Booh, ff kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoe lang/aantal kbps/grootte?
Ik vind de Keyboard Kids remix beter, maar die heeft Armin zeker nooit gedraaid? Hij moet immers wel vriendjes blijven met Fred Bakerquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:12 schreef VrijeVal het volgende:
Wat mij betreft was Fred Baker Vs. Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix) ook in de top20 gekomen![]()
Ja This is Everybody on Tour is idd een geniale cd... met als hoogtepunt Mr Roboto natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
En dan met name de CD mixed by Kleinenberg.
Heb vandaag de sampler gekocht van Trousy![]()
ik denk dat de Keyboard Kids remix wat minder in zijn 'straatje' past ofzo..quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind de Keyboard Kids remix beter, maar die heeft Armin zeker nooit gedraaid? Hij moet immers wel vriendjes blijven met Fred Baker
(Ik krijg echt steeds meer het idee dat hij zich verplicht voelt de grote namen te draaien)
Heeft onze fransman dan zo'n grote naam gemaakt al?quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind de Keyboard Kids remix beter, maar die heeft Armin zeker nooit gedraaid? Hij moet immers wel vriendjes blijven met Fred Baker
(Ik krijg echt steeds meer het idee dat hij zich verplicht voelt de grote namen te draaien)
Ik heb em net binnen van em... is gewoon het begin van isos4....quote:Op zondag 25 december 2005 00:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Booh, ff kijken.
Solarstone ft. Jess - Like A Waterfall
Size: 10450944 bytes
Header found at: 2255 bytes
Length: 435 seconds
MPEG 1.0 layer 3
192kbit, 16691 frames
44100Hz Stereo
Dat is ook een rip van de cd, die stuurde jij. (Het is trouwens een Edit)quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die ISOS Remix heb ik al een tijd
op vinyl heeftquote:Op zondag 25 december 2005 00:14 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja This is Everybody on Tour is idd een geniale cd... met als hoogtepunt Mr Roboto natuurlijk!
4 Strings...I rest my case...quote:Op zondag 25 december 2005 00:17 schreef Messenga het volgende:
Overigens, ik luister hier nu Asot 78, de top 20 van 2002, Relaxte TL hoor!
01. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
02. Gouryella - Ligaya
03. Solar Stone - Solar Coaster
04. DJ Tiesto - Lethal Industry
05. Energy 52 - Cafe Del Marco V
06. Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day
07. 4 Strings - Into The Night
08. Plastic Boy - Silverbath
09. 4 Strings - Diving (Hiver & Hammer Remix)
10. Driftwood - Freeloader
11. Cosmic Gate - The Truth (Ferry Corsten Remix)
12. DJ Tiesto - In My Memory (Airwave Remix)
13. 4 Strings - Diving
14. Ferry Corsten - Punk
15. Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
16. Jurgen Vries - The Theme
17. Solid Sessions - Janeiro (Armin van Buuren Remix)
18. Conjure One ft. Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Hybrid Remix)
19. Oceanlab ft. Justine Suissa - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix)
20. Rank 1 - Awakening
Promo's zijn vinylquote:Op zondag 25 december 2005 19:11 schreef da_rippah het volgende:
[..]
what the fuck? waarvandaan!? is toch alleen op promo uitgekomen?
ik was er idd snel bijquote:Op zondag 25 december 2005 20:35 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja hehe, maar zijn meestal niet zo wijd verspreid
Ik moet die plaat echt hebben
![]()
Ik weet nog dat die site plat lag met een heel verhaal dat hij al zijn dj gerelateerde spullen in de "kankerkachel" had gedonderd en was gestopt.quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef marciemarcs het volgende:
Op de Airbase site kun je gratis een nummer downloaden Airbase- Chamberlain..
Erg lekker plaatje die zeker de moeite waard is om ff te checken..
Opzich handig om eerst te besluiten dan je stopt voordat je et verbrand....quote:Op zondag 25 december 2005 23:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die site plat lag met een heel verhaal dat hij al zijn dj gerelateerde spullen in de "kankerkachel" had gedonderd en was gestopt.
Hij had et toch gekocht!quote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich handig om eerst te besluiten dan je stopt voordat je et verbrand....
toch?.... zeg maar.... niet andersom ofzo... anders dan sta je zo van:
"hey... mijn DJ Gear... wat doe ik"
ofzo
Ik vind em weinig bijzonder... het "good old trance" gehalte is wel hoog... en dat is zeker tof!quote:
Hmmjah... dus hij mag et ook zelf verbrandenquote:
ik heb trouwens Parc_-_Silver_Cell.mp3 gedownload dat is hem toch?quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef marciemarcs het volgende:
Op de Airbase site kun je gratis een nummer downloaden Airbase- Chamberlain..
Erg lekker plaatje die zeker de moeite waard is om ff te checken..
Nee... het ging over die andere plaat die er te downen isquote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik heb trouwens Parc_-_Silver_Cell.mp3 gedownload dat is hem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |