Goed mis dus. Zeg heb jij nog een kamer voor mij overquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel de deur uit ga vanwege de storm, het kan erg gevaarlijk zijn namelijk
Sla me dood maar heel misschien morgen wel, wie weet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wanneer komt er in het zuiden weer sneeuw?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker ja. Ik beloof weer vaker te komen. ok?
Zou je het nu wel aan durfen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed mis dus. Zeg heb jij nog een kamer voor mij over
Nice.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:28 schreef B_BOY het volgende:
ja ik ben ook weer vaker aan het komen dus de kans dat we elkaar zien word ook groter.
hell yeah![]()
doodslaan vind ik dan weer net iets te ver gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sla me dood maar heel misschien morgen wel, wie weet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
doodslaan vind ik dan weer net iets te ver gaan.
@ moder8or het word hier gewoon weer gezellig als vanouds.
Ik heb het idee dat het weer sneeuwtquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb het idee dat PUB weer leeft![]()
ACh ik ben al 2 dagen met een reanimatie poging bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Neehee, dat komt niet vanwege mijquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mah, het waait nogal een klein beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
En whatpulse staat nu ook op mijn laptop
ach van wind gade niej zomaar dood.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, het waait nogal een klein beetjemaar van mij mag je komen hoor
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, het waait nogal een klein beetjemaar van mij mag je komen hoor
Dan vergis je je heel ergquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach van wind gade niej zomaar dood.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.
Hier is het gestopt met sneeuwen en de paar mm die er lag is bijna weggesmoltenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het weer sneeuwthoor weer de nodige dingen omvallen
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar heb je een kamer voor mij over. Wil wel in Dokkum wonen namelijk na een paar foto's te hebben bekeken.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen en de paar mm die er lag is bijna weggesmolten![]()
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Over mijn lijk
Maar hier in Hellevoetsluis stormt het nu best heftig
Ja hoor NPquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus heb je even voor mij tijdelijk een kamertje
In de Achterhoek?quote:
Sorry voor hem maar ik val op meisjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dan kruip je toch gewoon bij hem in bed.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.
Dokkumquote:
Laat dat even duidelijk zijn. Ik ben ook heteroquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry voor hem maar ik val op meisjes
Ach die van mij komt straks bij het raamquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier niet, maarja kan er aan liggen dat ik binnen zit. ik weet de situatie buiten niet en ik moet minstens drie meter lopen naar het dichtsbijzijnde raam en das me net iets te ver.
Je blijft de hele nacht op om het weer in de gaten te houden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach die van mij komt straks bij het raamdan heb ik gelijk uitzicht en kan ik alles beter in de gaten houden
mijn pc staat ook bij het raam alleen ik zit nu bij de_ananas en daar is dat niet het geval met alle pc'squote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach die van mij komt straks bij het raamdan heb ik gelijk uitzicht en kan ik alles beter in de gaten houden
BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS BONUS!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kijk dat zijn de cijfers die we willen weten.
Ook stoerder dan die van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef De_Ananas het volgende:
M'n pc is veel stoerder dan de joune B_Boy![]()
Ik zit nu in de woonkamer waar het nu lekker warm is. Als straks mijn slaapkamer opgewarmd is ga ik daar naar toequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik lig hier lekker in bed te fokken! Heerlijk warm
Niet als ik bij je mag komen liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook stoerder dan die van mij?
Doe ik zo hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je blijft de hele nacht op om het weer in de gaten te houden?
Ik wil graag een zomer bestellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef B_BOY het volgende:
regen sucked hard.
zit nu bij een vriend van me moet straks nog minstens 60 meter door de kou en dan me bedje in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in de woonkamer waar het nu lekker warm is. Als straks mijn slaapkamer opgewarmd is ga ik daar naar toe![]()
bel: 0909-godquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een zomer bestellen
Mag ik nou komen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil graag een zomer bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |