abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34045967
Flip ging altijd hitsig prrrrrr-en naar Marco, z'n broertje
Tap tap tap
pi_34046003
dit is een niet zo positieve prr
de kleinste kruipt steeds onder de grootste bij elke beweging
en toen ik ze groente wilde geven,kwamen ze het in ieder geval niet uit mijn hand eten (had ik ook niet echt verwacht) dus ik heb het maar neergelegd.Maar volgens mij hebben ze helemaal nog niet gegeten sinds gisteravond.
Maar ja zoals ik al zei,ze hebben 2 uur in een doos gezeten!
Bij de "caviastal" waar ze vandaan kwamen waren ze al mensen gewend,ik heb ze daar thuis ook al in mijn armen gehad en toen waren ze rustig,het komt dus echt door de reis en nieuwe omgeving denk ik,want aan een beetje tam waren ze al.

Vraagje; als jullie werken laten jullie dan de kachel aan voor ze,of hoeft dat niet ?
pi_34046939
Guppie is toch heel normaal hoor! Idefixje at de eerste dag ook niet veel toen ie er net was, maar vaak eten ze dan kleine beetjes als jij niet kijkt! Hebben ze ook lekker veel hooi? Daar gaan ze meestal als eerste wat aan knabbelen. Uit de hand eten dat duurt ook even, dat deed Obelix iig pas na een paar weken
pi_34046959
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Je filmpje doet t niet bij mij, heb je ook nog een foto van idefix?
Ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt!! Zal zo eens kijken
Ik durf idefix alleen nog niet zo los ergens te zetten voor een mooie foto
daar issie nog te snel voor
pi_34047360
Vers van de pers

zaterdag 14 januari 2006 @ 16:10:26 #231
138576 Amstaf
hij geeft mij vriendschap
pi_34050226

Mijn beste vrienden, mijn woefies
pi_34050264
Wat een mooie caafjes Vertel er eens wat meer over!
pi_34050295
aaaaaaaah liefff caafjes
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34050313
Bij mij maakt altijd dat prrrrr geluid als ik em aan het aaien ben. T lijkt wel een uil
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34051271

De nieuwste foto van Jewel, dik dikker dikst...

Ook heb ik nog een filmpje van Owen. In het begin hoor je een mopperende whiep, op 13 seconden hoor je heel duidelijk een 'genotsprrr', die je niet vaak hoort, en aan het einde zit een hitsige prrrt... (jaja, owen vindt mij een errug aantrekkkelijk zeugje )

www.zoeperzazke.nl/cavia/owengeluidjes.avi
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:34:41 #236
138576 Amstaf
pi_34052836
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een mooie caafjes Vertel er eens wat meer over!
Het zijn roodbonte rex cavia's.
En superlief!!!
Ik heb zo nu en dan een nestje jongen, dus als je interesse hebt. . . . . . .
pi_34057307
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef inkie1010 het volgende:
Vers van de pers

[afbeelding]
Een bonte borstel, wat lief !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_34057770
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Amstaf het volgende:

[..]

Het zijn roodbonte rex cavia's.
En superlief!!!
Ik heb zo nu en dan een nestje jongen, dus als je interesse hebt. . . . . . .
Ik heb ook een roodbonte rex gehad hij heette Piet. Ik noem roodbonte rexjes dan ook altijd
Pietjes
pi_34063986
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een bonte borstel, wat lief !
Ik denk dattie zwart- en rood of zalm-schimmel is Wat in dit geval trouwens een rasnaam is, geen ziekte
pi_34064087
Idd zijn rood-achtige kleur is niet echt rood eerder zalm ja!!
pi_34096129
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik denk dattie zwart- en rood of zalm-schimmel is Wat in dit geval trouwens een rasnaam is, geen ziekte
Whehe, ik bedoelde eigenlijk wat een bonte kleuren, maar ik was vergeten dat bont ook een aftekening kan zijn
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_34122277
Twee heel oude foto's (leven beide niet meer):

Kuifje...

..& Bobbie

En iets minder oud:

Baerke & Breurke

Helaas leeft alleen Baerke nog, die geniet nu van zijn welverdiende oude dag
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:54:57 #243
138576 Amstaf
pi_34160305
Ik kan je foto's niet zien.
Krijg kruisjes???
pi_34170568
hallo
ik heb de mijne nu sinds vrijdagavond,maar ze zijn nog steeds bang voor mij.
ik krijg ze haast niet te pakken en als ik ze eenmaal heb en met ze op schoot zit dan vluchten ze weg ,op zoek naar een donker holletje (bijvoobeeld onder het kussen enz)

ik hoop dat het nog goedkomt haha
pi_34174151
Tuurlijk komt dat goed. Je weet nooit precies hoe de diertjes eerst behandeld zijn, aangezien ze al wat ouder zijn. Als ze bij een fokker vandaan komen kun je ervan uit gaan dat de diertjes sowieso niet veel geknuffeld zijn, omdat de meeste fokkers daar gewoon geen tijd voor hebben. (Iedere dag 30 caafs een half uurtje knuffelen... hm...)
Een cavia vertrouwd laten raken aan jou en de omgeving kan tijd kosten. Soms heb je een lekkere sul die álles best vindt, maar ik heb ook eens twee caafjes opgevangen die zó bang waren, zó bang... ook als ik niet thuis was verroerden ze zich niet en dan vond ik als ik na een uur of 5 terug thuis kwam een rits keutels en een grote plas achter hun kontjes, geen milimeter verschoven...
Dat kost dus gewoon tijd.

Zorg dat je kooi niet op de grond staat en niet in de loop, dit laat de diertjes mees schrikken en is dus niet zo geschikt. En verder: iedere dag een keertje oppakken, kroelen, zachtejs toespreken, gewoon lekker tegen ze praten zodat ze aan je stem kunnen wennen... geef het tijd, van een paar weken tot een paar maanden, maar 9 van de 10 keer komt het helemaal goed
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:49:05 #246
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34174447
Heb jij je kleinkinderen nou al mogen aanschouwen ?

*wijst op de kalender, duurt lang Jewel, Duurt lang !*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34175376
hou op... dag 70 en nog steeds niets (68 is normaal)... pffff.... het wordt denk ik toch een vierling, ze weegt nu 1420 gram, ze is al 460 gram aangekomen...
pi_34177039
Kan niemand ze zien dan? Hier doen ze het gewoon! Ik weet niet hoe ik het anders moet doen...!

xx
pi_34177138
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
hou op... dag 70 en nog steeds niets (68 is normaal)... pffff.... het wordt denk ik toch een vierling, ze weegt nu 1420 gram, ze is al 460 gram aangekomen...
Je cavia krijgt jongen? Wat ruig!

Spannend... je post toch wel meteen pics hè, als ze er zijn?
pi_34179950
Ja, ik zie de foto's wel en ze zijn heel erg lief... Heerlijk die grote tessels Wat wegen ze? Tessels zijn vaak flink van stuk!

En inderdaad, Jewel, mijn langhaardame, staat op het punt om te bevallen en natuurlijk krijgen jullie foto's als het eenmaal zo ver is... Maar het lijkt nog even te duren, terwijl ze wel uitgerekend is... Spanning hier in huize zoeperzazke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')