lucienne2 zit hier opgesloten in een kamertje van 2 x 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:57 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben ook eens gehackt via msn en nu ben ik dus al 2 jaar spoorloos. niemand kan me vinden en er is nooit meer iets van me vernomen. echt gevaarlijk dus
Als persoonlijke sexslavin?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Classics het volgende:
[..]
lucienne2 zit hier opgesloten in een kamertje van 2 x 2
vandaar![]()
don't fuck with classics![]()
O realy?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:12 schreef Relneger18 het volgende:
IK ZWEER IK GA JE HACKEN, ALS IK JE WACHTWOORD WEET EN JE EMAIL....OEEEEEEE SWA DAN BEN JE HARD GEDISST GEHACKED MANNnNNNN
je begrijpt er niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:52 schreef space-kees het volgende:
stiekem is het allemaal eeen GRAPJE .. misschien had je 't nog niet begrepen
De echte hackers hebben vaak al niet eens meer je MSN-adres nodig, ze weten heel snel al echt alles van je. Je hebt er niet eens erg in en je hele computer wordt doorgelezen!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar hij wou me alleen op msn hacken niet m'n pc ... want hij weet alleen m'n msn adres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MSN is wel makkelijk te hacken geheime vraag beantwoorden en klaar (en als het een bekende is, is het heel makkelijk)Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:04 schreef yosander het volgende:
Pleur MSN er af en neem een fatsoenlijk programmaJij bent die jongen van twaalf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MSN is wel makkelijk te hacken geheime vraag beantwoorden en klaar (en als het een bekende is, is het heel makkelijk)
Geboortedatum: 1993-02-15Graag op anoniem
Zowat het eerste verstandig advies dat ik hier gelezen heb. Als je een bestand aanvaardt wordt (voor zover ik me herinner) een rechtstreekse verbinding tussen beide pc's opgezet en kan hij je IP adres zien. Daarna kan hij trachten je te hacken. Het bestand zelf kan natuurlijk ook onaangename verassingen bevatten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:02 schreef Georges het volgende:
Als je een goede virusscanner en firewall hebt zou je wel veilig moeten zijn.
In ieder geval geen bestanden accepteren als ze gestuurd worden.
hahaha te slechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
der staat een fout in, c:\documents/downloads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |