Armada X-Mas was toffe shit
![]()
We kwamen binnen met een heerlijke sound van harry lemon. Lekker rustig... puikende opwarmer. Het werd al snel naar druk vonden we maargoed... toch maar even wachten op de opener van Armin natuurlijk. Had inmiddels DreamAway met vriend gesproken die een mooi boekwerk aan Armin hadden gegeven voor zijn verjaardag.
Armin kwam tevoorschijn achter de decks en ik had zojuist 5 euro ingezet op het feit dat hij de Tonedepth remix zou draaien van Who's Watching als opener. Tomaz had 10 euro en een biertje gezet op een andere plaat
![]()
. En jahwel... Who's Watching vol door die tent! Erg vette shit dus... 2e plaat van armin was die remix van james holden - in the clouds ofzo?? (zelfde remix als op Armin Only
![]()
). Erg vet dus maar als snel ging het de verkeerde kant op. Na 40min draaide hij al een plaat die net op het randje was en we zouden nog 1 plaat aanhoren. Dat werd So serene met menno in de remix.. erg lekker dus allemaal.
Helaas begon armin na 45min met een dermate lompe sound dat we vertrokken zijn naar de clubzaal. Feest was het daar en toen we de laatste 2 platen van armin meepakte wisten we dat we het goed gedaan hadden... er knalde marcel woods - advanced door de te volle zaal
![]()
.
Markus daarna met een erg lekkere set. Hij draaide ook wat oudere platen als: Language enzo. Niklas Harding - Red Jewel kwam nog voorbij evenals die wereld bootleg met de vocals van Find erover waar me de naam even van ontschoten is. Als laatste platen nog Without you Near en de afsluiter was Air For Life...
Vervolgens terug naar de parkeergarage die niet werkte...
[insert] moet je bij zijn geweest verhaal... en kunstjes met klapdeuren zijn tof [/insert]
Erg gezellig avond met extreem veel lol met heren Tomaz & McIntosh!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --