quote:Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteindelijk zal de PS3 er wel gigantisch overheen knallen denk ik...
Kun je lachen, maar wat ding wordt een supermachinequote:
Grafisch boeit het me niet eens zo. Het gaat om de games. Ik ben ervan overtuigd dat die over een tijdje ook wel op de 360 zullen verschijnen. Alleen de huidige line-up spreekt me totaal niet aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol heeft wel een beetje een punt, ik denk dat de 360 op dit moment nog maar een klein beetje laat zien. Uiteindelijk zal de PS3 er wel gigantisch overheen knallen denk ik... Maar qua gebruikersgemak is de 360 toch wel subliem hoor, die gamercards heersen ook.
Moet jij de revolutie niet hypen?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je lachen, maar wat ding wordt een supermachine
Heb ik alquote:Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar wat ding wordt een supermachine
Als je echt een online speler bent zoals jij denk ik van wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:
Heb ik al
Nee PS3 word leuk.. geen musthave, 360 is de betere.
Dat ding gaat zichzelf wel hypenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij de revolutie niet hypen?
Hoeveel RAM geheugen kreeg die nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ding gaat zichzelf wel hypenDaar hoef ik helemaal niets voor te doen.
110 ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel RAM geheugen kreeg die nou?
Ja voor 2D platforms is dat ook wel genoeg natuurlijk.
Dat begrijp ik wel Gijs.....quote:Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen de huidige line-up spreekt me totaal niet aan.
Staan een paar filmpjes in vorige topicquote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef mr_Brown het volgende:
en een nieuwe werkdag is weer aangebroken
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staan een paar filmpjes in vorige topic
WERKZE HE!!
Nee hoor Gijsquote:
Ik gok ontoerekeningsvatbaar. Misschien een paar jaar TBS waarna hij tijdens een uitstapje naar Madurodam ontsnapt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
Die baby van gisteren trouwens is overleden he.... van die kankerhond die zijn zwangere vrouw 15 keer in haar buik stak... arme ongeboren kindje had buik en hoofdwonden... de vrouw komt er bovenop geloof ik...
Vieze kankerhond... wat moet je nu doen met die.............. met die.... K ... kan geen straf bedenken....
Spijker, kop.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gok ontoerekeningsvatbaar. Misschien een paar jaar TBS waarna hij tijdens een uitstapje naar Madurodam ontsnapt.
Het signaal gijs, de resolutie is 4x hoger als die van gewone tv. Heb het gezien op een sony beeldscherm met een HDTV test DVD. Viel bijna achterover. Echt schitterendquote:Op donderdag 15 december 2005 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die verkooppraatjes van de BCC'Vier keer zo scherp als' is gelul natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |