Q is dan ook tof.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Frezer het volgende:
Das een Q-TT
ZAK?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef Breetai het volgende:
Gaat wel lukken. Hopelijk hoef ik niet terug naar huis te glibberen.
Met bier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, weer op tijd er uit om de hele dag te klussen.
Dat komt het tempo ten goede.quote:
En daarna bier, mag ik hopen ?quote:
bierbasisquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verf op alcoholbasis dan toch wel
Yup! Missed me!?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
Melis! U hier!
denk het wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Verf met een bierkleurtje. Zal nog best mooi zijn ook
Nouuuuu uit zo'n kutdorp dicht bij Arnhemquote:
Altijd,quote:
Ja! It's fokking unbelievable!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Altijd,. Het lijkt er op dat je hard moet 'werken' enzo,
.
Oeh, de royal treatments zijn niet van de lucht!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
Even een koniginnezwaai voor de fans dan!
Dan moeten we er misschien toch een expert bij roepen om te vragen of we het wel goed doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oeh, de royal treatments zijn niet van de lucht!
Welterustenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:37 schreef melismay het volgende:
Jongens, kom op, niet zo verlegen nu de queen er is.....
Nou goed, ik ga naar bed, dus kom gerust weer te voorschijn![]()
En dat zegt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:06 schreef Godlike02 het volgende:
4. Christine 245
5. Godlike02 237
gezellig
Allemaal nuttige bijdrage aan dit forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Spammerts
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zo kan je het ook noemen ja,
237 posts, zullen ook allemaal heel nuttig zijn geweest
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #89quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef GF het volgende:
Waar staan die stats dan?
Zal ik dat vandaag ook eens gaan proberen danquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:06 schreef Godlike02 het volgende:
4. Christine 245
5. Godlike02 237
gezellig
Ahquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #89
Jouw post ook allemaal heel nuttig natuurlijkquote:
Helaashquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh Godt, ik denk niet dat ik nog ga recenseren dit weekend.
Neuh. Ik post niet nuttig. Maar die illusie heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw post ook allemaal heel nuttig natuurlijk![]()
Oeh eerlijkheid, wat engquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet nuttig. Maar die illusie heb ik ook niet.
Na een fles had ik het wel gehad. Nooit meer gedronken daarna. Zoete rommel.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, niet puur, gewoon 1 op 1 mengen.
Mietjequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef GF het volgende:
[..]
Na een fles had ik het wel gehad. Nooit meer gedronken daarna. Zoete rommel.
Was niet het enige wat ik dronk. En later die avond brak ik m'n neusquote:
De laatste keer dat ik een fles amaretto dronk ging het ook niet allemaal goed meer later op de avond, maar heej.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef GF het volgende:
[..]
Was niet het enige wat ik dronk. En later die avond brak ik m'n neus![]()
Na die keer nooit meer die rotzooi gezopen![]()
Vechtpartijquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een fles amaretto dronk ging het ook niet allemaal goed meer later op de avond, maar heej.
Maar goed, hoe brak je je neus dan?
Dat mag dus niet meerquote:
Was niet mijn schuldquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die amaretto is maar een kutsmoes hoor, ik ga er toch ook niet van vechten.![]()
en ik vond de comninatie niet eten, amaretto, bier en blowen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld![]()
En ik had ook wiet gerookt, fles wijn op, whisky, bessenjenever. Niet alleen. En ben er niet trots op. Nooit meer zoveel gedronken daarna, en ook nooit meer van plan![]()
Van?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag dus niet meer![]()
Daarom mengen, 2 'normale' glazen per dag is het maximum
Ze worden zenuwachtig nadat ik 2 keer snel naar het ziekenhuis moest. Al heeft er 1tje toegegeven dat als ik meer gedronken had het niet gebeurt wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ter ere van?
kortom wat is er mis?
met wat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze worden zenuwachtig nadat ik 2 keer snel naar het ziekenhuis moest. Al heeft er 1tje toegegeven dat als ik meer gedronken had het niet gebeurt was
Meer alcoholische versnaperingen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze worden zenuwachtig nadat ik 2 keer snel naar het ziekenhuis moest. Al heeft er 1tje toegegeven dat als ik meer gedronken had het niet gebeurt was
Ook ik heb vaak genoeg gezegd noooit meer zoveel te drinken. Gek genoeg heb ik er eens in het kwartaal de behoefte aan om me weer eens helemaal klem te zuipen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld![]()
En ik had ook wiet gerookt, fles wijn op, whisky, bessenjenever. Niet alleen. En ben er niet trots op. Nooit meer zoveel gedronken daarna, en ook nooit meer van plan![]()
ZAK was vroeger anders best tof hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:36 schreef Breetai het volgende:
ZAK??? gewoon rijden met die handel. Was wel weer gezellig vanavond.
neequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef broer het volgende:
Hé, een slowchat.
Is het hier gezellig?
Oh, ik was even in een ander topic op je aan het reageren hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef broer het volgende:
Of is dit gewoon alwéér een kutsmoes van jou om niet met mij te praten?
Zo hoort dat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, ik was even in een ander topic op je aan het reageren hoor.
Nee, ik snap dat het hier om kwart voor vier 's nachts niet zo heel gezellig is. Maar ik bedoelde meer overdag.quote:Nouja, er was niemand meer en meestal is het hier toch hetzelfde geblaat als altijd, dus ik reageer hier al een stuk minder dan eerst het geval was. Vandaag was het wel weer ouderwetsch single-achtig trouwens. Met de bijbehorende nostalgie-opwekkende users.
Nouja, misschien dat het met jou erbij voor mij ineens ook weer leuker is hier overdag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Zo hoort dat.
[..]
Nee, ik snap dat het hier om kwart voor vier 's nachts niet zo heel gezellig is. Maar ik bedoelde meer overdag.
Het is trouwens wel sneu dat [Singles] nu al als nostalgie wordt beschouwd. Die reeks is amper twee maanden dicht...
Maar jij raadt me dus aan om hier verder niet meer te komen?
O, dan moet ik ook ineens overdag komen? Dat wordt wel zwaar dan. Ik semi-bikkel nogal graag, zie je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja, misschien dat het met jou erbij voor mij ineens ook weer leuker is hier overdag.
Dabedoellik.quote:Semi-bikkelen is beter, maar dat spreekt voor zich.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ze heeft mijn kano geleend, die wil ik graag terug hebben. Alhoewel ik bang ben dat hij gezonken is.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee schatje je spelt het verkeerd....
Het is: ZANGLES
Thanx for reminding me... dat moet ik ook nog doen zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Mokster het volgende:
Gedoucht, fris, fruitig, en dan nu mn allergrootste hobby op de zaterdag: boodschappen doen!![]()
ik zag 2 bekende namen in R&P staan, denk ff een kijkje nemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeeeey Muuk, da's lang geleden
Ik kan best een week zonder!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Sex is lekker, en wanneer je 't gedaan hebt, kan je niet meer zonder
Gezellig... ja we hebben een reunietje dit weekend van oud-singles en ex-singlesquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zag 2 bekende namen in R&P staan, denk ff een kijkje nemen
Tell me about itquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig... ja we hebben een reunietje dit weekend van oud-singles en ex-singles
Volgens mij zijn we met Muuk erbij nu wel compleet toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig... ja we hebben een reunietje dit weekend van oud-singles en ex-singles
het begint er heel behoorlijk op te lijken ja!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we met Muuk erbij nu wel compleet toch?
vanaf vorige donderdag moet ik zonder doenquote:
wat liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer ouderwets tentamen verpesten!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
het begint er heel behoorlijk op te lijken ja!
Volgens mij ga ik die boodschappen nog even uitstellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer ouderwets tentamen verpesten!
Wel weer iets in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
vanaf vorige donderdag moet ik zonder doen
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik die boodschappen nog even uitstellen
Dan loop ik voor! Ben geheel gedoucht, geschoren, ingesmeerd met bodylotion. Alleen mn nagels nog lakken en mn haar föhnen. Klaar voor een dagje Fokken dusquote:
Ik heb mn relatie beeindigd omdat hij het niet hetzelfde zag als ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel weer iets in het vooruitzicht?
dadelijk douchen en dan kerstshoppenquote:
Shit zeg... Maar verstandige keus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb mn relatie beeindigd omdat hij het niet hetzelfde zag als ik.
De basis was er wel, maar het was gewoonweg niet genoeg.
Aangezien ik meer voelde dan hij is het beter om er nu mee te kappen dan wanneer we nog verder zijn...
oeh leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
dadelijk douchen en dan kerstshoppen
story of my lifequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit zeg... Maar verstandige keus.
tis voor anderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
[..]
oeh leuk
Mijn geld is helaas op, dus dat wordt window shopping
*knuf geeft*quote:
Ik ben ervan overtuigdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Mokster het volgende:
Ooit gaan we allemaal de man van ons dromen wel tegenkomen... Toch?
Gefeli !quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben ook boodschappe doen, moet nog wat voedsel halen, nieuwe doucheslang, posterstickers voor op de muur en iets leuks voor morgen voor 't vriendinnetje aangezien we dan 10 maandjes bij elkaar zijn
dan heb je 't gevoel meegemaakt en hunkert het lichaam voor meer na een tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee... maar als je er eenmaal weer aan begonnen bent...
Daar geloof ik niet echt inquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
*knuf geeft*
Gaat helemaal goedkomen hoor mop!
Ooit gaan we allemaal de man van ons dromen wel tegenkomen... Toch?
Oosten van t land= buitenland?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:54 schreef Christine het volgende:
Je gaat naar het buitenland?
Hey dat is best een slimmequote:
Waar ga je naartoe eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef JoeyT het volgende:
Maar Index of Zak in Duitslandis idd ook een idee..
Lijkt me wel, jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Teveel amaretto schat!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Heej, ik had dit topic toch opgelost vannacht.
Ik zou er bijna spontaan alsnog een kater van krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Teveel amaretto schat!
Je hebt het niet helemaal goed gedaan...
Kheb geen kater, maar wel twee poezen voor je in de aanbieding: geen nachtrust gegarandeerd!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou er bijna spontaan alsnog een kater van krijgen.
Weet je tenminste hoe het is als wij al een nacht met één vrouw moeten doorbrengen . . .quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:44 schreef Mokster het volgende:
Kheb geen kater, maar wel twee poezen voor je in de aanbieding: geen nachtrust gegarandeerd!
Maar hier komt ze nooit hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wat leuks gekocht, maar aangezien zij ook op FOK! zit, ga ik niets verklappen
Zometeen naar de sporthal, moet kleintjes fluiten die een wedstrijdje spelen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je tenminste hoe het is als wij al een nacht met één vrouw moeten doorbrengen . . .![]()
Daar maak ik me nog het meeste zorgen om. Ik kan wel zonder kennelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
quote:
In het begin is het ff wennen, maar daarna wordt het gewoon. Nix om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:55 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar maak ik me nog het meeste zorgen om. Ik kan wel zonder kennelijk.
Nou ?? Gaat me eigenlijk wel goed af . . .quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
![]()
Beetje aan het hagelen ??quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom is het zulk randdebielen weer als ik net vanalles buiten de deur wil/moet gaan regelen. Het is niet eerlijk.![]()
Vannacht dus geen sneeuw he.quote:
Goedzo, zou toch zonde zijn als de verrassing geen verrassing meer is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar kan wel 'lurken', alles uitsluiten dus
True... Nou, dan horen we achteraf wel wat het was en of het in de smaak gevallen is...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar kan wel 'lurken', alles uitsluiten dus
En als je eindelijk weer eens sex hebt word het ook weer zo gewoon als je niet uitkijkt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef Mokster het volgende:
In het begin is het ff wennen, maar daarna wordt het gewoon. Nix om je zorgen over te maken.
Anton Aus Tirol???quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Breetai het volgende:
Wel inspiratie voor m'n nieuwe ringtone opgegaan.
Niets mis met vlechtjes !quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben ik de enige die associaties met vlechtjes krijgt?
Ze staan zo meisjesachtig... volgens mij gaat mijn baas het niet waarderen als ik met vlechtjes aan komquote:
Heidi Klum is jouw vriendin?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:13 schreef GF het volgende:
VlechtjesHad m'n vriendin gisteren
Heidi Klum
/dick Dale - Misirlou.quote:
Je kan niet alles hebben he schat? Én een vriendin, én rijles, en Heidi Klum...quote:
Niet eens dr broer!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:16 schreef Christine het volgende:
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
Vooral dat "(mijn vader vindt hem ook knap)" doet t hem!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:16 schreef Christine het volgende:
Het enige probleem tussen mij en Heidi is de afstandquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben he schat? Én een vriendin, én rijles, en Heidi Klum...
Het houdt gewoon een keer op!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:16 schreef Christine het volgende:
Zij die verliefd iswas op dr broer, pa die haar stille liefde knap vind.. Ik vraag me af wat mam voor afwijking heeftquote:
Good thinkin' !quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef GF het volgende:
[..]
Het enige probleem tussen mij en Heidi is de afstand![]()
Vandaar de rijlessen
Misschien is het maar beter dat we het niet weten...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Zij die verliefd iswas op dr broer, pa die haar stille liefde knap vind.. Ik vraag me af wat mam voor afwijking heeft![]()
Slim!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef GF het volgende:
[..]
Het enige probleem tussen mij en Heidi is de afstand![]()
Vandaar de rijlessen
Het zit gewoon in de genenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Zij die verliefd iswas op dr broer, pa die haar stille liefde knap vind.. Ik vraag me af wat mam voor afwijking heeft![]()
Ik voorzie Vivi topicsquote:
Zout strooien ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:24 schreef GF het volgende:
[..]
Iemand nog een leuk idee wat ik morgen kan gaan doen?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:24 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand nog een leuk idee wat ik morgen kan gaan doen?![]()
Dan wil ik niet weten wat die nu weer met elkaar doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien is het wel d'r zusje
Trioquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vragen of je vriendin zin heeft om met jou mee te gaan naar Heidi Klum? Met de trein?
Familie Sicko.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat die nu weer met elkaar doen
Je bent toch op de hoogte van mijn plannen dus waarom zou je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... kan ik nog afzeggen voor vanavond?
Zolang je maar niet je lusten op mij gaat botvierenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch op de hoogte van mijn plannen dus waarom zou je?![]()
Hrmpf, sinds wanneer heb jij wat tegen aandacht van mannen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je lusten op mij gaat botvieren
Lusten zijn goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Zolang je maar niet je lusten op mij gaat botvieren
getver, mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hrmpf, sinds wanneer heb jij wat tegen aandacht van mannen?![]()
Ook geen sneeuwpoppen bouwen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:28 schreef GF het volgende:
[..]
Trio![]()
Zou wel dikke pret zijn. Maar denk niet dat het doorgaat
En hier sneeuwt het niet, net heel even wat natte rommel![]()
Kinderen fokkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook geen sneeuwpoppen bouwen...
Dat wordt Fok!ken dus!
Ik voorzie een avondje met Tarzanquote:
Tarzan is een man, ja!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik voorzie een avondje met Tarzan
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beter houden bij veel oefenen...
Gezien je leeftiijd![]()
Bye Twist!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga toch het weer trotseren en wat verhuisshizzle regelen!
oja daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel eentje waar je de batterijen uit kan halen als ie je irriteert; de perfecte man dus!
Gewoon ontkennen dat jij het wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:51 schreef GF het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Als ze zwanger zou worden kan ik beter gaan rennen voor m'n leven![]()
Vrouwen denken echt alleen met hun kut hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel eentje waar je de batterijen uit kan halen als ie je irriteert; de perfecte man dus!
Alsof mannen niet het grootste deel van de dag met hun pik denkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:55 schreef GF het volgende:
[..]
Vrouwen denken echt alleen met hun kut he![]()
De perfecte samenlevingquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof mannen niet het grootste deel van de dag met hun pik denken![]()
Weet nog niet. Het was vannacht ook weer twee uur, dus misschien wel handig om vanavond ietsie vroeger naar bed te gaan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
Moksy kom jij vanavond nog langs in de kroeg?
Joh, één biertje... als je toch in de buurt bent..quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet nog niet. Het was vannacht ook weer twee uur, dus misschien wel handig om vanavond ietsie vroeger naar bed te gaan...
Ik bel / sms wel even als de film is afgelopen! Ligt er ook een beetje aan wat mn vriendinnetje wil natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, één biertje... als je toch in de buurt bent..
Ben jij van die andere kant?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
Ligt er ook een beetje aan wat mn vriendinnetje wil natuurlijk...
Ja, vertel eens wat meer over dat vriendinnetje...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik bel / sms wel even als de film is afgelopen! Ligt er ook een beetje aan wat mn vriendinnetje wil natuurlijk...
Persoonlijk vind ik dat er minder gedacht moet worden en meer gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof mannen niet het grootste deel van de dag met hun pik denken![]()
Wees maar niet bang... Ik val gewoon heel keurig op jonge jongetjesquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wees maar niet bang... Ik val gewoon heel keurig op jonge jongetjes
Bezet schat, bezet...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vertel eens wat meer over dat vriendinnetje...![]()
Het leek me al sterk. Maar hey, tegenwoordig is een beetje vrouw biquote:
Ook die hebben wel eens behoefte aan iets anders...quote:
Ik kan het best op vrouwen. Maar mannen zijn toch meer mijn ding!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:12 schreef GF het volgende:
[..]
Het leek me al sterk. Maar hey, tegenwoordig is een beetje vrouw bi![]()
Toch eens met Christine praten dan .. die vind Tarzan al engquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan het best op vrouwen. Maar mannen zijn toch meer mijn ding!
Shizzle? Dat woord moet je wel van mij hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga toch het weer trotseren en wat verhuisshizzle regelen!
Ga snel naar PUB dan als je zulke woorden gebruikt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Shizzle? Dat woord moet je wel van mij hebben.![]()
Niet zo onaardig jij!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga snel naar PUB dan als je zulke woorden gebruikt!![]()
Slet... Eerst mij afwijzen en dan zoiets...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je vannacht? *winkwink*
Jij bent een manquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slet... Eerst mij afwijzen en dan zoiets...![]()
Jij, ik, een fles wijn, samen in bad...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je vannacht? *winkwink*
Ik mis de Lush nogquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij, ik, een fles wijn, samen in bad...![]()
Ik lees net dat je je draadloze netwerk zelf gaat fixxen!quote:
Ik hoor net dat jij zelf gaat koken!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat je je draadloze netwerk zelf gaat fixxen!
Ik wil dat niet eens weten . . .quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:21 schreef webspider het volgende:
Het wezenlijke verschil is dat ik dat wel zelf kan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij zelf gaat koken!
Neequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef AirwiN het volgende:
@Litpho: Ga je nog mee bieren vanaaf? Kan Chris d'r anti - mannengedrag verdelen...
Bah.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wezenlijke verschil is dat ik dat wel zelf kan...
Aww, kijken ze door je bluf heen?quote:
Dat anti-mannengedrag is een beetje uit zijn verband gerukt. Ik zei eigenlijk alleen maar dat ik geen mannen hoefde te versieren vanavond en dat ik niet gebruikt hoef te worden als lustobject (vandaag even niet dus).quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik natuurlijk niet als extra bliksemafleider voor Chris haar anti-mannengedrag wil fungeren
, maar vanavond gaat echt niet lukken
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aww, kijken ze door je bluf heen?.
Nee, mijn kat is met d'r blote billen op mijn telefoon gaan zittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aww, kijken ze door je bluf heen?.
Zal ik me als een gentleman gedragen en je weer even van de kast afhelpen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat anti-mannengedrag is een beetje uit zijn verband gerukt. Ik zei eigenlijk alleen maar dat ik geen mannen hoefde te versieren vanavond en dat ik niet gebruikt hoef te worden als lustobject (vandaag even niet dus).
Ik hapte hequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik me als een gentleman gedragen en je weer even van de kast afhelpen?![]()
quote:
Dat verhindert mij uiteraard niet om een vriendelijk verzoek van AirwiN om geestelijke en lichamelijke bijstand serieus te nemen, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat anti-mannengedrag is een beetje uit zijn verband gerukt.
Volgens mij dacht jij helemaal niet aan het bijstandsverzoek maar meer aan het bierverzoekquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verhindert mij uiteraard niet om een vriendelijk verzoek van AirwiN om geestelijke en lichamelijke bijstand serieus te nemen, dat snap je natuurlijk wel.
Goed plan! Ik ga ook de schoonmaakspullen maar eens ter hande nemen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]en nu maar echt wat nuttigs doen!
Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij helemaal niet aan het bijstandsverzoek maar meer aan het bierverzoek
Ja, verpest mijn PI-slet opmerking een beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga ook de schoonmaakspullen maar eens ter hande nemen...![]()
Uiteraard gaat het mij vooral om de innemende persoonlijkheid achter de nick Litpho te leren kennen. Het bier is slechts bijzaak!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij helemaal niet aan het bijstandsverzoek maar meer aan het bierverzoek
Ik bewaar zoveel persoonlijkheden achter die nick, er is er vast wel één innemendquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het mij vooral om de innemende persoonlijkheid achter de nick Litpho te leren kennen. Het bier is slechts bijzaak!![]()
Jullie hebben elkaar misgelopen op mijn afstudeerfeestje. Gezellig, niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het mij vooral om de innemende persoonlijkheid achter de nick Litpho te leren kennen. Het bier is slechts bijzaak!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |