En er zijn er wel meer van twaalfquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Mainport het volgende:
[..]
Jij bent die jongen van twaalf!
Geboortedatum: 1993-02-15
Ik ook welquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef Drumpie het volgende:
buurjongen van mij kan dat wel
Ik?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef freiss het volgende:
Je hebt mevrouw Keunigs voor Nederlands!1!!!1![]()
. 1337 h4x0r!1
precies!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef zenith_ust het volgende:
lees eerste pagina door..
op vroegah.. was er een msn programma, je stuurde iemand een exe file.
je tikte een code in .
die gene ging offine, natuurlijk melde die zich aan met dat programma op de achter grond.
waar je vervolgens in het msn venster /givepass isvoerde wat die gene niet te zien kreeg.
maar jij kreeg het msn wachtwoord van die persoon.
niks spanneds gewoon simpele shit.
Alhoewel er flink geluld wordt in dit topic is dat laatste wat je zegt toch echt wel mogelijk, tot op zekere hoogte (stadsdeel)quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
PEST DAT ARME MEISJE NIET ZO JULLIE LIEGEN WANT HET IS HELEMAAL NIET ZO EN JE KAN OOK NIET ZIEN WAARJE AANGESLOTEN ZIT ENZO!
En Geleen ligt in Limburg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Ayaxola het volgende:
En je gaat naar school aan de Jos Klijnenlaan in Geleen!
Goede aanvullingquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef r_one het volgende:
[..]
En Geleen ligt in Limburg.
Moet je eens kijken wat we nu al van je weten. Dat is nog niks vergeleken bij als je MSN gehackt is.
Ben bang dat er maar één manier is om Fokkers te laten stoppen gevoelige informatie over TS hier te posten.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef yosander het volgende:
[..]
En er zijn er wel meer van twaalf![]()
je bent echt raar het is,, 06-08-1991!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Mainport het volgende:
[..]
Jij bent die jongen van twaalf!
Geboortedatum: 1993-02-15
Ik meen dat dat het graaf Huyn college isquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Ayaxola het volgende:
ik zie nog niet eens op de Jos Klijnenlaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef Ayaxola het volgende:
tietenrequest?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben bang dat er maar één manier is om Fokkers te laten stoppen gevoelige informatie over TS hier te posten.![]()
(inkoppertje)
Ja, dat werkte bij mij ook zeer goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Roi het volgende:
Let maar niet op hun, msn hacken kan wel! En het gaat als volgt:
Ga naar je eigen hotmail account en stuur deze volgende email naar Password_recovery_NL@hotmail.com (dit is het email adres waarnaar een automatisch mailtje wordt gestuurd als je een wachtwoord niet meer weet. Als onderwerp doe je "PSW Automessage NL", als berich dit:
"hnuoi327vbn9235vve=009uuTR##32/hack)9htmADRESpersoonDIEjeWILThacken=autoreplyJOUWpaswoord(dit is zodat ze kunnen controleren!)DutchH896reh683. "
Dat is alles wat er in je bericht hoeft!!
Je krijgt dan binnen 3 uur het paswoord van de geene die je wilt hacken, succes! Ik heb zo de mail adres van mijn vrienden kunnen bekijken![]()
!
Ja en dat adres heb jij zekers en dan krijg jij onze wachtwoorden en kun jij al onze hotmail's hackenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Roi het volgende:
Ga naar je eigen hotmail account en stuur deze volgende email naar Password_recovery_NL@hotmail.com (dit is het email adres waarnaar een automatisch mailtje wordt gestuurd als je een wachtwoord niet meer weet. Als onderwerp doe je "PSW Automessage NL", als berich dit:
"hnuoi327vbn9235vve=009uuTR##32/hack)9htmADRESpersoonDIEjeWILThacken=autoreplyJOUWpaswoord(dit is zodat ze kunnen controleren!)DutchH896reh683. "
Je krijgt dan binnen 3 uur het paswoord van de geene die je wilt hacken, succes! Ik heb zo de mail adres van mijn vrienden kunnen bekijken![]()
!
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:10 schreef charmed-more het volgende:
[..]
je bent echt raar het is,, 06-08-1991!!!
ik zie zo dat je over alles zit te liegen![]()
melkboer is zo 1800, tegenwoordig het de meneer van Cable1...quote:
Right die functie is dus gemaakt om andere mensen hun account toe te eigenenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja en dat adres heb jij zekers en dan krijg jij onze wachtwoorden en kun jij al onze hotmail's hacken
Dat is zo December 2004quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Roi het volgende:
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |