quote:HKS intake w/ Ford Cobra MAF sensor
HKS Clutch
C's short shift
Subaru 370 LSD
TSR custom radiator
TSR custom intercooler
TSR custom stainless manifold
TSR custom SS with HKS Hi Power muffler
Custom powder coated valve cover
Greddy oil pan
Greddy boost controller
Greddy intake manifold
Nissan Silvia S13 Tranny
Tial BOV
Garrett OEM Nissan S15 T28 BB Turbo
Walbro internal fuel pump
SARD fuel pressure regulator
Tomei 555 injectors
Jim Wolf Modified ECU
quote:TSR Custom FR springs
Tokico 5 way adj. shocks FR/RR
Suspension Techniques Sways FR/RR
Cusco front strut brace
Slotted rear Cross Member
Energy Suspension bushings
quote:Nissan 280ZX FR brakes
Nissan 200SX RR brakes
Earl's S/S lines
quote:Front: 17x7.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes
Rear: 17x8.0 Volk Racing GTP w/ 215-40-17 Toyo Proxes
quote:Sahara Brown
JDM Bluebird tail lights
Euro Turn signals
JDM Bluebird emblems
SSS emblem
2.5 Trans Am glove box emblem
quote:Recaro seats
Grant Racing steering wheel
Carbon Fiber Kick Panels
Auto Power Rollbar
Sony headunit
JBL speakers
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen die achtergrond, zie het er zo in Enschede uit?
wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
primera heeft de sr20de non turboquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef j0rrit het volgende:
Is dat SR 20 DET blok origineel geleverd in die Datsun, of heeft de auto een engine swap ondergaan? If not, dan borduurt Niks-an wel erg lang door op hetzelfde concept. Die motor zit vandaag de dag nog steeds in bijvoorbeeld de Primera.
Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyotaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
primera heeft de sr20de non turbo
dit is de sr20det met turbo en te vinden in onder andere de nissan s14
waarom zou nissan veranderen als de motor goed genoeg is??
2.5 v6 van mazda wordt ook al jaren gebruikt bv
Niet iedereen bestudeert typeplaatjes zó aandachtig...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef M5 het volgende:
[..]
wat denk je zelf? chassis plaatje zegt 1595cc. SR20 is 2 liter.
dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dat geld voor heel veel merken (2.0l FSi van VAG, 1.8 20v Turbo van VAG bijv.)
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, wat dacht je van de 1600, 2000 en 2200 cc van Toyota
Onderblok is jarenlang hetzelfde geweest, alleen de kop en software hebben telkens wat modificatie's.
De 1781cc (al in een '75er Audi 80) en 1984cc ('91 Audi 100) benzine motoren van VW/Audi hebben dezelfde slag en boring, het is natuurlijk niet exact het zelfde blok met alleen een andere kop, de lagers en krukassen zullen wel wat sterker zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
maar die FSI motoren, hebben die een oud onderblok?
Alle Toyota motoren van nu zijn overigens ook echt nieuw (ook de direct ingespoten varianten vanaf 2000)
Ja, precies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
Opel heeft al jaaaaaaaaaren dezelfde spatbordrandjes!!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |