Uitbaters van weinstubes in Oostenrijkse bergdorpjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:29 schreef lucienne2 het volgende:
leren stopdassen... wie verzint het ook om zoiets te kopen????
Roger!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:15 schreef berent het volgende:
[..]
Schoenen zijn misschien wel het meest belangrijke element in iemand z'n outfit.
Dat soort figuren dragen ook lederen gilletjes over crčmekleurige button-down overhemden.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uitbaters van weinstubes in Oostenrijkse bergdorpjes...
Schoenen zijn het onderdeel van je outfit wat het meest over de persoon zegt.quote:
quote:
Eensch is. Alhoewel ik er niets op tegen heb dat een vrouw gympen draagt, uiteraard wel met bijpassende kleding. In principe heb je geen 10 paar schoenen nodig om alles te kunnen dragen, van al mijn schoenen zijn er maar 4 paar die ik draag. 2 paar casual gympen, en 2 paar nette schoenen. Schoenen voor het sporten (voetbal) dan niet meegerekend. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen 5 dagen per week in een pak rondloopquote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Schoenen zijn het onderdeel van je outfit wat het meest over de persoon zegt.
Waarom? Omdat de meeste mensen geen klerenkast vol schoenen hebben (vrouwen daar gelaten).
Het wordt door bepaalde mensen gezien als noodzaak waar toch niemand naar kijkt. Dus kan je best je ouwe Mephistootjes of Kisten onder je pak aan doen.
Raar tikje van mij is om eerst naar de schoenen van mensen te kijken. (Misschien ben ik wel een schoenen fetishist
) . Maar ik zie het gelijk... Verkeerde schoenen onder een outfit. Kan het bijvoorbeeld erg waarderen als een vrouw mooie laarzen aan heeft en geen Mukluks of afgetrapte gympen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:30 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Maar om nog even terug te komen op dat pochet....![]()
Mee eens, soms heb je meisjes, heel leuk koppie, leuke kleren aan, alleen foute schoenen erbij. Knap ik echt helemaal op af.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de meeste mensen geen klerenkast vol schoenen hebben (vrouwen daar gelaten).
Het wordt door bepaalde mensen gezien als noodzaak waar toch niemand naar kijkt. Dus kan je best je ouwe Mephistootjes of Kisten onder je pak aan doen.
Raar tikje van mij is om eerst naar de schoenen van mensen te kijken. (Misschien ben ik wel een schoenen fetishist
) . Maar ik zie het gelijk... Verkeerde schoenen onder een outfit. Kan het bijvoorbeeld erg waarderen als een vrouw mooie laarzen aan heeft en geen Mukluks of afgetrapte gympen.
Zelfde hier, al blink ik zelf ook niet uit met mijn magere schoenencollectie. Heb een hekel aan voeten in het algemeen, vaak kunnen ze zo lelijk zijn, om tequote:Op woensdag 21 december 2005 11:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Idd, ik houd er niet van om naar de kapper te gaan, maar als ik ga ga ik naar een goeie. Dan maar wat meer geld neertellen, weet je iig zeker dat het goed geknipt is, en dat het de komende tijd er ook goed uit blijft zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manono het volgende:
Do: geef wat meer uit aan een goeie kapper, dan zit het nog als je haar te lang wordt en ook al is je kleding eenvoudig, dan zie je er toch redelijk uit.
Idem maarrrr.... om de 3 wekenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:48 schreef berent het volgende:
[..]
Idd, ik houd er niet van om naar de kapper te gaan
naast mijn kisten heb ik ook nog celticsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:15 schreef berent het volgende:
[..]
Ja, ik let altijd op wat voor schoenen iemand draagt. Schoenen zijn misschien wel het meest belangrijke element in iemand z'n outfit.
3 weken?!?!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:56 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Idem maarrrr.... om de 3 weken
Zou uit budgettaire overwegingen m'n haar wat langer moeten laten groeien
heb je het verkeerd gezegd of wil je echt zeggen dat mensen die iemand niet beoordelen op het uiterlijk, oppervlakkig zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Mastroianni het volgende:
It is only shallow people who do not judge on appearances.
Ken je klassiekers, dat is een zeer bekende Oscar Wilde quote. En dat is idd wat hij bedoelde.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef P8 het volgende:
[..]
heb je het verkeerd gezegd of wil je echt zeggen dat mensen die iemand niet beoordelen op het uiterlijk, oppervlakkig zijn?
Waarom is het kansloos om iemand te beoordelen op hoe hij/zij erbij loopt? Volgens mij zegt hoe iemand zich kleedt heel veel over die persoon. Mensen die zeggen dat beoordelen op uiterlijk kansloos is zeggen volgens mij alleen mensen die er zelf onverzorgd en slecht bijlopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:28 schreef P8 het volgende:
[..]
naast mijn kisten heb ik ook nog celtics![]()
en deze post geeft precies met wat voor mensen ik niet omga.
echt, iemand beoordelen op zijn kleding vind ik zo kansloos. tuurlijk, je moet er niet als een zwerver bij gaan lopen, maar ik kan mijn geld wel beter besteden dan aan sportschoenen van 80+ euro.
ik geef ook toe, dure nikes lopen beter dan celtics. al was het alleen maar omdat ze minimaal 4 keer duurder zijn, maar kisten zijn veel beter in prijs/kwaliteit verhouding.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Mastroianni het volgende:
It is only shallow people who do not judge on appearances.
Ik loop er niet onverzorgd bij. afgezien van af en toe een zondagquote:Op donderdag 22 december 2005 16:50 schreef berent het volgende:
[..]
Waarom is het kansloos om iemand te beoordelen op hoe hij/zij erbij loopt? Volgens mij zegt hoe iemand zich kleedt heel veel over die persoon. En zeggen dat iemand daarop te beoordelen zeggen volgens mij alleen mensen die er zelf onverzorgd en slecht bijlopen.
dat is waar. maar wat als je echt geen geld hebt, en alleen maar in zeeman/wibra kleding loopt, ben je dan meteen een pauper? die kleren zijn gewoon kut en zien er niet uit (vind ik).quote:Er goed bijlopen betekend overigens niet dat je meteen in dure kleren hoeft te lopen. Ook in goedkopere kleren kan je heel goed voor de dag komen, alleen is het vaak wel wat moeilijker.
Waarom?, als je gewoon een egale Zwarte trui haalt met niks erop, hoezo is dat dan pauper?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:55 schreef P8 het volgende:
[..]
dat is waar. maar wat als je echt geen geld hebt, en alleen maar in zeeman/wibra kleding loopt, ben je dan meteen een pauper? die kleren zijn gewoon kut en zien er niet uit (vind ik).
maar iemand die stinkt vind ik erger dan iemand die verpauperde kleding aan heeft.
het is saai, maar iemand die het draagt, hoeft geen pauper te zijn, dat zei ikquote:Op donderdag 22 december 2005 17:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom?, als je gewoon een egale Zwarte trui haalt met niks erop, hoezo is dat dan pauper?
Zeur niet, koop een tondeuse en je bent klaar. 1 keer in de week of 2 weken dat ding over je kop laten scheuren en je bent klaar. Geen gezeik met wakker worden en douchen. Perfect voor de slonz onder ons.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:26 schreef Manono het volgende:
Do: geef wat meer uit aan een goeie kapper, dan zit het nog als je haar te lang wordt en ook al is je kleding eenvoudig, dan zie je er toch redelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |