Dude, wees blij dat jij kan poepen, wij vrouwen kunnen dat niet. Daarom is menig vrouw jaloers op het perzikhuidje van de manquote:
Ownee, vrouwen poepen niet. Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat jij kan poepen, wij vrouwen kunnen dat niet. Daarom is menig vrouw jaloers op het perzikhuidje van de man![]()
Nieuwe formule, is onze poep veranderd?quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Brunette het volgende:
En niet te vergeten: het maskertje werkt liftend dankzij de nieuwe formule van enzymen.![]()
Het is nu spacepoepquote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nieuwe formule, is onze poep veranderd?!
Door spacecake te vreten?quote:
Met een plonspot ipv een plateaupot!quote:Op zondag 18 december 2005 03:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe kan je een ballenkietelaar voorkomen? Alvast bedankt!
Ik huur, dus het toilet vervangen is niet iets wat in de rede ligt.quote:
Dan of:quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik huur, dus het toilet vervangen is niet iets wat in de rede ligt.
Wel een goede tip, dat dan weer wel.
óf structureel veels te veel kauwgom eten, veels te veel koffie drinken en te veel roken. Gaat het ook allemaal erg soepelquote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan of:
Eerst in een pot schijten het daarna in de wc deponeren
of:
hele lange poep maken die het water raakt voor je het loslaat.
Of (teveel) laxeerpillen nemen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
óf structureel veels te veel kauwgom eten, veels te veel koffie drinken en te veel roken. Gaat het ook allemaal erg soepel
bedanktquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef Gesloten het volgende:
TS begint:
Tip: Als ik nog een klein keuteltje in m`n kont heb die ik er erg moeilijk uit krijg, dan plaats ik m`n rechterknie een stuk naar voren zodat m`n billen schuin staan. Dan gaat hij er een stuk makkelijker uit.
![]()
kauwgom, koffie en roken is beter. Heb je 2 vliegen in 1 klap; genot en lekkere afvoer van de fecesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |