Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Voet doet nog steeds haske pijn en kan amper lopen.
Dat wordt een geWELdige IC
Weet je wat dat kaartje heeft gekost???quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.
Ja is ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Gewoon thuis blijven, poot omhoog, koudcompres erop en met een beker warme chocolademelk meezingen met kerstliedjes terwijl het buiten sneeuwt.
ik dacht het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij wonen de meeste [HOMO]'s in/rond Amsterdam.
Guess again... De meeste wonen in en om Brabant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef tech het volgende:
Guess again... De meeste wonen in en om Brabant.
Maar niet naar Brabant, waar, zoals Tech het al zei, blijkbaar de meesten wonenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er rijdt een nachttrein naar Utrecht..
Al die Amsterdammers altijd die denken dat ze in het centrum van de wereld wonen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef TehRockstar het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer inderdaad.
Mensen beneden de rivieren zijn niet te vertrouwen, da's algemeen bekend.
*afwacht*
I'm in!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, here's the deal. TRS spreekt af met DM in Amstedam, terwijl de rest gaat meeten in E..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, here's the deal. TRS spreekt af met DM in Amstedam, terwijl de rest gaat meeten in E..
O ja, jij moet natuurlijk op de fiets hequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef TehRockstar het volgende:. Ik wil niet naar nikszeggende Nederlandse kutsteden toe.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Een nietszeggende Nederlandse kutstad, in jouw ogen, dus de moeite van het kennen niet waard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:44 schreef TehRockstar het volgende:
E. = ?
Mooi, dan hoeven we ook geen rekening te houden met kindermenu's, matinee-voorstellingen, tienertoervoordeeluren, et cetera.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef TehRockstar het volgende:. Ik wil niet naar nikszeggende Nederlandse kutsteden toe.
Nee, het schrikt me af.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij moet natuurlijk op de fiets he
Laat E. nou eerst maar eens met een gezellig plein komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef tech het volgende:
Een nietszeggende Nederlandse kutstad, in jouw ogen, dus de moeite van het kennen niet waard.
Maar toevallig wel de meest gemoedelijke Nederlandse kutstad...
Eindhoven/Enschede dus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef tech het volgende:
[..]
Een nietszeggende Nederlandse kutstad, in jouw ogen, dus de moeite van het kennen niet waard.
Maar toevallig wel de meest gemoedelijke Nederlandse kutstad...
Ik sprak niet over Enschede, DM... Dat jij zó blij bent dat je daar weg bent hoef je niet steeds zo te benadrukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat E. nou eerst maar eens met een gezellig plein komen.
Wat een betonstad..
Daarná kunnen we evt over 'gemoedelijk' spreken.
Te laat...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef DennisMoore het volgende:
Enschede, dát is pas een gemoedelijke stad..
Met een enórm gezellig plein.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef DennisMoore het volgende:
Enschede, dát is pas een gemoedelijke stad..
Met een enórm gezellig plein.
Ook in de winter gezellig. Lei-lindes met lampjes erin, mooie Ouwe Kerk in het midden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:51 schreef Vlarp het volgende:
Dat plein is alleen in de zomer leuk..
Maar dan moet je wel oud genoeg zijn om er in 1 te mogen rijden dus dat lost je meeting-probleem in E niet op liefjequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef TehRockstar het volgende:
en ruimteschepen
Ach wat heeeerlijk burgerlijk/gristlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook in de winter gezellig. Lei-lindes met lampjes erin, mooie Ouwe Kerk in het midden..
Een uitzondering voor mij uiteraard. Omdat ik zo. ehm, zo nouja, ik ben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel oud genoeg zijn om er in 1 te mogen rijden dus dat lost je meeting-probleem in E niet op liefje
Burgerlijk of niet, het is in ieder geval 'gemoedelijker' dan dat betonplein in Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Ach wat heeeerlijk burgerlijk/gristlijkLijkt me súper
Voor deze ene keer heeft DM gelijk Ang3l!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach wat heeeerlijk burgerlijk/gristlijkLijkt me súper
Gemoedelijk zit in mènsen, niet in gebouwen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgerlijk of niet, het is in ieder geval 'gemoedelijker' dan dat betonplein in Eindhoven..
Bovendien kun je er na afloop nog redelijk dansen in 't Bölke ofzo.
De gemoedelijkheid in mensen komt o.a. naar voren in de gebouwen die ze neerzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef tech het volgende:
Gemoedelijk zit in mènsen, niet in gebouwen...
Ik ben er nooit geweest maar het zal vast waar zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De gemoedelijkheid in mensen komt o.a. naar voren in de gebouwen die ze neerzetten.
Mensen uit Eindhoven hebben dus een hart van beton.
En dan dat rare taaltje, die geforceerde 'gemoedelijkheid' met dat "ons mam, en ons pap".
Dat gedweep met de Efteling, beeldjes van Laven... 'vriendengroepjes'... carnaval...
*ril*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |