, Christine.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.
Het zit je hoog he.quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik het wel was geweest, dan was ik er wel voor uitgekomen, Christine.
Valt wel mee. Het was de eerste roddel die in me opkwam.quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zit je hoog he.
Ik was het hele onderwerp alweer vergeten eigenlijk.
Waar het hart vol van is.... staan jullie al op boe's lijstje?quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het was de eerste roddel die in me opkwam.
Denk je dat ik dat nu nog wil horen, broer.quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.
Maar deel je tijd goed in. Daar krijg je het minder druk van.
Ja halloquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.... staan jullie al op boe's lijstje?
Ik vind het nu al een boeiend onderwerp. Post je 'em als ie af is?quote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
3 kantjes essay gender seksualiteit en politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |