abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33133614


quote:
HKS intake w/ Ford Cobra MAF sensor
HKS Clutch
C's short shift
Subaru 370 LSD
TSR custom radiator
TSR custom intercooler
TSR custom stainless manifold
TSR custom SS with HKS Hi Power muffler
Custom powder coated valve cover
Greddy oil pan
Greddy boost controller
Greddy intake manifold
Nissan Silvia S13 Tranny
Tial BOV
Garrett OEM Nissan S15 T28 BB Turbo
Walbro internal fuel pump
SARD fuel pressure regulator
Tomei 555 injectors
Jim Wolf Modified ECU






quote:
TSR Custom FR springs
Tokico 5 way adj. shocks FR/RR
Suspension Techniques Sways FR/RR
Cusco front strut brace
Slotted rear Cross Member
Energy Suspension bushings


quote:
Nissan 280ZX FR brakes
Nissan 200SX RR brakes
Earl's S/S lines


quote:
Front: 17x7.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes
Rear: 17x8.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes






quote:
Sahara Brown
JDM Bluebird tail lights
Euro Turn signals
JDM Bluebird emblems
SSS emblem
2.5 Trans Am glove box emblem








quote:
Recaro seats
Grant Racing steering wheel
Carbon Fiber Kick Panels
Auto Power Rollbar
Sony headunit
JBL speakers






Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33133723
Naar mijn mening z'n doel verreweg voorbijgestreefd...
pi_33133784
Dikke shit
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33134094
respect

doe maar één in 't zwart, graag
Calm down, please!
pi_33134282
leuk gedaan.
V10
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:44:56 #7
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33134502
Had leuker geweest als ie wat ingetogener was geweest...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:46:06 #8
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33134547
Vette bak!
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33134582
Lachen die achtergrond, zie het er zo in Enschede uit?
pi_33134743
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen die achtergrond, zie het er zo in Enschede uit?
Calm down, please!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:05:57 #11
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_33135135
leuk projectje
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_33135147
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
pi_33135241
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.
V10
pi_33135948
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14

waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33137808
hoe dan ook mooi gedaan...
Kleur en velgen zijn meesterlijk zegmaar...
pi_33137927
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14

waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
pi_33138805
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef M5 het volgende:

[..]

wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.
Niet iedereen bestudeert typeplaatjes zó aandachtig...

Maar anyway. Ik vind het jammer dat Nissan niet zoveel doet aan de doorontwikkeling van motoren, maar liever op 'safe' spelen. Blok is wel hartstikke betrouwbaar, maar ook de burgerbak-rijders weten mooie motoren te waarderen. Andere fabrikanten halen uit dezelfde hoeveelheid CC's meer vermogen door efficiënter om te gaan met brandstof. Neem de VAG-groep, BMW etc. Die bouwen allebei mooie motoren, met relatief veel vermogen per CC. FSI systemen en dergelijke...

DET, inderdaad. Het is de DE, was een beetje verward door de Sunny GTi-R van iemand die ik ken...
pi_33139782
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)
V10
pi_33139822
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef M5 het volgende:

[..]

dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)
Weer wat geleerd
maar die FSI motoren, hebben die een oud onderblok?
Alle Toyota motoren van nu zijn overigens ook echt nieuw (ook de direct ingespoten varianten vanaf 2000)
pi_33140546
vet
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:24:54 #21
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33140784
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.


Opel heeft al jaaaaaaaaaren dezelfde spatbordrandjes!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33141310
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Weer wat geleerd
maar die FSI motoren, hebben die een oud onderblok?
Alle Toyota motoren van nu zijn overigens ook echt nieuw (ook de direct ingespoten varianten vanaf 2000)
De 1781cc (al in een '75er Audi 80) en 1984cc ('91 Audi 100) benzine motoren van VW/Audi hebben dezelfde slag en boring, het is natuurlijk niet exact het zelfde blok met alleen een andere kop, de lagers en krukassen zullen wel wat sterker zijn.
V10
pi_33141620
mooi.
pi_33141702
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]



Opel heeft al jaaaaaaaaaren dezelfde spatbordrandjes!!

Ja, precies.
Daarom ziet het er ook zo kut uit.

Trouwens erg knap van Toyota en Honda dat ze in de jaren 70/80 een motorblok ontwerpen die in de jaren 90 nog beter is dan die van de concurrenten (zoals de 4A b.v.)
pi_33141774
Datsun Bluebird.... er is een kans dat mn eerste auto een Datsun Bluebird word
pi_33141794
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Datsun Bluebird.... er is een kans dat mn eerste auto een Datsun Bluebird word
Weet je het zeker?
pi_33142202
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
ik weet zeker dat de kans er is.. een oom van me heeft er een, maar hij durft niet meer te autorijden Wel een van een latere generatie.
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:42:05 #28
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_33145954
vet bakkie
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:32:16 #29
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_33147284
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14

waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
check die hebben mijn ouder onder de kap liggen van hun o zow saaie nissan primera station tot je de contact sleutel omdraait wat een geil blokje 145 PK standaart DOCH keting aangedreven :s0) 16 kleppjes en onverwoestbaar.

datsuntje ziet de ubergeil uit daar zou ik wel eens een blokje mee willen rijden is weer eens wat anders dan mijn datsun 100nx
pi_33149825
goedkope prut meters, die niet bepaald accuraat zijn

en DAMN wat hangt die olie-pan laag, 1 steentje of hobbel en je kan je blok weggooien
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:16:17 #31
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_33150340
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Estolan het volgende:
goedkope prut meters, die niet bepaald accuraat zijn
ach... zolang het niet doorfikt wil het wel
pi_33154974
hehe liever wel iets beters om bij te houden, maar dan nog hangt die olie-pan erg laag, lijkt mij een linke zaak ( of again meer Show dan Go wagen )
pi_33157759
Mooi ding hoor, zou mijn s13 er zo voor inruilen al zijn er nog wel mooie 510's te vinden op internet
pi_33170129
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 08:18 schreef Estolan het volgende:
hehe liever wel iets beters om bij te houden, maar dan nog hangt die olie-pan erg laag, lijkt mij een linke zaak ( of again meer Show dan Go wagen )
Iemand hier is een soort jaloers
pi_33176410
Datsun's zijn zeer zeker wel cool!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33189126
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:28 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Iemand hier is een soort jaloers
nee, maar tis toch logisch, als die oliepan zo laag hangt, daar kan je niet mee rijden

en weinig jaloers hoor, ik heb een exclusievere Swap
pi_33190480
Ik vind eerlijk gezegd dat oliepan wel meevallen, je gaat toch niet offroad ofzo met dat ding :/
pi_33190668
uhm normaal bij de bv 200sx-en waar een sr20det in hangt, beschermt de Sway-Bar ook je oliepan deels, en deze hangt gewon echt laag, die raak je al bij een verkeersdrempel. tis het laagste punt vd voorkant
pi_33190946
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef Estolan het volgende:
uhm normaal bij de bv 200sx-en waar een sr20det in hangt, beschermt de Sway-Bar ook je oliepan deels, en deze hangt gewon echt laag, die raak je al bij een verkeersdrempel. tis het laagste punt vd voorkant
je kan wel klagen dat die carterpan zo laag hangt, maar da's niet zo vreemd, het blok is niet gemaakt om in een datsun 510 te hangen. daarnaast staat deze auto in de states, daar hebben ze niet zoveel speedbumps he.
V10
pi_33191914
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef M5 het volgende:

[..]

je kan wel klagen dat die carterpan zo laag hangt, maar da's niet zo vreemd, het blok is niet gemaakt om in een datsun 510 te hangen. daarnaast staat deze auto in de states, daar hebben ze niet zoveel speedbumps he.
?????

niet zo veel speedbumps in USA?? geen id waar jij dan bent geweest, maar die liggen er toch wel erg veel. New York, LA, SF ( beetje helemaal grote heuvels huh )


en wat heeft hete rmee te maken dat het blok niet in die Datsun hoort? hij hangt gewoon te laag, das enige wat ik zeg,
pi_33192521
Misschien kon ie niet hoger?
pi_33214328
Oldskool Tuning is cool. En daar hoort al helemaal die jaren 70 diarree kleur bij!
pi_33239398


[ Bericht 100% gewijzigd door Tjabbo op 21-12-2005 16:53:32 (alleen smileys niet nodig) ]
pi_33242308
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef Estolan het volgende:

[..]

nee, maar tis toch logisch, als die oliepan zo laag hangt, daar kan je niet mee rijden

en weinig jaloers hoor, ik heb een exclusievere Swap
Naar verhouding zullen er heus wel meer auto's met dezelfde swap als jij hebt rondrijden dan deze auto hoor .

Verder erg tof .
pi_33257638
LOL
pi_33258468
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Estolan het volgende:
LOL
Ja, ha-ha.
pi_33259118
ok ik geef toe, er zijn er maar 4 op de wereld, en geen in Europa

en deze swap is wel is vaker gedaan hoor, een SR20DET blok in een Nissan/Datsun is een veel voorkomend geding
pi_33270708
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Estolan het volgende:
ok ik geef toe, er zijn er maar 4 op de wereld, en geen in Europa

en deze swap is wel is vaker gedaan hoor, een SR20DET blok in een Nissan/Datsun is een veel voorkomend geding
Ook in een Datsun uit '72?
pi_33278873
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Estolan het volgende:
ok ik geef toe, er zijn er maar 4 op de wereld, en geen in Europa

en deze swap is wel is vaker gedaan hoor, een SR20DET blok in een Nissan/Datsun is een veel voorkomend geding
4? Ik denk wel meer... alleen de meeste tuners zijn niet zo publieks geil, en gooien het niet OVERAL op internet neer, waar ze voorbij komen...
pi_33280190
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef M5 het volgende:

[..]

je kan wel klagen dat die carterpan zo laag hangt, maar da's niet zo vreemd, het blok is niet gemaakt om in een datsun 510 te hangen. daarnaast staat deze auto in de states, daar hebben ze niet zoveel speedbumps he.
... maar wel veel meer kuilen in de weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')