Messenger, uhuh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bron..
Anders kreeg ze zeker huisarest
Sarcastisch smaakje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
Goh, leuk.
Optiefenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hendig sjiek !
Zo wil ik t horenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het gewoon leuk omdat Maikuuul terug is.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
Goh, leuk.
Sneakerd die je bent !quote:
Renesitequote:
Ja halloquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry voor het lange wachten !
Dacht het ook nietquote:
We zullen zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht het ook niet![]()
Ben benieuwd of de afspraak geld hé![]()
Op je strepen staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We zullen zien!
Het is nu in ieder geval 'openbaar' dus nu moet het!
strebertjequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
nog zo'n 500 post te gaan en dan heb ik dit jaar al 29.000 post, hoop zo de 30k nog te halen in 1 jaar
goed plan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, zo is even doucheeren.
Is zo'n topic over.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar die muts heb k ook
Trouwens wie heeft dat metallica nummer verkracht..
Gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Waarom heeft nog niemand opgemerkt dat de TT fout is en dit SC 510 dient te zijn?![]()
haha een katie nog watquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar die muts heb k ook
Trouwens wie heeft dat metallica nummer verkracht..
Jaanu welquote:
Dit jaar bij ons dus wintercityquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:14 schreef spenky het volgende:
[..]
winterplein heet het geloof ik.. athans vorig jaar
verdomd idd, grafwijf. maar goed..quote:
doewiequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
ben weg tot straks
ga je daarheen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
verdomd idd, grafwijf. maar goed..
Katie 22 feb
Och ik ga naar genoeg dingen dus ik pak katie ook ff meequote:
Tofquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ik ga naar genoeg dingen dus ik pak katie ook ff mee
Posten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb echt ook zo vette vage pics van me zelf
Wel alle godverdomme nog aan toe zegquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Posten!
Trouwens, kon je voor dit klere takke weer niet waarschuwen?
Kerelquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wel alle godverdomme nog aan toe zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB DIT VANMORGEN AL GEPOST
weer 1 die even niet terug leest, sorry ik wordt er nu echt walgelijk ziek van
OMG, en ik voor 6 uur al zitten te posten om jullie te waarschuwenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerel![]()
Volgende keer een pi posten![]()
![]()
![]()
Ik zat om 7 uur al op de fiets.
Sorry sorry sorry![]()
![]()
[afbeelding]
Voor op je hoed.
Ik was half 7 bed uit, keisnel alles gepakt, ik zag dus mijn vader al zijn fiets weer in de schuur zetten en lopend naar zijn werk gaan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG, en ik voor 6 uur al zitten te posten om jullie te waarschuwen![]()
Whatever
Na 1 keer per jaar OV te nemen irriteer ik me meteen aan de bussen die niet volgens het schema rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net het eten op![]()
Was pas om 19:40 thuisKut treinen, is al de 4e dag op rij met vertraging
![]()
Oke danquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was half 7 bed uit, keisnel alles gepakt, ik zag dus mijn vader al zijn fiets weer in de schuur zetten en lopend naar zijn werk gaan...
Ik was gewaarschuwd... ik weet het![]()
Ach, ik werd opgehaald vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik stond net een half uur op een station dood te vriezen omdat de trein gewoon niet kwam.
na 20 minuten roepen ze om: De storing is verholpen, houd u rekening met enige vertraging![]()
Zoiets.quote:
sneeuwkans in noord noord nederland?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, ik kreeg net een telde kans op 5 cm sneeuw is iig niet uit te sluiten, door de harde wind kunnen er sneeuwheuvels gaan ontstaan die kunnen oplopen naar 10cm+!
Ah.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb net nog even met iemand gebelt en komt met het volgende:
In het noorden kans er zo'n 2 cm vallen, heuvels tot 5cm...in het oosten liggen de kansen dus groter.. hij komt over als de boven staande melding..deze geld dus voor het oosten. Zeer mogelijk komt er een weeralarm, maar deze kans schatte hij op 10%
Wat is dat nou weer voor een onzinquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net even bier gehaald![]()
maximaal 3 kratten per klant
Deze week is het Grolsch bier in de aanbieding, 6.50 per krat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin
Och....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Deze week is het Grolsch bier in de aanbieding, 6.50 per krat.
De meeste mensen in Aalten gaan dan massaal bier inslaan![]()
Nou ja, ik ga morgen nog wel even terug. ik wil nog 2 kratten hebben
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och....
Gaan vaak dan als warme broodjes over de toonbank
zomaar 6 stuks
Boeiendquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef Maikuuul het volgende:
Floeps een nieuw topic
Ruzie zoekende mensen
Mag ik je afschietenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heb ik tofch een hekel aan sneeuw
quote:
Hihihihihihihihquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen werken van 9 tot 6
Je moeder?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en shoppen met leuke dame!
Alleen ff werken dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hihihihi morgen vrij![]()
volgieten
Ohja en shoppen met leuke dame!
Neequote:
eehm neequote:
Wil je dan ook die dame erbij?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil je dan ook die dame erbij?
Aanstellerquote:
Opzich ook waar.. net hoe je het interpreteertquote:
Ben ik wel goed in, alles omdraaien naar voordeel tov mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opzich ook waar.. net hoe je het interpreteert
Ikke maak alles af op het einde van de vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ik loop alweer twee weken achter met mijn schoolwerk
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ik loop alweer twee weken achter met mijn schoolwerk
De non-realistquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik wel goed in, alles omdraaien naar voordeel tov mij
Dat is ook mijnplan, dus het zal wel eind januari worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ikke maak alles af op het einde van de vakantie
quote:
Laatste weekquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook mij plan, dus het zal wel eind januari worden.
Hoiquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Vrijdagavond moeilijke woordenquiz! Onze eerste deelnemer! René welkom!
eerste woord begint met een B.....quote:
Bureaucratisisatiequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
eerste woord begint met een B.....
*GROEN!*quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bliep bliep bliep Bliep bliep bliep Bliep bliep bliep Bliep bliep bliep Bliep bliep bliep Bliep bliep bliep Bloep..
Correct..
JE mag ballen grabbelen!
Niet eens grappig..quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:26 schreef Messenga het volgende:
Tuurlijk.
Lucille Werner: Maar Jan, bestaat het woord voetbal wel?
Natuurlijk Lucille. het is een balsport.
Nee, niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jan is ook niet grappig.
Ola monkey!quote:
Wie geht's?quote:
Wat maakt het nou uit wie 'm opentquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Die kamper als TS en dan nog loopt het..
Ah is goed, ga zo slapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry SvenWas druk met mijn site
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Nee want ik ben er nog....
Maar of je daar nou blij mee moet zijn?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar wat zit te kloten in onzin topics<-- Zie daar en verder mijn creaties
![]()
In PUB? Klopt. was even glurenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Modje? Ik dacht dat jij hier niet meer zou komen ofzo?
Waarom niet? Het is hier zooo saaiquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In PUB? Klopt. was even glurenGa nu weer weg
Ik kan er ook niets aan doen, toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hier zooo saai
Als jij er bent is het wat gezelligerquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen, toch?
je kwijltquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als jij er bent is het wat gezelliger
Ik post hier best vaakquote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die namen klopt geen moer van.
Dat kut wijf van een imberr heeft mij er expres niet ingezet want ik kom hier veel vaker dan een Svurno die er wel instaat.
Speedyquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah hier was het net effe lekker extreem zeg
Ja goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry mod...dat zit er zeker voor jou niet in, alleen voor het noorden en het oosten, vooral in het noorden grote kans op sneeuwjacht!
wanneer komt er in het zuiden weer sneeuw?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry mod...dat zit er zeker voor jou niet in, alleen voor het noorden en het oosten, vooral in het noorden grote kans op sneeuwjacht!
Zeker ja. Ik beloof weer vaker te komen. ok?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:27 schreef B_BOY het volgende:
hoi moder8or lang geleden dat ik jou es tegenkwam op fok!
Ik weet niet of ik wel de deur uit ga vanwege de storm, het kan erg gevaarlijk zijn namelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Maak je wel voor mij de fotos. Of moet ik morgen een huisje in Dokkum zoeken?
Goed mis dus. Zeg heb jij nog een kamer voor mij overquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel de deur uit ga vanwege de storm, het kan erg gevaarlijk zijn namelijk
Sla me dood maar heel misschien morgen wel, wie weet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wanneer komt er in het zuiden weer sneeuw?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker ja. Ik beloof weer vaker te komen. ok?
Zou je het nu wel aan durfen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed mis dus. Zeg heb jij nog een kamer voor mij over
Nice.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef B_BOY het volgende:
ja ik ben ook weer vaker aan het komen dus de kans dat we elkaar zien word ook groter.
hell yeah![]()
doodslaan vind ik dan weer net iets te ver gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sla me dood maar heel misschien morgen wel, wie weet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doodslaan vind ik dan weer net iets te ver gaan.
@ moder8or het word hier gewoon weer gezellig als vanouds.
Ik heb het idee dat het weer sneeuwtquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb het idee dat PUB weer leeft![]()
ACh ik ben al 2 dagen met een reanimatie poging bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Neehee, dat komt niet vanwege mijquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mah, het waait nogal een klein beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
En whatpulse staat nu ook op mijn laptop
ach van wind gade niej zomaar dood.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, het waait nogal een klein beetjemaar van mij mag je komen hoor
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, het waait nogal een klein beetjemaar van mij mag je komen hoor
Dan vergis je je heel ergquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach van wind gade niej zomaar dood.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.
Hier is het gestopt met sneeuwen en de paar mm die er lag is bijna weggesmoltenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het weer sneeuwthoor weer de nodige dingen omvallen
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen en de paar mm die er lag is bijna weggesmolten![]()
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Over mijn lijk
Maar hier in Hellevoetsluis stormt het nu best heftig
Ja hoor NPquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus heb je even voor mij tijdelijk een kamertje
In de Achterhoek?quote:
Sorry voor hem maar ik val op meisjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.
Dokkumquote:
Laat dat even duidelijk zijn. Ik ben ook heteroquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry voor hem maar ik val op meisjes
Ach die van mij komt straks bij het raamquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.
Je blijft de hele nacht op om het weer in de gaten te houden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach die van mij komt straks bij het raamdan heb ik gelijk uitzicht en kan ik alles beter in de gaten houden
mijn pc staat ook bij het raam alleen ik zit nu bij de_ananas en daar is dat niet het geval met alle pc'squote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach die van mij komt straks bij het raamdan heb ik gelijk uitzicht en kan ik alles beter in de gaten houden
BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kijk dat zijn de cijfers die we willen weten.
Ook stoerder dan die van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef De_Ananas het volgende:
M'n pc is veel stoerder dan de joune B_Boy![]()
Ik zit nu in de woonkamer waar het nu lekker warm is. Als straks mijn slaapkamer opgewarmd is ga ik daar naar toequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik lig hier lekker in bed te fokken! Heerlijk warm
Niet als ik bij je mag komen liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook stoerder dan die van mij?
Doe ik zo hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je blijft de hele nacht op om het weer in de gaten te houden?
Ik wil graag een zomer bestellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef B_BOY het volgende:
regen sucked hard.
zit nu bij een vriend van me moet straks nog minstens 60 meter door de kou en dan me bedje in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in de woonkamer waar het nu lekker warm is. Als straks mijn slaapkamer opgewarmd is ga ik daar naar toe![]()
bel: 0909-godquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een zomer bestellen
Mag ik nou komen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een zomer bestellen
Mooie foto'squote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe ik zo hoorik heb toen 2 maart niet geslapen door die sneeuw
(Check mijn website, de sneeuwfoto's staan online)
Nou. Vooruitquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet als ik bij je mag komen liggen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan moet je eerst likken bij brechtje![]()
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan moet je eerst likken bij brechtje![]()
Ja!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Heb ik trouwens nog wat gemist bij mijn afwezigheid
men pas op dat je toetsenbord niet overstroomt van heel dat slijm...quote:
Ja, de doodse stiltes die erg lang duurdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Heb ik trouwens nog wat gemist bij mijn afwezigheid
Inderdaad. Straks zijn er geen toetsenborden meer in de verkoopquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men pas op dat je toetsenbord niet overstroomt van heel dat slijm...
Was het dan echt zooooo stil?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, de doodse stiltes die erg lang duurden![]()
hij moet een waterproof toetsenbord kaufen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks zijn er geen toetsenborden meer in de verkoop
Ik heb er nog wel een paar liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks zijn er geen toetsenborden meer in de verkoop
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij moet een waterproof toetsenbord kaufen.
inclusief afdekfolie?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen.
Ik verkoop ze voor 2 euro![]()
Dankquote:
Ik heb nu een mooie en heerlijke toetsenbord. Tikt lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen.
Ik verkoop ze voor 2 euro![]()
op de zwarte markt vast wel, of ze waar bieden voor hun geld das de vraag.quote:
Ja, 3 dagen om 1 topic te vullen. Dat noem ik best stilquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Was het dan echt zooooo stil?
neequote:
Dat bedoel ik dus. Kwam echt nooit meer in PUB de laatste tijdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen om 1 topic te vullen. Dat noem ik best stil![]()
show maar....quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, ananas. PC van mij even zien?
Idd, het is wel eens veel drukker geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen om 1 topic te vullen. Dat noem ik best stil![]()
en nu jij er weer bent heb ik om iemand om tegenaan te lullen kan zo nog wat worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Kwam echt nooit meer in PUB de laatste tijden
hoe was de wedstrijd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
pff ik vul dit topic alleen nog in 5 minuten
mag alleen neit
trusten
ben dronken soorry
Volgens mij heb jij de rel gemistquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, het is wel eens veel drukker geweest, ach nog even en je kunt
tegen PUB gaan zeggen
TLKquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
mag alleen neit
trusten
ben dronken soorry
Trusten TLK.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
mag alleen neit
trusten
ben dronken soorry
Verkochtquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik mis zoveel dingen X_M![]()
Deze post
Is maar liefst: 35555 euro waard![]()
Tot ooit dan maar B_BOY. Vergeet niet uit te loggen :quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef B_BOY het volgende:
mensen mijn inlog tijd is hier verstreken dus ik naai em naar huis lat0rz.
Ga wegquote:
scherm is tog duidelijk medion.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga wegZelf in elkaar gezet
- Processor: AMD64 3200+ skt 754
- Moederbord: ASUS K8N E-Deluxe skt 754, nForce3, FireWire
- Geheugen: 1536MB DDR SDRAM 400MHz (PC 3200)
- Harde schijf: 2×120GB Maxtor IDE
- Videokaart: ASUS N6600GT 128MB
- DVD-speler: ASUS 16×
- DVD-ReWriter: Plextor 16×
Die speakers blazen nu wel dikke hardcore dus bekkie hé!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laser speakerset
En ik kan bijna je serial key lezen van Q3
men ik ga nou echt me schoenen zoeken en dan op huis aan..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Scherm ja. Maar die is goed!!.
16ms. En ik heb hem alweer 3 jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |