Gadver B.... ze is donkerquote:
Yepquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gadver B.... ze is donker
Is dat Naat?
En ze ligt te jojo'en.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
Voor de Natalie liefhebbers.... hier nogmaals met ontplofte mol op je scherm
[afbeelding]
Wat bedoel je daarmee... ?quote:
Nou ja goed, bij dit stilstaand plaatje moet ik dat haast wel concluderen Gijsquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee... ?
Het lijkt alsof ze vies aan het doen is maar dat is ze toch niet he B... nee toch he
Godverju Gijs.. die zit strak in dr pakquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij naar huis?
[afbeelding]
Gijs jij krijgt ook tranen van die filmpjes.... ik zeg het je..... !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu eerste roken... en om 1700 naar huis.
Gijsje79 heeft net ook zn premium gekocht
Ik heb dit spel heel vroeger op een oude Apple gespeeld. Op een klein zwart wit scherm. Maar het was zo verslavend...avonden plezier van gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
Hype me eens,.. de screens zagen er niet uit op zich, weet niet wat je moet doen of de bedoeling is.
Vanavond ga ik ze checken Gijsquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jij krijgt ook tranen van die filmpjes.... ik zeg het je..... !!
Ff kijken of ik een demo kan downen eerst danquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb dit spel heel vroeger op een oude Apple gespeeld. Op een klein zwart wit scherm. Maar het was zo verslavend...avonden plezier van gehad.
Je bent een klein rond ruimteschip en je moet zo snel mogelijk alle crystalen op het scherm verzamelen. Ondertussen verschijnen er steeds meer vijanden die je moet ontwijken/afschieten.
quote:
Wacht het even af zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Morgen maar lekker thuis blijven dan
er is nog geen waarschuwing gegeven dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Morgen maar lekker thuis blijven dan
Wat zit je dan paniek te zaaien hoer!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef kepler het volgende:
er is nog geen waarschuwing gegeven dus het zal wel meevallen
Met jouw rijstijl zal het inderdaad weinig verschil uitmaken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Net of ik me wat aantrek van wat sneeuw, is alleen maar leuker
Maakt me dood met een blije musquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zit je dan paniek te zaaien hoer!
Oke, jij loop dus naar B.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met jouw rijstijl zal het inderdaad weinig verschil uitmaken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zit je dan paniek te zaaien hoer!
Teringgggg...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef kepler het volgende:
OMFG![]()
![]()
als je net gegeten hebt of een zwakke maag heb moet je serieus niet klikken:
Vreselijk: tumor van 7.26 kg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |