Jij schudt ze zo uit je mouw, he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef ChantalC het volgende:
"What do you call people who are afraid of Santa Claus? Claustrophobic."
Nee zo meteen... Het is bijna bedtijd...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
je geeft jezelf wel erg bloot nu !
nepbitch, loner!quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee zo meteen... Het is bijna bedtijd...
"I stopped believing in Santa Claus when I was six. Mother took me to see him in a department store and he asked for my autograph."quote:
Effectief zijn was zeker niet zijn sterkste kant, schilderen, muziek maken, dichten, schrijven eigenlijk ook niet. Wat hij als geen ander kon was Herman Brood zijn. Dat waardeer ik in hem!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach de enige keer dat brood eens effectief was
ga jij eerst eens leren spellen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan je ni tegen t woord bedtijd![]()
'quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga jij eerst eens leren spellen!
Waar haaaaal je 't vandaaaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"I stopped believing in Santa Claus when I was six. Mother took me to see him in a department store and he asked for my autograph."
![]()
Herman kon vooral goed stoned zijn... Ik heb hem ooit in Utrecht op het Vredeburg zien zitten op een muurtje... Wat was die ver heen... Hij leek net op Versabommie/Demins1quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef demins het volgende:
Effectief zijn was zeker niet zijn sterkste kant, schilderen, muziek maken, dichten, schrijven eigenlijk ook niet. Wat hij als geen ander kon was Herman Brood zijn. Dat waardeer ik in hem!![]()
Mag ik dat quoten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef Bocaj het volgende:
Dit Topic is eigenlijk veeel leuker dan de SC
Wie is Naat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Weten jullie eigenlijk wel dat er een rel is over Naat's beaver?
Jawel hoor, alles over gelezen op de FP en Zijonline!!! Ik maar ik meng me liever niet in Nathalies beaver! If you don't mind?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Bommie & Demis zie ik alleen nog maar in dit Topic
Weten jullie eigenlijk wel dat er een rel is over Naat's beaver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |