Dan moeten wij het hier doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat komt niet meer dan is afgelopen de vier maanden nog nooit gebeurt,
Iedereen krijgt gratis streams alleen jij moet betalenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans klein is... dit is meer een lokkertje voor Versatel.
Ik dacht dat jij dat vast al gedaan zou hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie belt RTL Boulevard?
Oh alsjeblieft. Daar wil je toch niet in zitten. Is trouwens veel te braaf om die cap te laten zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie belt RTL Boulevard?
Heb ik al gedaan lollllquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie belt RTL Boulevard?
Beau zit hier undercover mee te lezenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie belt RTL Boulevard?
Beau werkt niet meer voor Boulevardquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beau zit hier undercover mee te lezen![]()
Wat leuk zeg, maar hij werkt daar allang niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hot newsquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets voor de maandag uitzending
Beau zit bij NSE nuquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze kunnen dat ding inderdaad zwaarder zetten da de omwentelingen niet zo extreem hoog zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef Morwen het volgende:
Bartoli, kunnen ze niet beter een lagere versnelling nemen dus zwaarder trappen? Ik vraag dat aan jou als fietsexpert![]()
Lijkt mij van wel namelijk, dit is eigenlijk vreemd zonder bergop of tegenwind (die hoge versnelling dan).
Ik had hier in de kamer even een discussie daarover maar dat is dus idd slimmer. Thanx voor je antwoordquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze kunnen dat ding inderdaad zwaarder zetten da de omwentelingen niet zo extreem hoog zijn.
In het professionele wielrennen is die hoge trapfrequentie niet eens zo vreemd maar goed dat vergt wel veel training omdat goed te kunnen. Dus aanrader is idd om niet zo licht te trappen of hun leven er vanaf hangt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie belt RTL Boulevard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |