Hah! Dat had ik dus ook.. beetje goedkoop riedeltje als je het mij vraagt. Vind het hele album niet zo heel boeiend trouwens. Concert in de Melkweg was daarentegen wel tof!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:44 schreef DaisyDuke het volgende:
Luister nu voor 't eerst naar de nieuwe Strokes. Bij het refrein van "Razorblade" begon ik meteen "Mandy" (...Well you came and you gave without taking) van Barry Manilow mee te fluiten![]()
Ook van Antony And The Johnsons is er recent een erg toffe dvd verschenen op internet. Ook een opname van de BBC.quote:Setlist:
Juicebox
Heart In A Cage
Last Nite
New York City Cops
Razorblade
You Only Live Once
Reptilia
Barely Legal
Take It Or Leave It
Als je ze kunt vinden (via nieuwsgroepen iig zeer eenvoudig) dan is het absoluut de moeite waard. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn eerste Antony dvd.quote:Setlist:
My Lady Story
For Today I Am A Buoy
Spiralling
You Are My Sister
Fistful Of Love
Hope There`s Someone
I Fell In Love With A Dead Boy
River Of Sorrow
The Guests
Bird Gerhl
Candy Says
Yep, 't doet mij vooralsnog vrij weinig. De songs hebben vrijwel allemaal een bepaalde dreiging in zich, maar missen vervolgens een climax of in ieder geval een punt waar naar toe wordt gewerkt. Hierdoor kabbelt 't in mijn ogen maar een beetje voort. Wat vind jij er zo goed aan dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die inmiddels The Standard hebben beluisterd?
1: Tom McRae op Werchter/Tivoliquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Z het volgende:
Wat was jullie favoriete live-moment van het jaar eigenlijk?
We waren door treinperikelen aan de late kant, en konden ons eigenlijk alleen maar ergens achteraan op het balkon positioneren. Het concert was nog steeds prima te volgen, maar het is ook een iets andere ervaring dan recht voor zo'n podium te staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:45 schreef Z het volgende:
Ik stond in de Melkweg tussen de bar en 'het geluid'. Kon niet beter.
Die horen bij de fantastische zaterdagavond op LL, Futureheads, Maximo Park, Arcade Fire, Pixies ....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef mordradead het volgende:
ik vond The Futureheads op Lowlands ook zeer goed
Niet gezien.. weet niet meer waarom eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef mordradead het volgende:
ik vond The Futureheads op Lowlands ook zeer goed
Ik vind die dreiging wel leuk en de nummers zelf ook. Goeie zanger ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, 't doet mij vooralsnog vrij weinig. De songs hebben vrijwel allemaal een bepaalde dreiging in zich, maar missen vervolgens een climax of in ieder geval een punt waar naar toe wordt gewerkt. Hierdoor kabbelt 't in mijn ogen maar een beetje voort. Wat vind jij er zo goed aan dan?
Echt een fantastische plaat, waarvan ik gek genoeg verwacht dat ie door de late releasedatum (ik geloof dat de release door omstandigheden zelfs onlangs is uitgesteld tot 2006) nu in redelijk veel jaarlijstjes van volgend jaar terecht zal komen. Maar al wel een tijdje gelekt, dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef Grobbel het volgende:
21. Love is All - Nine Times That Same Song
Pas net ontdekte plaat met hele fijne, beklijvende popliedjes. Erg druk van opzet met een haast naieve vrolijkheid, gesteund door volle blazers en soms heerlijk snerpende gitaren. Ik weet niet of deze hoger of lager gekomen zou zijn als ik deze in januari in plaats van in november had leren kennen, maar op dit moment is het gewoon een erg leuke, onbezorgde plaat met afwisselend lieve en puntige popliedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |