abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:52:04 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_28414776
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:43 schreef Tomaz het volgende:
Woei, vanavond mogen we weer!!!
DAT dacht ik
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:02:00 #177
105311 Xantra
Cinematographer
pi_28415078
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:58 schreef da_rippah het volgende:


Hey, postte iemand hier laatst niet iets van Sasha die gaat draaien in NL? Daar wil ik graag heen!
Panama, wil ik ook heen



Dekay is er trouwens ook
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:18:14 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_28415496
Mooie datum om in een vette club in Portugal te knallen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:01:14 #179
16743 hp22
Bagger.
pi_28416740
Veel plezier iedereen die naar Sensation gaat
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:37:04 #180
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_28421684
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef hp22 het volgende:
Veel plezier iedereen die naar Sensation gaat
*met harde piemel zit*
ik mot em de hele dag al terug duwen!

Dank u dank u!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:13:10 #181
36461 Joppy
geen colaboy
pi_28423008
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef hp22 het volgende:
Veel plezier iedereen die naar Sensation gaat
Let the beat control your body!
pi_28423197
Dressed in white! Ben er klaar voor! Jullie ook een fijne avond
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:51:40 #183
67464 m-kay
Halloooo!
pi_28424386
m-kay was net even een uurtje in de mix!

01. Bakke and Code - Maginificence
02. Audioholics - External Key
03. Hidden Logic pres. Luminary - Wasting (Andy Moor remix)
04. ID
05. Deep Dish - Say hello (Paul van Dyk remix)
06. Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life
07. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino dub tech mix)
08. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
09. Armin van Buuren - Serenity
10. Menno de Jong pres. Sayla - Majestic (Arizona vs. Passiva remix)
11. Smith & Pledger - Northern Lights
12. Frisky Warlock - Trespasser
13. Mark Norman - T34
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:04:36 #184
105311 Xantra
Cinematographer
pi_28424771
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef m-kay het volgende:
m-kay was net even een uurtje in de mix!
04. ID
zeer goede track...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_28436315


Is 't een beetje gezellig daar bij Sensation? Laidback Luke draaide gewoon "Only This Moment" van Royksopp, wat een held.
pi_28437130
heb ook een mixje opgenomen (met BPM-studio en een mengpaneel, dat wel ) met wat ik zelf lekkere zomertracks van dit jaar vind (het zijn wel niet de allernieuwste tracks, maar het gaat om het idee)

Tracklist:
1. Estuera vs Re:locate - Palma Salone
2. Jonas Steur - Castamara
3. Solid Globe - Lost Cities
4. Fire & Ice - Para Siempre
5. Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
6. Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix)
7. Arizona vs Passiva - Halo (Danjo And Styles Mix)
8. Re:Locate - Absoluum
9. Sunblind - Believe
10. Castaneda - Oceanborn
11. Armin van Buuren feat. Jan Vayne - Serenity (Signum Remix)
12. Saltwater - Serenity (Alphazone Remix)
13. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
14. Signum - Second Wave 2004

downloaden kan hierrr (80:01min / 192kbps / 110 MB)

enjoy en ben benieuwd wat jullie d'r van vinden

[ Bericht 5% gewijzigd door Malebolgia op 03-07-2005 04:24:42 ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 3 juli 2005 @ 05:18:27 #187
16743 hp22
Bagger.
pi_28437421
quote:
Op zondag 3 juli 2005 04:19 schreef Malebolgia het volgende:
heb ook een mixje opgenomen (met BPM-studio en een mengpaneel, dat wel ) met wat ik zelf lekkere zomertracks van dit jaar vind (het zijn wel niet de allernieuwste tracks, maar het gaat om het idee)
Leuk TL! Zal 'm morgen eens binnenhalen

Ondertussen hebben Intercity, Caly, Joost van den Berg (Markzman_X) en Extrema (ikzelf) een online mix event gehad

Downloads binnenkort online

A Night To Remember - Summer Edition - July 2 2005

InterCity vs. Caly

01. Blank & Jones - Breezin' (Bruno From Ibiza Remix)
02. ATB - Ecstasy (Chill In The Sunrise Mix)
03. Musikman - The Day After Tomorrow (InterCity Vocalised Intro Mix)
04. Tranzident vs Rapid Eye - Gates Of Mind (Ronald Van Gelderen Remix)
05. Rusch & Murray - The Promise (Ronski Speed Remix)
06. Water Planet - Introspection (John Askew Remix) (PvD Edit)
07. Ridgewalkers ft. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
08. DT8 - Destination (BK Remix)
09. Mirco De Govia & Ronski Speed - Asarja
10. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
11. Jan Vayne - Pictures (Vincent De Moor Remix)
12. Signum - Push Through
13. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
14. Corderoy - Sweetest Dreams (Greg Murray Remix)
15. Mat Silver & Tony Burt - Waimea (Mike Shiver Remix)
16. Son Kite - On Air (Harry Lemon Remix)
17. Recluse - Yellow Moon (Octagen Remix)
18. Sonorous - Last Sunday (Positive Ways Rework)
19. Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth Remix) (InterCity Edit)
20. York vs. Tranzident - Addicted

Joost van den Berg

01. Kansai - Remember This Night (Ambient Remix) (JvdB Edit)
02. Tektonik - Shine (JvdB Breaks Edit)
03. Envio - Touched By The Sun
04. Alex Morph pres. Everest - Orcee (Instrumental Mix)
05. Robert Lidstroem - My Spirit (Tranza vs. Inzite Remix)
06. Way Out West - Don't Forget Me (Riley & Durant Remix)
07. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender
08. Lost Witness ft. Tiff Lacey - Home (Mike Shiver Remix)
09. Conjure One - Tears From The Moon (Tiësto Remix)
10. Yanave - 2nd Opinion (Amthesyst 3rd Opinion Mix)
11. Ernesto & Bastian - Stop 9.5 (Phynn Remix)
12. Paul Van Dyk ft. Wayne Jackson - The Other Side (Martin Roth Remix)
13. A Situation - The Situation (Liquid Life Remix)
14. Warrior - If You Want Me
15. Radiohead - Street Spirit (Tiësto Remix)
16. Vincent De Moor pres. Flashbang - Seabird
17. Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life (Mirco De Govia Remix)
18. Pacifica - Haylo (Super8 Remix)
19. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (KvA Hard Dub)

Extrema

01. Intro
02. Nickelson vs. Mike Foyle vs. C'hantal - Love Theme Of Yin's Realm (Extrema Edit)
03. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Universal Religion Mix)
04. Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life
05. Ava Mea - In The End (Hydroid & Santiago Nino Mix)
06. Signalrunners - 3000 Miles Away
07. Hidden Logic - Time (Envio Remix)
08. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super8 Remix)
09. Peaktwins - Dreamer
10. Lange vs. Gareth Emery - This Is New York
11. Armin Van Buuren - Birth Of An Angel
12. Alex Gold - Back From A Break (Better Dayz) (The Saturday Night Special Mix)
13. Matti Kotala - Aedena
14. Inner Stories - Beyond
15. Electric Pulse - White Noise
16. Smith & Pledger - Northern Lights
17. System F - Out Of The Blue
18. Lennox - Servants Of Justice (Alex M.O.R.P.H Remix)
19. ATN - Miss A Day (Live @ 5 Dj's) (Extrema Edit)
20. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 03-07-2005 06:23:38 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 3 juli 2005 @ 08:28:35 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_28437707
Sensation wederom dik!
Hele dikke opening van begin van de avond met erg dik vuurwerk met name snoeiharde knallen!

LL & DG waren erg lekker zeg... echt vol staan knallen al meteen die eerste uren wat ook eigenlijk stiekem de beste uren waren achteraf.
Megamix was goed te doen maar weinig bijzonders
Armin die natuurlijk ijssssssssssskoud opent met Love Theme Dusk... draaide daarna nog een paar lekkere platen maar ging over op et wat hardere werk helaas
Marco V was tegenvaller van de avond... alleen maar eigen hits... echt te kut
Jean... jah.. Jean... die kop van em doet mij altijd glimlachen en hij begon best sterk.. tuurlijk klonk het kut maar deeerste platen waren best te pruimen. Maar dan na 2/3 platen begint die boerenlul toch aan de gain te draaien.. compleet zinloos. Ik snap er echt helemaal niets van.. ik heb gewoon snoeihard staan lachen van... "wat is dit"? harder/zachter harder... geen plaat doormixen maar meer doorstarten... gewoon gain wat verder open en erover rammen..

De damens waren overigens erggg fijn evenals den sfeer!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_28438809
quote:
Op zondag 3 juli 2005 08:28 schreef jackson het volgende:
Sensation wederom dik!
Hele dikke opening van begin van de avond met erg dik vuurwerk met name snoeiharde knallen!

LL & DG waren erg lekker zeg... echt vol staan knallen al meteen die eerste uren wat ook eigenlijk stiekem de beste uren waren achteraf.
Megamix was goed te doen maar weinig bijzonders
Armin die natuurlijk ijssssssssssskoud opent met Love Theme Dusk... draaide daarna nog een paar lekkere platen maar ging over op et wat hardere werk helaas
Marco V was tegenvaller van de avond... alleen maar eigen hits... echt te kut
Jean... jah.. Jean... die kop van em doet mij altijd glimlachen en hij begon best sterk.. tuurlijk klonk het kut maar deeerste platen waren best te pruimen. Maar dan na 2/3 platen begint die boerenlul toch aan de gain te draaien.. compleet zinloos. Ik snap er echt helemaal niets van.. ik heb gewoon snoeihard staan lachen van... "wat is dit"? harder/zachter harder... geen plaat doormixen maar meer doorstarten... gewoon gain wat verder open en erover rammen..

De damens waren overigens erggg fijn evenals den sfeer!
Hehe, mixtechnisch stelt het inderdaad nog minder voor dan Tiësto

Ik heb een tijd terug ook nog een mix gemaakt, zal hem ook eens uploaden.
(Ook gewoon met de computer hoor )

Tracklist:

01. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden remix)
02. BT vs Sasha ft. Jan Johnston - Remember Magnetic North
03. Özgur Can - Reclaim
04. Perry O'Neil - Myst
05. Ava Mea - In The End (Hydoid & Santiago Niño Remix)
06. Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time for 9 Vox mix)
07. Matthew Dekay - Higher Thoughts
08. Coca & Villa - La Noche
09. Matthew Dekay - Digifruitella
10. Jonas Steur - Silent Waves
11. Leon Boiler Presents Inner Stories - Beyond

Niet overal even netjes gemixt, maar ja. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Downloadlink:

HIER

[ Bericht 18% gewijzigd door da_rippah op 03-07-2005 12:19:58 ]
  zondag 3 juli 2005 @ 13:26:42 #190
105311 Xantra
Cinematographer
pi_28442170
quote:
Op zondag 3 juli 2005 08:28 schreef jackson het volgende:
Sensation wederom dik!
Hele dikke opening van begin van de avond met erg dik vuurwerk met name snoeiharde knallen!

LL & DG waren erg lekker zeg... echt vol staan knallen al meteen die eerste uren wat ook eigenlijk stiekem de beste uren waren achteraf.
Megamix was goed te doen maar weinig bijzonders
Armin die natuurlijk ijssssssssssskoud opent met Love Theme Dusk... draaide daarna nog een paar lekkere platen maar ging over op et wat hardere werk helaas
Marco V was tegenvaller van de avond... alleen maar eigen hits... echt te kut
Jean... jah.. Jean... die kop van em doet mij altijd glimlachen en hij begon best sterk.. tuurlijk klonk het kut maar deeerste platen waren best te pruimen. Maar dan na 2/3 platen begint die boerenlul toch aan de gain te draaien.. compleet zinloos. Ik snap er echt helemaal niets van.. ik heb gewoon snoeihard staan lachen van... "wat is dit"? harder/zachter harder... geen plaat doormixen maar meer doorstarten... gewoon gain wat verder open en erover rammen..

De damens waren overigens erggg fijn evenals den sfeer!
Luke vond ik het coolst om te horen
Guetta gooide nog even 1 van mijn alltime pop-favo's erin: Sweet Dreams
was wel lekker die oudjes, ook tainted love was vet
Armin had ik meer van verwacht, heeft me weer teleurgesteld, marco v heb ik alleen 1e 2 plaatjes gehoord

relaye tracklisten hierboven trouwens
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 3 juli 2005 @ 15:18:06 #191
36461 Joppy
geen colaboy
pi_28445564
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:23 schreef Joppy het volgende:
Zondag maar even richting Leeuwarden ( http://www.dancetour.nl/leeuwarden )
met Mark Norman, Joop, Rank 1, M.I.K.E. en Armin van Buuren. Leuke line-up voor een gratis feestje. Wel jammer dat Mark Norman als 1e moet draaien. En Armin als afsluiter na M.I.K.E., waarschijnlijk een wat steviger setje van Armin.
Gaat niet door voor mij dus
Let the beat control your body!
pi_28450272
The Proluctors - Star Track wat een extreem vette plaat!! beetje Dekay style
pi_28451133
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:09 schreef da_rippah het volgende:

[..]
Niet overal even netjes gemixt, maar ja. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
ik vond het een erg lekker setje hoor En mixtechnisch was er niets waar ik mij aan stoorde; heb em er niet naast horen lopen. Af en toe was het volumeverschil misschien wat groot maar dat heb ik zelf ook in mijn mixje; gebrek aan ervaring bij mij. Vond de overgangen over het algemeen prettige klinken en de platenkeus ook.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_28453682
Dank je! Ik heb jouw set al op mijn iPod staan, die zal ik binnenkort eens even aandachtig luisteren! Misschien een beetje te trancy, maar is nooit weg hè

Zo'n mengpaneel aansluiten op je computer, hoe heb je dat precies gedaan? Zou je eens een foto kunnen posten van dat mengpaneel? Is dat zo'n console die speciaal voor BPM studio ontwikkeld is? Ik zit er zelf ook over te denken om te beginnen met zoiets, een Hercules DJ console of zoiets. Lijkt me echt supervet om met Ableton ofzo te mixen
pi_28453977
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef da_rippah het volgende:

Zo'n mengpaneel aansluiten op je computer, hoe heb je dat precies gedaan? Zou je eens een foto kunnen posten van dat mengpaneel? Is dat zo'n console die speciaal voor BPM studio ontwikkeld is? Ik zit er zelf ook over te denken om te beginnen met zoiets, een Hercules DJ console of zoiets. Lijkt me echt supervet om met Ableton ofzo te mixen
foto maken kan helaas niet omdat ik geen digitale cam heb en het setje op mijn kamer in maastricht staat (ben nu in Duiven). De opzet is als volgt:

ik heb 2 geluidskaarten in mijn computer. In BPM-studio wijs ik elk van de spelers toe aan 1 van de geluidskaarten. met een mini-jack-naar-tulp-kabel sluit ik dan mijn geluidskaarten aan op het mengpaneel (een redelijke oude 2e hands Numark uit de Performance serie). De ene output van het mengpaneel lus ik uiteindelijk door naar de versterker, de andere output gaat met een tulp-naar-mini-jack kabel terug in de 'input' van 1 van mijn geluidskaarten. Vervolgens zet ik in BPM-studio het volume van allebei de speler helemaal open, en zo kan ik via het mengpaneel de twee spelers apart beluisteren en volume regelen etc.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_28454719
Nog iemand uit Maastricht
  zondag 3 juli 2005 @ 21:01:35 #197
36461 Joppy
geen colaboy
pi_28455106
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

foto maken kan helaas niet omdat ik geen digitale cam heb en het setje op mijn kamer in maastricht staat (ben nu in Duiven). De opzet is als volgt:

ik heb 2 geluidskaarten in mijn computer. In BPM-studio wijs ik elk van de spelers toe aan 1 van de geluidskaarten. met een mini-jack-naar-tulp-kabel sluit ik dan mijn geluidskaarten aan op het mengpaneel (een redelijke oude 2e hands Numark uit de Performance serie). De ene output van het mengpaneel lus ik uiteindelijk door naar de versterker, de andere output gaat met een tulp-naar-mini-jack kabel terug in de 'input' van 1 van mijn geluidskaarten. Vervolgens zet ik in BPM-studio het volume van allebei de speler helemaal open, en zo kan ik via het mengpaneel de twee spelers apart beluisteren en volume regelen etc.
Aankomende week krijg ik de PCMCIA Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook (geluidskaart voor in de PCMCIA-gleuf van een laptop) binnen. En dan kan ik dit ook doen
Persoonlijk vind ik Traktor DJ Studio prettiger werken dan BPM.
Let the beat control your body!
pi_28455123
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:04 schreef marciemarcs het volgende:
The Proluctors - Star Track wat een extreem vette plaat!! beetje Dekay style
Eens!
pi_28456292
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

foto maken kan helaas niet omdat ik geen digitale cam heb en het setje op mijn kamer in maastricht staat (ben nu in Duiven). De opzet is als volgt:

ik heb 2 geluidskaarten in mijn computer. In BPM-studio wijs ik elk van de spelers toe aan 1 van de geluidskaarten. met een mini-jack-naar-tulp-kabel sluit ik dan mijn geluidskaarten aan op het mengpaneel (een redelijke oude 2e hands Numark uit de Performance serie). De ene output van het mengpaneel lus ik uiteindelijk door naar de versterker, de andere output gaat met een tulp-naar-mini-jack kabel terug in de 'input' van 1 van mijn geluidskaarten. Vervolgens zet ik in BPM-studio het volume van allebei de speler helemaal open, en zo kan ik via het mengpaneel de twee spelers apart beluisteren en volume regelen etc.
Hm, ok. Maar dan moet je de platen nog wel instarten en pitchen/beatmatchen met de muis lijkt me? Met zon DJ console hoeft dat geloof ik ook niet meer, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dat lijkt me het leukst.
pi_28456788
ja dat wel, maar in principe mis je alleen jogwheel-functionaliteit tov een topload-cd-speler. Daar heb ik er ook nog 1 van naast staan maar het maakt mij niet zoveel uit of ik een track met BPM of met die cd-speler erin mix. Vinyl is wel compleet anders.
Maar ja, als je Marco V gisteren bezig zag op Sensation en als dat de toekomst wordt... Hij had gewoon 2 cdtjes gebrand met alle tracks er op de goede volgorde opgezet en knoopte die aan elkaar. Met de CDJ-1000 functionaliteit van cue-points op flash opslaan hoef je dan als DJ bar weinig meer te doen. Nou vind ik dat voor het opnemen van mixen geen bezwaar, maar voor een live-performance vond ik het wel een beetje een trieste aanblik.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')