quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend dagje... ik wens jullie allemaal een lekker slapen toe...![]()
Jij hoeft je niet te verdedigen, M- en -A, wij zijn superblij met jullie verslagen. Ik denk dat melke even in het verkeerde topic zatquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend dagje... ik wens jullie allemaal een lekker slapen toe...![]()
er horen daar sowieso geen commentaren M-en-Aquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
geeft niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
*ik heb een loeitrage connectie dus ik ben way to traag nu op dit moment
Ik ga van jou dromen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
slaap lekkerFB en droom ......
![]()
![]()
hehe
is FB er stiekem tussenuit gepiept?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, er is niemand meer om te cappen hè, behalve ik?![]()
Aan jou de brandende eer ja... succes ermeequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, er is niemand meer om te cappen hè, behalve ik?![]()
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga van jou dromen ja![]()
![]()
Nog 1 om het af te leren.... doeiiii
[afbeelding]
Misschien een van de vele/weinigen, ik zit hier met Yolande naast me (die op haar eigen computer bezig is) te kijken en luisteren naar een opname van kultnacht van vorige week op ZDF, leuke ongecompliceerde muziek uit de jaren 60/70/80quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaanquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
*ik heb een loeitrage connectie dus ik ben way to traag nu op dit moment
okequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaan![]()
Maar nu ga ik echt... slaap lekker
Oke even de Disney kids achterwege laten die door hun ouders gepusht werden (denk Britney Spears, Justin Timberlake, Christina Aguliera) dus de mensen die er wél voor gekozen hebben, hoe jong dan ook hadden kunnen bedenken dat als ze eenmaal de stardom hadden bereikt achtervolgd zouden worden door de paperazzi! En nee haat, nijd en doodsverwensingen zullen nooit de bedoeling geweest zijn van hun stardom. En das jammer dat er zulke mafkezen zijn die zo reageren op de "sterren" die hun "kunstjes" vertonen.quote:
Doe je best!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaan![]()
Slaap fijn en rustigquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Truste en thanx voor je capsquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |