ik wacht met smartquote:
volgende keer doe ik het met plaatjes en post ik een foto van een wrak van een vectra met een halfbakken geluidsinstallatie er inquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Fugie het volgende:
ik wordt weer kankerslecht neergezet ouwe
dat gaat wel weer beetje ver dan alexquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer doe ik het met plaatjes en post ik een foto van een wrak van een vectra met een halfbakken geluidsinstallatie er in![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
familie van Peu?, die heeft ook allemaal connecties die hij zelf niet heeft
gevalletje muis-in-de-linkerbovenhoekquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
screenshot van bureaublad.. welk programma
Gewoon keihard machtsmisbruik ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Mukie het volgende:workalholic
ik mis het door slotjes posten![]()
Ik maak altijd een foto van mn desktop en die scan ik dan inquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
gevalletje muis-in-de-linkerbovenhoek
neuh, veel typen en het niet doorhebbenquote:
Jajaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, veel typen en het niet doorhebben
ik tekende het altijd na in paintquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak altijd een foto van mn desktop en die scan ik dan in![]()
Stienstraquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
de meesten zitten in de bouwwereld etc... Mn pa heeft/had een bedrijf in grondmechanica en milieutechniek.
Mijn moeder is schilderes en beeldhouwster. 3x per jaar opent een of andere bigshot de galerie plus daarnaast zijn er 2 grote feesten per jaar waar dan de locale politici ook langskomen. Zo heb ik bvb camiel eurlings leren kennen (zn pa is vele malen relaxter), de burgemeester van nuth, kerkade en maastricht, maar ook lui als die van stienstra, offermans etc...
Plus mn ouders zitten bij Corio, een soort van rotaryclub voor ondernemers, dus die komen wel eens over de vloer.
Krijg je wel hendige sjieke skills vanquote:
jammer dat ik ze nu niet meer kan toepassenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Krijg je wel hendige sjieke skills van
Valt tegen hier hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
nog 63 uurtjes en ik ben weer in het schitterende nerderland![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
er is gewoon doodleuk een forummeeting nu in mn huiskamer waar de meetende mensen samen breien![]()
![]()
heerlijk tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:45 schreef vlad het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |