Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Voet doet nog steeds haske pijn en kan amper lopen.
Dat wordt een geWELdige IC
Weet je wat dat kaartje heeft gekost???quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.
Ja is ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.
ik dacht het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij wonen de meeste [HOMO]'s in/rond Amsterdam.
Guess again... De meeste wonen in en om Brabant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef tech het volgende:
Guess again... De meeste wonen in en om Brabant.
Maar niet naar Brabant, waar, zoals Tech het al zei, blijkbaar de meesten wonenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er rijdt een nachttrein naar Utrecht..
Al die Amsterdammers altijd die denken dat ze in het centrum van de wereld wonen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer inderdaad.
Mensen beneden de rivieren zijn niet te vertrouwen, da's algemeen bekend.
*afwacht*
I'm in!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, here's the deal. TRS spreekt af met DM in Amstedam, terwijl de rest gaat meeten in E..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, here's the deal. TRS spreekt af met DM in Amstedam, terwijl de rest gaat meeten in E..
O ja, jij moet natuurlijk op de fiets hequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef TehRockstar het volgende:. Ik wil niet naar nikszeggende Nederlandse kutsteden toe.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |