Ik draag thuis altijd een joggingsbroek, en 1 van die gratis t-shirts of poloshirts die je van je eigen bedrijf of van klanten krijgt.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef Casparovvv het volgende:
daar komt de aap uit de mouw. Ik draag thuis graag een versleten, afgedragen brunotti trui en een grijze neger-joggingbroek van nike.
M'n neefje heeft er één met z'n initialen er in en ik krijg er ook één.quote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef groteglibber het volgende:
[..]
Sorry ben niet TS maar een zegelring?
Das toch een statussymbool voor kampers?
Dat is ook ongeveer mijn 'zondags pak' ja.quote:Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik draag thuis altijd een joggingsbroek, en 1 van die gratis t-shirts of poloshirts die je van je eigen bedrijf of van klanten krijgt.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Ikiskoel het volgende:
Mannen met zegelringen zijn fout. *Visualiseert: leren jasjes, foute auto, blousje te ver open en dikke gouden ketting*
De elite droeg vroeger al zegelringen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:08 schreef WAT het volgende:
Wat is het idee achter mannen met zegelringen eigenlijk?
In de winkels in Utreg niet.quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef FISLE het volgende:
[quote]Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
En kunnen colberts met van die capichons?
[/quote
Die zijn toch al "uit"??]
Jezus zeg, doe es ff normaal! Heb ik je iets misdaan? Voel je je ergens door aangesproken? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een EIGEN (mét hoofdletters nog wel!) stijl heb? Kennen wij elkaar?quote:Op zondag 18 december 2005 03:46 schreef Kjew het volgende:
[..]
En je kan nog zoveel leren!Geeft niet, komt vast nog wel...
Maar goed, je bent wel zeldzaam met je, wel EIGEN!, stijl...
![]()
Klinkt wel handig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ligt aan je seksuele geaardheid, zal ik maar zeggen. Voor de mensen die zich afvragen waarom er zo'n vreemde band naar achteren loopt, nou dat is niet zodat je gemakkelijk kan poepen zonder dat je slip uithoeft..
En als je een grungehead ben dan?..quote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Steijn het volgende:
Is deze al genoemd?
[afbeelding]
Het houthakkersoverhemd.
Jochie toch!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
Dat staat toch juist super, heerlijk chique.![]()
Ja.. maar wat voor vrouwen?quote:Op maandag 19 december 2005 03:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hij krijgt overal positieve feedback van vrouwen..
Zwervers mogen zelf weten wat ze doen.quote:Op maandag 19 december 2005 03:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En als je een grungehead ben dan?..![]()
Als je een zeeman bent ja.quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat staat toch juist super, heerlijk chique.![]()
Ik vind een button-down shirt sowieso niet mooi..quote:Op maandag 19 december 2005 13:08 schreef Tokay het volgende:
Heren, niet doen: een button-down shirt in combinatie met een stropdas.
Nooit. Never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |