quote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
hele vette track!
3 grootse namen in één track
![]()
Hotkeysquote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef Joppy het volgende:
En met enkel 1 muiscursor is het ook lastig aan de ene kant bv de bas er uit te draaien en tegelijkertijd aan de andere kant de bas er in.
En wat doet SOS erin? Ik vind dat wel zo'n kut trackquote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
01. Above & Beyond Feat. Andy Moor - Air For Life
02. Armin Van Buuren - Shivers
03. Armin Van Buuren Feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
04. Markus Schulz feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
05. Airbase - Escape
06. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
07. Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down
08. Above & Beyond - Alone Tonight
09. Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
10. Armin Van Buuren Feat. Jan Vayne - Serenity
11. Dogzilla - Without You (Dub Mix)
12. Andy Moor - Halcyon
13. Jonas Steur - Castamara
14. Paul Van Dyk feat Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish Other Than This Side Remix)
15. The Police - S.O.S. (Sander Van Doorn Remix)
16. Marco V - False Light
17. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul Van Dyk Remix)
18. Deep Dish - Say Hello (Club Mix)
19. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub)
20. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
Nummer 5 zat wel bij mijn top 5
Wat doet Shivers op 2 ?
Mijn persoonlijke voorkeur is wat anders maargoedquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat doet SOS erin? Ik vind dat wel zo'n kut trackVerder prima nummers in de ljst, heb niet het idee dat ik (als leek zijnde
) nummers mis
Other Side (Deep Dish remix) hoort juist in de lijst, geweldige plaatquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Top 20 valt me een beetje tegen. Ik mis Luminary - Amsterdam bijv. en platen als The Other Side, Shivers en S.O.S. hoeven er voor mij echt niet in.
Airbase - Escape in de top 5 vind ik dan weer wel terecht![]()
Mee eens. Amsterdam was ook vet geweet... remix van tonedepth who's watching was ook erg leuk geweest. Ach.. smaken verschillen zoveelquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
Other Side (Deep Dish remix) hoort juist in de lijst, geweldige plaat![]()
mij ook niet, vind er geen reet aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:07 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb air for life altijd al een zwaar overrated plaat gevonden, heb de hype ook nooit begrepen. Die plaat doet me echt helemaal nix.
tussen SOS en False Light kan die wel, lyteo hoort er wel in, op elk feest was die plaat een hoogtepunt voor het publiek dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:16 schreef Messenga het volgende:
Lyteo mistte ik wel, maar qua mixen pastte die niet helemaal meer vind ik.
Erg goeie plaat... hij doet mij zeker watquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:07 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb air for life altijd al een zwaar overrated plaat gevonden, heb de hype ook nooit begrepen. Die plaat doet me echt helemaal nix.
En dan met name de CD mixed by Kleinenbergquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Xantra het volgende:
heb Dekay's Trousy eindelijk eens goed kunnen beluisteren, maar hij komt niet in de buurt van This is everybody on tour, die is vele malen vetter vind ik![]()
Dat zeker, maar Lyteo hoort hoger dan False Light en SOS, ik draaide hem gister zelf ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:32 schreef Xantra het volgende:
[..]
tussen SOS en False Light kan die wel, lyteo hoort er wel in, op elk feest was die plaat een hoogtepunt voor het publiek dus
Over goede platen gesproken, mijn 5 votes voor ASOT waren:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef VrijeVal het volgende:
De titel van dit topic kan ook gelezen worden als: Tip hier trance platen![]()
Heb veel nummers gehoord die hier genoemd worden, top![]()
*speelt nog een keer Tundra af![]()
Die hadden er zeker nog wel in gemogen, en ik mis First State - First State persoonlijk nog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:07 schreef marciemarcs het volgende:
Wat een treurige lijst zeg die top 20!
waar zijn platen als:
Menno de Jong - Tundra
D:fuse - Living the dream (Matthew Dekay remix)
Eyewall - Bad Deal - (Remy en Klinkenberg remix)
Perry O'neil - Numb
Purple Haze - Adrenaline
Mr Sam - Lytheo (Rank 1 remix)
Allure - The love we lost
Motorcycle - Around You
Gaat die plaat ooit nog uitkomen of heb ik zitten slapen ?!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Solarstone Feat. Jes - Like A Waterfall
Die ISOS Remix heb ik al een tijdquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat die plaat ooit nog uitkomen of heb ik zitten slapen ?!
Hoe lang/aantal kbps/grootte?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die ISOS Remix heb ik al een tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |