Dat bewijst feyenoord welquote:Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef raptorix het volgende:
Kampioenschappen haal je over 34 wedstrijden, niet in de 4 topwedstrijden.
Hij maakt echt een labiele indruk die jongen. In 'n hard milieu gaat het compleet fout met die gozer, maar dat heeft hij helemaal zelf in de hand. Eerst maar eens bij AZ een basisplek verdienen lijkt me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik wel een erg grote gok om dat te stellen CMT.
Jij komt intelligent over met die post, vooral zo doorgaan.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef bart83 het volgende:
Wat een tyfuskneus die trainer van jullie
Haha lekker hè met kerst, al dat alcohol!quote:Op maandag 26 december 2005 20:29 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb alleen de tweede helft gezien en toen veegde AZ de vloer aan met Feyenoord, daarom is het extra zuur dat ze in het begin het gewoon verkloot hebben. Nu kon Feyenoord op z'n Oost-Europees achteruit hangen en hopen op een counter. Mooi vond ik de invalbeurt van Ikedia, hij mist nog duidelijk wedstrijdritme, maar zodra hij dat heeft kan hij Sektioui wel op de bank houden denk ik.
az was beter in de 2e helft, als je al die kansen gezien heb, mijn god. als het 2-2 wordt hoef je ook niet te klagen!quote:Op maandag 26 december 2005 21:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha lekker hè met kerst, al dat alcohol!
"Maar wij waren beter... En tegen PSV ook al"quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Louis is echt schattig als ie verloren heeft!
Ohw die schoten die allemaal ricthing de 2de ring gingen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
az was beter in de 2e helft, als je al die kansen gezien heb, mijn god. als het 2-2 wordt hoef je ook niet te klagen!
Volgens mij is de lat van het Feyenoorddoel nog geraakt de 2e helft.quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw die schoten die allemaal ricthing de 2de ring gingen?
Misschien moet je je fles wodka even opzij zetten...Al die rare opmerkingen...quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw die schoten die allemaal ricthing de 2de ring gingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |