abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33133614


quote:
HKS intake w/ Ford Cobra MAF sensor
HKS Clutch
C's short shift
Subaru 370 LSD
TSR custom radiator
TSR custom intercooler
TSR custom stainless manifold
TSR custom SS with HKS Hi Power muffler
Custom powder coated valve cover
Greddy oil pan
Greddy boost controller
Greddy intake manifold
Nissan Silvia S13 Tranny
Tial BOV
Garrett OEM Nissan S15 T28 BB Turbo
Walbro internal fuel pump
SARD fuel pressure regulator
Tomei 555 injectors
Jim Wolf Modified ECU






quote:
TSR Custom FR springs
Tokico 5 way adj. shocks FR/RR
Suspension Techniques Sways FR/RR
Cusco front strut brace
Slotted rear Cross Member
Energy Suspension bushings


quote:
Nissan 280ZX FR brakes
Nissan 200SX RR brakes
Earl's S/S lines


quote:
Front: 17x7.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes
Rear: 17x8.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes






quote:
Sahara Brown
JDM Bluebird tail lights
Euro Turn signals
JDM Bluebird emblems
SSS emblem
2.5 Trans Am glove box emblem








quote:
Recaro seats
Grant Racing steering wheel
Carbon Fiber Kick Panels
Auto Power Rollbar
Sony headunit
JBL speakers






Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33133723
Naar mijn mening z'n doel verreweg voorbijgestreefd...
pi_33133784
Dikke shit
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33134094
respect

doe maar één in 't zwart, graag
Calm down, please!
pi_33134282
leuk gedaan.
V10
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:44:56 #7
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33134502
Had leuker geweest als ie wat ingetogener was geweest...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:46:06 #8
20741 generalist
Watch me do it!
pi_33134547
Vette bak!
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_33134582
Lachen die achtergrond, zie het er zo in Enschede uit?
pi_33134743
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen die achtergrond, zie het er zo in Enschede uit?
Calm down, please!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:05:57 #11
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_33135135
leuk projectje
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_33135147
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
pi_33135241
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.
V10
pi_33135948
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14

waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33137808
hoe dan ook mooi gedaan...
Kleur en velgen zijn meesterlijk zegmaar...
pi_33137927
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14

waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
pi_33138805
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef M5 het volgende:

[..]

wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.
Niet iedereen bestudeert typeplaatjes zó aandachtig...

Maar anyway. Ik vind het jammer dat Nissan niet zoveel doet aan de doorontwikkeling van motoren, maar liever op 'safe' spelen. Blok is wel hartstikke betrouwbaar, maar ook de burgerbak-rijders weten mooie motoren te waarderen. Andere fabrikanten halen uit dezelfde hoeveelheid CC's meer vermogen door efficiënter om te gaan met brandstof. Neem de VAG-groep, BMW etc. Die bouwen allebei mooie motoren, met relatief veel vermogen per CC. FSI systemen en dergelijke...

DET, inderdaad. Het is de DE, was een beetje verward door de Sunny GTi-R van iemand die ik ken...
pi_33139782
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)
V10
pi_33139822
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef M5 het volgende:

[..]

dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)
Weer wat geleerd
maar die FSI motoren, hebben die een oud onderblok?
Alle Toyota motoren van nu zijn overigens ook echt nieuw (ook de direct ingespoten varianten vanaf 2000)
pi_33140546
vet
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:24:54 #21
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33140784
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.


Opel heeft al jaaaaaaaaaren dezelfde spatbordrandjes!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33141310
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Weer wat geleerd
maar die FSI motoren, hebben die een oud onderblok?
Alle Toyota motoren van nu zijn overigens ook echt nieuw (ook de direct ingespoten varianten vanaf 2000)
De 1781cc (al in een '75er Audi 80) en 1984cc ('91 Audi 100) benzine motoren van VW/Audi hebben dezelfde slag en boring, het is natuurlijk niet exact het zelfde blok met alleen een andere kop, de lagers en krukassen zullen wel wat sterker zijn.
V10
pi_33141620
mooi.
pi_33141702
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]



Opel heeft al jaaaaaaaaaren dezelfde spatbordrandjes!!

Ja, precies.
Daarom ziet het er ook zo kut uit.

Trouwens erg knap van Toyota en Honda dat ze in de jaren 70/80 een motorblok ontwerpen die in de jaren 90 nog beter is dan die van de concurrenten (zoals de 4A b.v.)
pi_33141774
Datsun Bluebird.... er is een kans dat mn eerste auto een Datsun Bluebird word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')