Uh...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:22 schreef Burner82 het volgende:
der is maar 1 goeie plek voor een meet, en das limburg (A)
Wat is beter?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Stroekie het volgende:
Wanneer: zondag 18 december
Oorzaak: werk aan het spoor
Gevolgen: de Intercity Haarlem/Amsterdam Centraal-Maastricht/Heerlen rijdt niet tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snelbus
Of: reis tussen Haarlem/Amsterdam Centraal en Eindhoven/Heerlen/Maastricht via Den Haag en Rotterdam
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Si senor!quote:
Lijkt mij relaxter om via Rotterdam te gaan dan.. kun je tenminste wel in de trein zitten.. bussen zijn toch minder relaxt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is beter?
Via Den Haag/R'dam reizen of tussen Utrecht en Den Bosch de snelbus?
Dus dan pak ik op A'dam centraal de trein naar R'dam, en dan in R'dam de trein naar ......... Eindhoven?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lijkt mij relaxter om via Rotterdam te gaan dan.. kun je tenminste wel in de trein zitten.. bussen zijn toch minder relaxt..
Ohw.. morgen terug bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan pak ik op A'dam centraal de trein naar R'dam, en dan in R'dam de trein naar ......... Eindhoven?Die rijdt dan naar ...? Tilburg/Breda?
Ja want 't ging om werkzaamheden op zondagquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. morgen terug bedoel je?
09:15 i Rotterdam Centraal 4 Dordrecht Intercity 2531 NS
09:31 Dordrecht
09:50 Breda
10:05 Tilburg
10:27 i Eindhoven 2
Dat zegt de NS site...
Volgens mij moet dat via Den Haag en Rotterdam ook een redelijke aansluiting zijn, die frequenter gaat dan de bussen tussen Utrecht en Den Bosch. Bovendien zijn die bussen natuurlijk veel langer onderweg dan het half uurtje dat NS nodig heeft om het gele monster tussen deze 2 steden te laten rijdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is beter?
Via Den Haag/R'dam reizen of tussen Utrecht en Den Bosch de snelbus?
Op Rotterdam moet je dan de Intercity, ja inTercity naar Venlo pakkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan pak ik op A'dam centraal de trein naar R'dam, en dan in R'dam de trein naar ......... Eindhoven?Die rijdt dan naar ...? Tilburg/Breda?
Maar vandaag ga ik gewoon met de normale intercity naar innercityquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op Rotterdam moet je dan de Intercity, ja inTercity naar Venlo pakken
Uit vanuit Amsterdam direct de IC naar Maatricht/Venlo. Die gaat ook via Den Haag / Rotterdamquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op Rotterdam moet je dan de Intercity, ja inTercity naar Venlo pakken
En die reis start met 401/402, of doet SRE op zaterdag ook weer moeilijk/lastig met aangepast rooster?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar vandaag ga ik gewoon met de normale intercity naar innercity
Haha..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Burner82 het volgende:
100% limboliaanmaar verder maakt het me nie zoveel uit, ask mer of optijd de trein weer heb, of ergens kan blijven pitten, dan mag het van mij nog in spanje zijn (A)
In dat geval heet ik je hartelijk welkomquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:42 schreef Burner82 het volgende:
als nick ben ik nieuw ja, na een paar jaar fok lezen toch mer eens zelf een account aangemaakt... werd tijd ook
Makt niet uit, hij kan zich aanmelden in het meeting-topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:41 schreef Vlarp het volgende:
Haha..
uhm.. ben je nieuw hier eigenlijk? Je niock komt me niet bekend voor..
Jaaaaaaaa, slapen in't parkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Burner82 het volgende:
100% limboliaanmaar verder maakt het me nie zoveel uit, ask mer of optijd de trein weer heb, of ergens kan blijven pitten, dan mag het van mij nog in spanje zijn (A)
Ja gewoon bikkelen en de eerste trein de volgende dag naar huisquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, slapen in't park
Of gewoon wakker blijven
Doe 'k vanavond met innercity ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja gewoon bikkelen en de eerste trein de volgende dag naar huis![]()
Welkom Burner82quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:42 schreef Burner82 het volgende:
als nick ben ik nieuw ja, na een paar jaar fok lezen toch mer eens zelf een account aangemaakt... werd tijd ook
Hey.. push 'm niet zo..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom Burner82
ik heb zojuist ons introlijstje voor je klaar gezet
Daar mag je dus antwoord op gaan geven![]()
Wat een gedoe voor een feestje in de raiquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uit vanuit Amsterdam direct de IC naar Maatricht/Venlo. Die gaat ook via Den Haag / Rotterdam
Tja, die stomme NS weer hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een feestje in de rai![]()
Ja jij gaat zeker weer gewoon op de fiets d'r naartoe ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een feestje in de rai![]()
Als ik geen 15 man over de vloer kreeg, noch mijn oom z'n 25e trouwdag vierde, en ik wel een kaartje had... Ja dan was ik op de fiets gesprongen en was ik er met 10 minutenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij gaat zeker weer gewoon op de fiets d'r naartoe ?
Wil hem ook helemaal niet pushenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Hey.. push 'm niet zo..
't is vrijblijvend
Goed.. welkom dus..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef Burner82 het volgende:
voornaam: Yvo
kheb wel een foto, mer hoe te posten, moek nog uitzoeken
Welkomquote:
*gooit z'n gewicht in de strijd*quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:00 schreef Burner82 het volgende:
onder druk zetten, ben je een knappe jongen als je da lukt
Behalve dan dat ie 't wel is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
Die's nauwelijks Aziatisch.
Nou je bent verre van de jongste hier (ik ben 20 en dr huppelen nog jongere rond)quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
laat da gewicht mer ff zitten, kheb gister al een kart bovenop me gekregen, toen zat k wel ff onder druk....
en ben ik zo jong dan ???
Hij bedoelt dat jij nu het jongste lid van de reeks bentquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
laat da gewicht mer ff zitten, kheb gister al een kart bovenop me gekregen, toen zat k wel ff onder druk....
De topicpuber van 14 is momenteel in Amsterdam aan het shoppen dus de rol van Benjamin gaat helaas aan je neus voorbijquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:05 schreef Burner82 het volgende:
Dat was TRSquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Welkom![]()
*springt in de lucht*
Ben niet meer de forum jongste![]()
Hij doet 'tquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:09 schreef Burner82 het volgende:
shit, hoopte net weer eens de jongste te zijn
mer ff kijken ofk het allemaal gesnapt heb
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |