Dit soort dingen gebeuren op een EHBO zo vaak. Snap niet dat je hier topics over opent? Heb je geen zwijgplicht tegenover je patienten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Anus het volgende:
Uit eigen bundel:
[med] just your average working day
[med] mensen die klaarkomen tijdens het schijten
[med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
Je ziet me toch geen namen noemen ofwel? En jammer genoeg kom ik die dingen niet vaak genoeg tegen; ik mag graag een keer goed lachen. Het is weer eens wat anders dan een gebroken been zetten, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren op een EHBO zo vaak. Snap niet dat je hier topics over opent? Heb je geen zwijgplicht tegenover je patienten?
Nee, eerlijk gezegd niet, maar ik merk uit je 'scherpe kritiek' dat je wel belangstelling hebt voor de kwestie.quote:En alsnog, zoals ik al zei: deze dingen gebeuren zo redelijk vaak dat ik me niet kan voorstellen dat het interessant is hier op internet over te spreken. Is erover nalachen met je collega's niet genoeg?
Tja, voor je patienten is het minder lachen natuurlijk.quote:Je ziet me toch geen namen noemen ofwel? En jammer genoeg kom ik die dingen niet vaak genoeg tegen; ik mag graag een keer goed lachen. Het is weer eens wat anders dan een gebroken been zetten, moet je maar denken.
Dat is het risico wat je loopt als je je leuter in een stofzuiger stopt ; iedereen van de portier of schoonmaker tot aan de adviserende artsen weet en ziet het.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, voor je patienten is het minder lachen natuurlijk.
Voel je vrij hoor, ik hoor graag interessante verhalen, houdt het werk extra leuk.quote:Maar blijf het vreemd vinden dat je over dit soort dingen topics opent. Ben zelf nooit op het idee gekomen namelijk, en kom zelf ook vaak genoeg rare dingen tegen ( ben verpleegkundige).
Rarequote:Maar goed, gezien je gekozen naam hier op het forum zul je ook wel een beetje een rare zijn (of zo nep als wat ofzo)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een gynecologe die zich anus noemt?
Whehehequote:
Beter, in de wcpot.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Uitprinten en op de wc-muur hangen..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga meestal gewoon relax zitten en laat het zonder te slippen uit mijn poepert glijden
Oeh, vet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Webkim het volgende:
Figuurtjes poep sjabloon.
Voor kekke keutels.
En bedankt intoxiquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef intoxicated het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/repeat
In het fotoboek van deze user kun je ook al je poep-gerelateerde vragen kwijt![]()
![]()
Ik ben nu in opleiding voor GI [darm]-chirurg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een gynecologe die zich anus noemt?
Nee, telkens wanneer het een stukje naar buiten komt, keurig terugtrekken. Wanneer je dit met beleid uitvoert, kun je een resultaat krijgen als:quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef bmaniac het volgende:
[..]
Struisvogelen? Je steekt je harses in de pot of zo?
Bah zegquote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Brunette het volgende:
Smeer het als een modder masker op je gezicht en je hebt gegarandeerd een perzikhuidje.
Goede tip.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Brunette het volgende:
Smeer het als een modder masker op je gezicht en je hebt gegarandeerd een perzikhuidje.
Wie mooi wil zijn moet pijn leiden stinken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |