Hey.. push 'm niet zo..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom Burner82
ik heb zojuist ons introlijstje voor je klaar gezet
Daar mag je dus antwoord op gaan geven![]()
Wat een gedoe voor een feestje in de raiquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uit vanuit Amsterdam direct de IC naar Maatricht/Venlo. Die gaat ook via Den Haag / Rotterdam
Tja, die stomme NS weer hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een feestje in de rai![]()
Ja jij gaat zeker weer gewoon op de fiets d'r naartoe ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een feestje in de rai![]()
Als ik geen 15 man over de vloer kreeg, noch mijn oom z'n 25e trouwdag vierde, en ik wel een kaartje had... Ja dan was ik op de fiets gesprongen en was ik er met 10 minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij gaat zeker weer gewoon op de fiets d'r naartoe ?
Wil hem ook helemaal niet pushenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Hey.. push 'm niet zo..
't is vrijblijvend
Goed.. welkom dus..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef Burner82 het volgende:
voornaam: Yvo
kheb wel een foto, mer hoe te posten, moek nog uitzoeken
Welkomquote:
*gooit z'n gewicht in de strijd*quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:00 schreef Burner82 het volgende:
onder druk zetten, ben je een knappe jongen als je da lukt
Behalve dan dat ie 't wel is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
Die's nauwelijks Aziatisch.
Nou je bent verre van de jongste hier (ik ben 20 en dr huppelen nog jongere rond)quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
laat da gewicht mer ff zitten, kheb gister al een kart bovenop me gekregen, toen zat k wel ff onder druk....
en ben ik zo jong dan ???
Hij bedoelt dat jij nu het jongste lid van de reeks bentquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
laat da gewicht mer ff zitten, kheb gister al een kart bovenop me gekregen, toen zat k wel ff onder druk....
De topicpuber van 14 is momenteel in Amsterdam aan het shoppen dus de rol van Benjamin gaat helaas aan je neus voorbijquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
Dat was TRSquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Welkom![]()
*springt in de lucht*
Ben niet meer de forum jongste![]()
Hij doet 'tquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:09 schreef Burner82 het volgende:
shit, hoopte net weer eens de jongste te zijn
mer ff kijken ofk het allemaal gesnapt heb
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |