Die van 11.622.528 bytes is prima in ordequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klinkt niks verkeerds aan(Die van 11.251KB bedoel je?)
Hmm geen id... zit achter laptop nu.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klinkt niks verkeerds aan(Die van 11.251KB bedoel je?)
Extrema!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:35 schreef star_gazer het volgende:
Er wordt behoorlijk puik gemixt op het momentGoed werk heren
TL ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm geen id... zit achter laptop nu.
Mocht je trouwens mijn gastmix willen horen voor een radioshow die vanmiddag uitgezonden is.. hier een linkje: http://beat.unusualperson.com/
Serieus, net werk hoor jongens. Respectquote:
Die heb ik zo niet bij de hand omdat ik achter laptop ligquote:
Je moet doen waar je goed in bent heh... mocht je mijn set van vanavond graag na willen luisteren moet je me even toevoegen op msn ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Serieus, net werk hoor jongens. Respect
Ja, alleen of het gelukt is, is een 2e. Had ook na 23:00 nog wel last van skips en buffers (wel minder dandarvoor). De komende dagen ben ik nog wel even bezig met het beluisteren en eventueel repareren van de MP3 bestanden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:59 schreef m-kay het volgende:
Iemand toevallig nog mijn set opgenomen?
Tot 23.00 heb ikzelf opgenomen dus maak je daar niet druk overquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, alleen of het gelukt is, is een 2e. Had ook na 23:00 nog wel last van skips en buffers (wel minder dandarvoor). De komende dagen ben ik nog wel even bezig met het beluisteren en eventueel repareren van de MP3 bestanden.
Hoe kut!quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef marciemarcs het volgende:
Ik ben ook niet gegaan vanwege de drukke week die ik weer voor de boeg heb. Zat gister avond toch wel een beetje te balen dat ik niet gegaan was. (had immers een kaartje gewonnen)
Waar is je opbouwquote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
01. Coca & Villa - La Noche
02. Electric Pulse - White Noise
03. Tiesto Pres. Allure - The Loves We Lost (Tilt Remix)
04. Andain - Beautifull Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
05. Duende - Ilimitado
06. Mark Norman - Touchdown
07. Lange Pres. Firewall - Sincere (Pulser Remix)
08. Way Out West - Don't Forget Me (Riley & Durant Remix)
09. Solar Stone - Eastern Sea (First State Remix)
10. Electrovoya - Whisper (Factoria Remix)
11. Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)
12. Phynn - Lucid
13. Above & Beyond Feat. Andy Moor - Air For Life
14. Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emanuel Remix)
15. Brisky - Calestial
16. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Dub Mix)
Wordt nogmaals vervolgd
quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Malebolgia het volgende:
8. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
12. Airbase - Escape (Original Mix)
Lijkt me heel mooi, als je hem online hebt staan download ik hem graag! Vorige mix was ook erg goedquote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Malebolgia het volgende:
het werd weer eens tijd voor een nieuwe mix, de vorige was vrij trancy, deze is wat meer progressive (muv de laatste platen):
1. Adam Johnson - Four Squares (Original Mix)
2. Holden & Thompson - Come To Me (Original Mix)
3. Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
4. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts (Original Mix)
5. James Holden - A Break In The Clouds (Ozgur Can Remix)
6. Accadia - Into The Dawn (James Holden Remix)
7. Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can Remix)
8. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
9. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong Fierce Dub Mix)
10. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix)
11. Epos - Vivagio (Original Mix)
12. Airbase - Escape (Original Mix)
hoop binnenkort een linkje te kunnen plaatsen; wat zijn de meningen over platenkeuze / opbouw??
(en ja, ik vind James Holden cool)
Topavond! Had er achteraf het geld dubbel en dwars voor over gehad! Maar ja, had nu eenmaal guestlistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |