quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef peaceman het volgende:
1. Waterboys - Spirit
2. Tindersticks - My sister
3. Eels - Flyswatter
4. Sonic Youth - Sugar Kane
5. Iron & Wine - Upward Over the Mountain
6. Neil Young - Words![]()
7. Tegan and Sara - Want to Be Bad
8. D4 - Rock 'n' roll motherfucker
9. Black Rebel Motorcycle Club - Weight of the world
10. Remus - The 5th season
11. Beck - Girl
12. The Coral - Goodbye
13. Stars - Your ex lover is dead
14. Tocotronic - Auf Den Hund Gekommen
15. Leonard Cohen - Teachers
Daarom had ik ook na de post van DD zowel Diana Ross en Paul Simon vet gemaakt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:16 schreef bukgeit het volgende:
Dat laatste had ik totaal niet door.
Ik had het ook niet door maar buiten dat heb ik een artiest geplaatst met een naam in de bandnaamquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vond het anders geen verbetering
Buiten dat gaat het ten koste van het thema (titels met een andere artiest in de naam en anders in elk geval een naam..)![]()
Maar er ook 1 uitgehaaldquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door maar buiten dat heb ik een artiest geplaatst met een naam in de bandnaam.
Hij stond al vijf dagen open.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Longmen het volgende:
Je was niet aan de beurt bukgeit....
quote:Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Ja, dat mag dus niet, hè. Je mag pas weer een nummer uit de lijst vervangen, als er twee andere users aan de beurt zijn geweest. Er dient tevens een redelijk tijdsbestek in acht worden genomen voor een nummer dat is verwijderd uit de lijst weer terug geplaatst mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |