Pfff zijn ze nu al afgezakt tot een kwartier?! Straks deden ze nog drie kwartier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ze doen dit dus weer helemaal verkeerd. Ieder kwartier een ander en niemand komt aan slapen toeZe kunnen beter twee personen laten afwisselen, maar weet niet of dat haalbaar is, en de andere twee een hazenslaapje laten doen.
WBquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef I_doubt het volgende:
Kom weer ff kijken:
Joost is een watje, een Jostiwatje
Ik ben benieuwd wat J. ervan gaat maken.....![]()
Joost gaat zodadelijk na zijn shift 2 uur slapen en dan gaat er weer iemand anders slapen, lijkt mij beter haalbaar zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ze doen dit dus weer helemaal verkeerd. Ieder kwartier een ander en niemand komt aan slapen toeZe kunnen beter twee personen laten afwisselen, maar weet niet of dat haalbaar is, en de andere twee een hazenslaapje laten doen.
Ik cap sneller dan mijn schaduwquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef I_doubt het volgende:
Dat is snel FB: ik zie rechts de streamers lopen en links jouw caps verschijnen.
Hoe doe je dat zo snel.
Sneller dan mijn oog kan draaien
Oh ok, lijkt me idd beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joost gaat zodadelijk na zijn shift 2 uur slapen en dan gaat er weer iemand anders slapen, lijkt mij beter haalbaar zo![]()
Dan weet ik hoe jouw paard heetquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik cap sneller dan mijn schaduw
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske: Roel de jouwe is toch zo groot ja toch
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef I_doubt het volgende:
Kom weer ff kijken:
Joost is een watje, een Jostiwatje
Ik ben benieuwd wat J. ervan gaat maken.....![]()
Heerlijk 2 uur rustquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joost gaat zodadelijk na zijn shift 2 uur slapen en dan gaat er weer iemand anders slapen, lijkt mij beter haalbaar zo![]()
quote:
Tis inmiddels opgeschroeft naar bijna 3 uur wat ik zo begrijpquote:
Vertel eens... ik dacht dat het alweer rustig was geworden daaromquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Damn FB, die cap van jou brengt wat teweeg....
Onze J zet zichzelf aan het eind van de cyclus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis inmiddels opgeschroeft naar bijna 3 uur wat ik zo begrijp![]()
Jullie worden gemaild?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Lieske kan het geratel van Josti niet meer aanhoren en droomt nu maar over ..........................uh ja, och god weet ik veelquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]Hai onze regenworm.
Geniet je ook van Joost's knipperlichten?
Zoals in almelo (H. Finkers):
het licht springt op rood
het licht spring op groen
In Almelo is altijd wat te doen
Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertel eens... ik dacht dat het alweer rustig was geworden daarom
haha, heerlijk dat die twee in staat zijn zich aan elkaar te ergerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Bartoli het volgende:
Lieske kan het geratel van Josti niet meer aanhoren en droomt nu maar over ..........................uh ja, och god weet ik veel![]()
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn mattiesquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Nee, wel flinke discussies op de FP en het forum.quote:
Is veel te lang dat zit er iemand tot morgen ochtend te fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis inmiddels opgeschroeft naar bijna 3 uur wat ik zo begrijp![]()
Oeps... hele grote sorry voor het extra werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
De zondagse rel is een paar dagen vervroegd... En wij maar denken dat het een saaie laatste week zou worden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, wel flinke discussies op de FP en het forum.![]()
Denk het niet want die joost is gewoon een mietjequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn matties![]()
![]()
Hahaha nee hoor... Zolang ik nog steeds hier post, is er niks aan de hand. Pas als het langer dan een dag stil wordt, mogen jullie je zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn matties![]()
![]()
voor jullie mods mss niet maar voor de rest welquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een saaie laatste week zou worden..![]()
Je had wél ff DE CAP van het jaar te pakken FB, iets om trots op te zijn....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oeps... hele grote sorry voor het extra werk![]()
Maar het is niet mijn schuld dat het op het blog en daarna de FP is gekomen natuurlijk
Dan komen we wel langs met pannenkoeken uit het BB huis.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor... Zolang ik nog steeds hier post, is er niks aan de hand. Pas als het langer dan een dag stil wordt, mogen jullie je zorgen gaan maken
Niet met hooivorken en brandende fakkels hoop ik...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je had wél ff DE CAP van het jaar te pakken FB, iets om trots op te zijn....![]()
Hele volkstammen komen in beweging...![]()
Je kan je overal druk over maken vind het beetje dom op er een topic voor te openen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De zondagse rel is een paar dagen vervroegd... En wij maar denken dat het een saaie laatste week zou worden..![]()
Naatje haar Joost? Ik weet het niet, vond hem in de internetuitzending irritant overkomen, wat niet wil zeggen dat het dan geen of wel een mietje isquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet want die joost is gewoon een mietje
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef I_doubt het volgende:
J gaat dood![]()
Hij begint zijn armen af te likken (zoutbehoefte)
Zijn adem begint te stokken
Hij snuift als een verkouden dominee
Zijn verstand staat op nul (geen woorden meer)
Volgens sommige had hij aardig wat gesnoven voor de uitzending. Zijn ogen schenen groot te zijn en hij praatte snel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Naatje haar Joost? Ik weet het niet, vond hem in de internetuitzending irritant overkomen, wat niet wil zeggen dat het dan geen of wel een mietje is
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je had wél ff DE CAP van het jaar te pakken FB, iets om trots op te zijn....![]()
Volgens mij gaat dit pas gebeuren als Roel gaat slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef I_doubt het volgende:
En nu heerlijke rockmuziek
Voor J's gemoedsrust![]()
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijnquote:
Pfewww mag het toch hopen van niet, heb ook even gelezen in dat topic wat een ophef zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor... Zolang ik nog steeds hier post, is er niks aan de hand. Pas als het langer dan een dag stil wordt, mogen jullie je zorgen gaan maken
Foeiquote:
Ach... je kan je overal wel druk om maken natuurlijk. Maar voor de mods is het niet leuk vind ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Pfewww mag het toch hopen van niet, heb ook even gelezen in dat topic wat een ophef zeg.
daar ging het niet om maar om volksstammen komen in bewegingquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijn![]()
Ja dat kreeg ik ook nog mee in de topics. Ik herken dat niet maar vond hem wel irritant en arrogant overkomen. Ook naar Naat niet lief, leuk of dat hij haar gemist had of zo? Maar oke, ik geloof dat ze (normaal gesproken) wel van een pilletje houden he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens sommige had hij aardig wat gesnoven voor de uitzending. Zijn ogen schenen groot te zijn en hij praatte snel.
15.00 uurquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Bezoek om middernacht? Is het volle maan? Weerwolven?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Heb ik eindelijk een beetje tijd om bij te lezen, krijg ik zometeen bezoek![]()
Nou ja, tot de volgende keer maar weer![]()
**mee eensch is**quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan je overal druk over maken vind het beetje dom op er een topic voor te openen.
en ze zijn pas klaar zondagmiddag 16:00 en om 18:00 ligt iedereen op bed te slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijn![]()
dag dagquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Dat is zo geef ik je 100% gelijk in maar ja de grootste boosdoener is nog altijd talpaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... je kan je overal wel druk om maken natuurlijk. Maar voor de mods is het niet leuk vind ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar ging het niet om maar om volksstammen komen in beweging
welke fatima ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
Doei doei Tannaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Volgens mij ben je nu in de war met een andere userquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Ik bedoelde dat het een moslima geweest zou zijn...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Hockyquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
hahaha ja. Dan had je net als Wilders en Ali echt kunnen onderduikenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het een moslima geweest zou zijn...
Ik vond joost vandaag 1000000000x erger dan Lieske.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske zoals ik haar 't liefst zie (bek dicht).
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is zo geef ik je 100% gelijk in maar ja de grootste boosdoener is nog altijd talpa
zelf ze wouden toch zo graag op het i-net dan kan je dit verwachten, en dan
hadden ze het maar niet in beeld moeten brengen, dus vind dat die mensen dan
maar de schuld bij Talpa moeten liggen, we zijn een vrij land dus kan je dit verwachten.
Dat bedoel ik... maar dan had ik hem waarschijnlijk al in eerste instantie niet op internet gezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hahaha ja. Dan had je net als Wilders en Ali echt kunnen onderduiken![]()
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden de streams een volgende keer ook gratis zijn?
quote:
Ik denk dat die kans klein is... dit is meer een lokkertje voor Versatel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat is niet goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik vond joost vandaag 1000000000x erger dan Lieske.
Joost gaat slapen en gelijk is er rust in de tent.
Versatel gaat naar Tele2.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans klein is... dit is meer een lokkertje voor Versatel.
Betwijfel het Wickedangelquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dat komt niet meer dan is afgelopen de vier maanden nog nooit gebeurt,quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed.
Wij (het volk) willen herrie kabaal intriges natgooien
en geen halfslapende watjes....![]()
Wie belt RTL Boulevard?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |