Jammer. Het lijke me erg mooie beestjes die er uit gaan komen. Aan de foto's van mama te zienquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik denk dat ze al gereserveerd zijn... ik wil een dame, de fokster een heer en een dame, nog een reservering voor een heer en dan heb ik nog twee mensen op de wachtlijst
jouw cavias zijn behoorlijk levendig!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Geef ze maar een lekkere dot hooi en een stapelt andijvie, dan kunnen ze op hun gemakje lekker wennen aan hun omgeving. En inderdaad, rustig tegen ze praten en aan je laten wennen, komt helemaal goed!
dat is meestal positiefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:19 schreef -Guppie- het volgende:
als ze me zien doen ze alleen maar een heel hard prrrrrrrrrrrrrrr geluid
maar ik zal ze zo eens wat lekkers geven
Je filmpje doet t niet bij mij, heb je ook nog een foto van idefix?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix en Idefix Prrtukje Woekiewoekie eten andijvie FILMPJE!
Ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt!! Zal zo eens kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je filmpje doet t niet bij mij, heb je ook nog een foto van idefix?
Het zijn roodbonte rex cavia's.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een mooie caafjesVertel er eens wat meer over!
Een bonte borstel, wat lief !quote:
Ik heb ook een roodbonte rex gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Het zijn roodbonte rex cavia's.
En superlief!!!
Ik heb zo nu en dan een nestje jongen, dus als je interesse hebt. . . . . . .
Ik denk dattie zwart- en rood of zalm-schimmel isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een bonte borstel, wat lief !
Whehe, ik bedoelde eigenlijk wat een bonte kleuren, maar ik was vergeten dat bont ook een aftekening kan zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik denk dattie zwart- en rood of zalm-schimmel isWat in dit geval trouwens een rasnaam is, geen ziekte
Je cavia krijgt jongen? Wat ruig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
hou op... dag 70 en nog steeds niets (68 is normaal)... pffff.... het wordt denk ik toch een vierling, ze weegt nu 1420 gram, ze is al 460 gram aangekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |