hehe, dat is indd gevaarlijk om dat soort dingen in deze tijd te zeggenquote:
oeh sneeuw met de kerstquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, het is niet veel. Maar ik denk dat het de Generale Repetitie is voor volgend (Kerst)weekend. En je weet wat ze zeggen: Slechte Generale, Fantastische Voorstelling
Flevoland?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:06 schreef Smaakpolitie het volgende:
In Casablanca geniet men van een strakblauwe lucht met een 15 uur zon.
Hier ligt al 8 cm, konden ze geen weeralarm afgeven ofzo?Of is Flevoland te te onbelangrijk om op te noemen?
![]()
Almere is waarschijnlijk wel een heel stuk groter dan waar het gros van de FOK!ers hier vandaan komt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Flevoland?
Is dat net zoiets als Legoland? Wat is dat?
Ik zou overal willen wonen, behalve in die polderquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:23 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Almere is waarschijnlijk wel een heel stuk groter dan waar het gros van de FOK!ers hier vandaan komt.
Almere.![]()
Whehehe , allemaal sneeuwballen gooienquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef Virus.NL het volgende:
...komt Al-Qaeda aangereden met een vrachtwagen vol verse sneeuw![]()
Casablancaquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:06 schreef Smaakpolitie het volgende:
In Casablanca geniet men van een strakblauwe lucht met een 15 uur zon.
Hier ligt al 8 cm, konden ze geen weeralarm afgeven ofzo?Of is Flevoland te te onbelangrijk om op te noemen?
![]()
Het KNMI kan trots zijn, ik bedoel stel een van die dakgoten stort in door de last van de milimeters dikke sneeuwlaagquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Het hagelde hier een beetje ja, en dat is blijven liggen in de dakgoten.
Daar bleef het dan ook bij..
In Utah???quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:45 schreef Virus.NL het volgende:
Sneeuwaanslag van extrmisten treft auto van Virus.NL
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |