Nathalie ziet er zo wel erg uitgewoond uit.quote:
In dit geval wel jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelezen, maar als ze maar even verslappen dan knippert de lamp dus mij lijkt zwaarder en dus minder trappen in dit geval beter![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
In dit geval wel ja![]()
je verdient een 10 met een griffel![]()
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn Bocaj!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind steeds meer dat Ingrid moet gaan winnen!(Het is zo'n schat en er is echt, echt geen kwaad bij!)
Ja wat is de weddenschap eigenlijk? of wachten we tot woensdag/donderdag? voor de final decision wie de battle wint tussen ons 2quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Puntje erbij, mijnheer weddenschap![]()
Just kidding![]()
Maar de vraag is voor wie is die "gefixte" bidon?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof wielrenners het redden zonder epo![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof wielrenners het redden zonder epo![]()
Ja hoor, ik loop weer achterquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Beau werkt niet meer voor Boulevard![]()
Het is de bidon van lieksequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjeeezus Roel, wreeddzzz men!! Met doping gaan fietsen!!![]()
Vind haar nu best ok, maar ik moet nog steeds denken aan de tijd dat ze volop meedeed met het Menno-bashen. Ze noemde hem zelfs een psychopaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn Bocaj!!Ik vind haar ook lief, prettig gestoord en af en toe lekkere botte, sarcastische humor!!
Ik zit nog ff op een eiquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja wat is de weddenschap eigenlijk? of wachten we tot woensdag/donderdag? voor de final decision wie de battle wint tussen ons 2![]()
Tsja lastig. Tegen zondag weet ik er wel één want morgen ben ik pas ergens tegen half 2 in de nacht terug vanuit Utrechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit nog ff op een eiMaar jij mag ook iets bedenken hoor, ik heb er geen octrooi op of iets dergelijks
![]()
Ga je iets leuks doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tsja lastig. Tegen zondag weet ik er wel één want morgen ben ik pas ergens tegen half 2 in de nacht terug vanuit Utrecht
Joost of Roel zullen beginnen met de haalbaarheid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
Ik geloof niet dat ze dit gaan volhouden..jullie?
Ach lieverd...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oeps... hele grote sorry voor het extra werk![]()
Maar het is niet mijn schuld dat het op het blog en daarna de FP is gekomen natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt? (ik heb de streams nl niet aan nu) Vult hij die met jenever???
Roel had het over whiskey maar het kan ook jenever zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt? (ik heb de streams nl niet aan nu) Vult hij die met jenever???
Ja uiteten met paar van die gasten die ik ken van het wielrennen. Maar zoals je dus begrijpt moet ik als Limbo het verste reizen aangezien de andere uit de buurt van Utrecht/Den Bosch/Arnhem komenquote:
Dat geintje met Menno (zijn haar scheren) was afgesproken tussen die twee. Maar dat ze daarna meegesleept werd door anderen snap ik ook niet helemaal en vond ik jammer....quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind haar nu best ok, maar ik moet nog steeds denken aan de tijd dat ze volop meedeed met het Menno-bashen. Ze noemde hem zelfs een psychopaat![]()
Oh God, ik was alweer vergeten dat ik dat had gepostquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat geintje met Menno (zijn haar scheren) was afgesproken tussen die twee. Maar dat ze daarna meegesleept werd door anderen snap ik ook niet helemaal en vond ik jammer....Ze had beter vanaf het begin gewoon haarzelf moeten zijn zoals nu, maar snap wel dat je (vooral in het begin met 13 bewoners) ondergesneeuwd wordt en meegesleurd wordt met het hele groepsgebeuren. Dit gebeurd nu eenmaal in een groep en je moet wel een hele sterke zijn om daarin niet mee te gaan.....(denk ik)
Ahhhh niet doen... we kunnen ons beter allebei niet schuldig voelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach lieverd...
Lekker trots zijn dat JIJ dé cap van BB hebt genomen.![]()
Nu voel ik me schuldig omdat jij je schuldig voelt...![]()
Leuk man, veel plezier alvast, neem er 1 op onsquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja uiteten met paar van die gasten die ik ken van het wielrennen. Maar zoals je dus begrijpt moet ik als Limbo het verste reizen aangezien de andere uit de buurt van Utrecht/Den Bosch/Arnhem komen![]()
Ach ja, ik reageer wel vaker 10 minuten laterquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God, ik was alweer vergeten dat ik dat had gepost![]()
Ik vind het altijd jammer als mensen door anderen worden meegesleept, maar dat schijnt menselijk te zijn![]()
Klopt... is ze lid van.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Draagt Lieske een vindicat T-shirt?
Zag ik dat goed?
quote:
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Zag ik dat goed?
Jij kijkt zeker nog niet zo lang hè?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Zag ik dat goed?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik had 'm in de aanslag, maar hoeft niet meer![]()
paar dagen terug zei I_Doubt dat ze pas terug was vanuit het Buitenland tochquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nog niet zo lang hè?![]()
inderdaad ze is lid van die studenten verenigingquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Zag ik dat goed?
Hmmm heel interessante post, zeker gemist. Ik kan hier niet alles lezenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
paar dagen terug zei I_Doubt dat ze pas terug was vanuit het Buitenland toch. Dus is dan niet raar dat je dat niet weet dan
daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm heel interessante post, zeker gemist. Ik kan hier niet alles lezen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nog niet zo lang hè?![]()
In het begin van bb kon ze over niks anders praten dan de GK en zo. Je kan zien dat een paar maanden bb goed is geweest voor haar ontwikkeling en sociale leven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Lies verpest wordt door het studentenleven (vindicat)...
* I_doubt draait:quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Komt nog een keer de dodenmars?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu valt er wel iemand bij mij door de mand
Vindicat: veel lager kun je niet vallen
Haar karakter zal volkomen bedorven raken
Haar leven zal verwaaien als een blaadje afgewaaid van een verrotte appelboom
Vindicat:![]()
Oow vertel vertel!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu valt er wel iemand bij mij door de mand
Vindicat: veel lager kun je niet vallen
Haar karakter zal volkomen bedorven raken
Haar leven zal verwaaien als een blaadje afgewaaid van een verrotte appelboom
Vindicat:![]()
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dagquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Lies verpest wordt door het studentenleven (vindicat)...
Let's hope so...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dag
Ik kom wel eens in Groningen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
I_doubt soms ervaring met vindicat? dat je dit zo zegt
Het heeft haar idd goed gedaan! Gaf ze gister ook aan in de live show!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het begin van bb kon ze over niks anders praten dan de GK en zo. Je kan zien dat een paar maanden bb goed is geweest voor haar ontwikkeling en sociale leven.
Kijk naar Joost, die werd ook wakker na de walgelijke ontgroening van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dag
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Zo dat zegt genoegquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Groningen.
Ik heb een neef die lid was van deze puntje puntje (ik kan het niet uit mijn strot krijgen), en ging mee naar binnen.
Is niet mijn vereniging.
Het is het Groninger corps.
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |