Air Max zijn een stukje straat cultuur in Nederland. Niet goed, niet fout, niet in, niet uit... het IS gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:Ik had ze heeeel vroeger ook, maar, nu toch echt Nike Air Max...
![]()
Heb je geen foto van die laatstequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:Idd, kralenkettingen Witte sokken onder een nét te korte donkere broek Cowboylaarzen (mag wel hip zijn, maar dit is mijn mening) Veel te strakke felgekleurde blousjes Ik had ze heeeel vroeger ook, maar, nu toch echt Nike Air Max...
![]()
Uitstekend borsthaar a la Beau van Erven Dorens. En tot slot - gelukkig zie je het de laatste tijd steeds minder-, maar jaren geleden zag je nogal eens mannen met zo'n stoffen jas, waar dan ongeveer op heuphoogte een touwtje doorheen zat.. Gingen ze dat touwtje nog aantrekken ook.. Lijkt het net zo'n 'jurkje'. Oh, wat vond (vind) ik dat verschrikkelijk
Er zijn maar heel weinig mannen bij wie dat staat. In de meeste gevallen is het geen porem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:Cowboylaarzen (mag wel hip zijn, maar dit is mijn mening)
Dat was onwijs in in 1985/86 !quote:Op woensdag 21 december 2005 09:29 schreef lucienne2 het volgende:
leren stopdassen... wie verzint het ook om zoiets te kopen????
Wortelbroek is zo'n gevalletje.. hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef SeLang het volgende:
Zal ik m'n wortelbroek dit weekend weer eens aandoen ?
quote:
inderdaad... Gaastra jassen. Wat een spuuglelijke jassen zijn dat. Ik begrijp ook niet dat iemand zo'n ding aanpast en denkt "goh.. staat best goed".quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Nog erger: zo'n jas in Gaastra-look.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef SeLang het volgende:
Zal ik m'n wortelbroek dit weekend weer eens aandoen ?
Kun je aan trekken of, als je echt de nonchalance zelve wil zijn, lekker laten hangenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
Wat is de nut van dat touwtje nou?
Hij komt bijna tot m'n okselsquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Hik het volgende:
[..]
(toch wel zoeen met hele hoge taille hè?)
Houdt de kou buiten....... en om je netvlies te kwellen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
Wat is de nut van dat touwtje nou?
Ecco.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Houdt de kou buiten....... en om je netvlies te kwellen....
Verder natuurlijk de Birckenstock of Memphisto (of hadden we die al?)
Ja! Of van die houten kralenkettingen in natuurtinten, strak afgebonden om de nekquote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manono het volgende:
Van die dikke kettinkjes in blauw wit of zwart die strak om je nek liggen als een snoepketting, zoo kinderachtig
Die Birckenstock slippers waren weer uber hip van de zomer geloof ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Houdt de kou buiten....... en om je netvlies te kwellen....
Verder natuurlijk de Birckenstock of Memphisto (of hadden we die al?)
Kenny!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |