De linkse?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Beaudien het volgende:
Zoeper, Zoeper, wat heb je weer het hoogste woord!!![]()
![]()
Ik plaats een foto en jij raadt wie ik ben, goed????
[afbeelding]
Ehm, Lotje? Aan je nickname te zien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Beaudien het volgende:
Ik plaats een foto en jij raadt wie ik ben, goed????
Voor hoeveel caafs? Officieel mogen er hier 4 a 5 inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:51 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil een nieuw hok kopen: 140 x 71,5 x 48 cm is dat goed?
Voor 2.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor hoeveel caafs? Officieel mogen er hier 4 a 5 in
ikheb hiervoor wel twee beertjes vanaf jongs af aan bij elkaar gehad maar die zijn na een jaar ongeveer in twee verschillende hokken gegaan omdat de ene de ander zat te treiteren en echt alleen maar zat aan te vallen en te bijten. De ander was juist helemaal geen vechtbeestje dus die beet ook niet terug en de eerste de beste keerdat ze echt gevecht hadden kwam ik thuis van school en was het oortje er half af gebeten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Twee jonge beertjes:
Gaat vaak in het begin goed: kan op latere leeftijd nog wel gaan vechten om de rangorde te bepalen.
Een oud en een jong zeugje
Er wordt gezegd dat het vaak goed gaat maar mijn eigen ervaring is dat de jongere caaf erg afgesnauwd wordt. Er is echter geen vechten bij gekomen, het is gewoon de rangorde. Zolang er geen bloed vloeit gaat kun je ze prima samen laten zitten. Soms kan de oudere caaf zich ook ontpoppen als een echte mama voor het kleintje.
Dit zijn ongeveer de standaard richtlijnen, maar uitzonderingen vind je overal. Over het algemeen geldt dus gewoon: lekker samenzetten, zolang er geen gewonden vallen zo houden. Dreigen, sproeien, klappertanden en elkaar berijden moet je gewoon laten gebeuren, dat heeft allemaal met de rangorde te maken. is die eenmaal bepaald, gaat het er rustiger aan toe, totdat een 'lagere' caaf hogerop wil komen omdat hij/zij bv ouder is geworden.
Aan het verhaal over wat de castratie met ene beer doet, niets aan toe te voegen, klopt helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 03:50 schreef Nenootje het volgende:
De kosten van een castratie verschillen van dierenarts tot dierenarts, maar over het algemeen is het tussen de ¤30 en ¤50. Ik weet niet precies wat de eisen zijn, ik geloof 6 maanden oud en 800 gram?? Na de castratie zijn ze nog een aantal weken vruchtbaar, dus je kan niet meteen de zeugjes er bij zetten.
wat is dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:48 schreef Oxymoron het volgende:
Mogen cavia's rucola?
Heeeeee, goed geraden!! Maar die zak over jouw hoofd herken ik ook, hoor!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:14 schreef Uiruru het volgende:
Duidelijk Lotje. Die amerikaans gekruinde dikke dame herken ik uiteraard want dat is een prachtcavia in mijn ogen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Heeeeee, goed geraden!! Maar die zak over jouw hoofd herken ik ook, hoor!!![]()
Ow wat heerlijk...en dat smoeltje van Owen,om op te vretenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Laat ik jullie eens verwennen met een nieuwe blingbling shoot (had een nieuw stofje gekocht)
Allereerst: Qwerty!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwangere dame Jewel:
[afbeelding]
[afbeelding]
En haar papa Owen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iwietje:
[afbeelding]
[afbeelding]
En lieverd ibi:
[afbeelding]
[afbeelding]
en kunnen we je feliciteren ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Jewel loopt met volledige ontsluiting rond... Sinds gisteravond... Ze snapt alleen zelf nog niet helemaal wat ze ermee aan moetMaargoed, het wordt nu dus wel heeeel spannend!
dat heeft Zoeper me laatst uitgelegd, het heeft iig niet met de geslachtsdelen te makenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef Nonneke het volgende:
hele stomme vraag misschien.....maar hoe zie je dat je cavia volledige ontsluiting heeft dan ?![]()
mjah ik kon me ook al niks voorstellen bij hoe je dat kon zien aan de geslachtsdelenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
dat heeft Zoeper me laatst uitgelegd, het heeft iig niet met de geslachtsdelen te makenje gaat met je vinger over de ruggengraat en dan vlak boven t poepertje moet je voelen, bij een gewone cavia voel je daar maar 1 botje, bij een cavia met ontsluiting voel je er twee met een kleine ruimte er tussen en bij volledige ontsluiting is die ruimte ongeveer een vingertopje
![]()
Ah stom heb um net gevoerd enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 17:24 schreef inkie1010 het volgende:
Heee Nonneke doe je weer een keer een Asterixje
Asterixjequote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Nonneke het volgende:
Tot die tijd nog even een oude
[afbeelding]
Ja gaat lekker met um, hij is lekker baldadig, uitdagen enzo, Oma beetje pesten, hij heeft ook helemaal geen last gehad met oud en nieuw, niet gestressed eruit gekomen ofzo, gewoon lekker zichzelf lekker druk en enthousiast en lekker je hok slopen want das vet cool !!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Asterixje![]()
hij doet het echt goed he!!
Op de markt hier heb je 2 kilo voor een euroquote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
Ohw ik zag trouwens dat bij de AH in de Hamsterûûûûûh de paprika's in de aanbieding waren, van die 3 in een zakje, voor 1 euro![]()
stuur die beste man eens hier heen dan !quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Op de markt hier heb je 2 kilo voor een euro![]()
De eerste paar keer dat ik ze een aardbei gaf was hetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef inkie1010 het volgende:
Hehehe Obelix en Idefix hebben net wat banaan gekregen, Obelix is er helemaal gek op maar Idefix snapte er helemaaaaal niks van!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |