Dat MEEN je nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef YellowDog het volgende:
Ik heb precies het zelfde bij mij thuis, ik woon naast een nieuwbouwwijk, en er wordt tegen m'n huis een stel huizen aangebouwd. 's nachts krakende vloeren, en het huis is dusdanig verzakt dat als ik een biertje in m'n koelkast leg, hij automatisch naar links rolt.. maarja het huis staat nog.. gewoon een keer in de zoveel tijd afkloppen en dan maar hopen dat ie blijft staan
Ok, ik zal de achterliggende gedachte even opschrijven. Ik wou misschien zelf een aannemer inhuren, aangezien ik ergens het gevoel heb dat ik er ook enigszins voor verantwoordelijk ben, doordat ik een grote belasting aan die kant van het huis had staan. Daarvoor wou ik dat bedrag weten, maar als dit nou echt belachelijk hoog is, moet ik misschien toch maar naar de huurbaas gaan om hem te vragen om er wat aan te gaan doen. ben immers ook maar student...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef harteloos het volgende:
Geen expert inschakelen. Door er een topic over te openen op Fok komt alles goed!
elke nacht de laatste 2 dagen hoop ik idd nog dat hij er de volgende dag nog staat, dus ik ga iig een aannemer wel consulteren. Maar ik snap niet hoe jij er nog normaal bij kan slapenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef YellowDog het volgende:
Ik heb precies het zelfde bij mij thuis, ik woon naast een nieuwbouwwijk, en er wordt tegen m'n huis een stel huizen aangebouwd. 's nachts krakende vloeren, en het huis is dusdanig verzakt dat als ik een biertje in m'n koelkast leg, hij automatisch naar links rolt.. maarja het huis staat nog.. gewoon een keer in de zoveel tijd afkloppen en dan maar hopen dat ie blijft staan
Een huis moet toch kunnen tegen een beetje zware belasting... Daarvoor is het een huis en geen tentquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:43 schreef kamikaze het volgende:
[..]
Ok, ik zal de achterliggende gedachte even opschrijven. Ik wou misschien zelf een aannemer inhuren, aangezien ik ergens het gevoel heb dat ik er ook enigszins voor verantwoordelijk ben, doordat ik een grote belasting aan die kant van het huis had staan. Daarvoor wou ik dat bedrag weten, maar als dit nou echt belachelijk hoog is, moet ik misschien toch maar naar de huurbaas gaan om hem te vragen om er wat aan te gaan doen. ben immers ook maar student...
De grote belasting gok ik op zo'n 200-250 kg op het uiterste randje van mijn kamer, maar dat was eerst geen probleem het heeft er zo'n 6 maanden gestaan zonder problemen. Ik heb die belasting nu weggehaald, maar ik heb ergens het gevoel dat er sprake is van een onomkeerbaar procesquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:47 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoe groot is die grote belasting dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef DrXLTrouble het volgende:
Met zo'n naam moet het een eer zijn als het instort.
Zet de 200kg aan de andere kant van het huis.... dat zal vast helpenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
De grote belasting gok ik op zo'n 200-250 kg op het uiterste randje van mijn kamer, maar dat was eerst geen probleem het heeft er zo'n 6 maanden gestaan zonder problemen. Ik heb die belasting nu weggehaald, maar ik heb ergens het gevoel dat er sprake is van een onomkeerbaar proces
Leuk als je het bad vol laat lopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef DrXLTrouble het volgende:
Overigens mag die 200kg totaal geen probleem zijn.
Dat heb je al als er 2 wat grotere mensen bij elkaar staan.
Da's zonde van je geld, de verhuurder is hiervoor verantwoordelijk en laat je niks wijsmaken dat je door 200 kilo op een vloer te zetten een huis kunt laten verzakken, balken moeten dat gemakkelijk kunnen dragen! Tenzij het door een vd Valk gebouwd is natuurlijk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef kamikaze het volgende:
maar weet iemand dan toevallig wat ongeveer de prijs is van een aannemer voor inspectie?
Nee, niet binnenkort maar nu bellen. Je niet laten afschepen, en het hard spelen. Jouw eigen veiligheid is je dat toch zeker niet waard?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef kamikaze het volgende:
bedankt allemaal, hoewel ik nog steeds twijfel of het niet enigszins mijn schuld zal zijn, zal ik binnenkort maar even met de huisbaas gaan praten.
Ik zou idd bellen voor de schade erger wordt. Zeker met de nieuwe sneeuw die opkomst is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef Aventura het volgende:
Eens, hoe kom je erbij dat het jouw schuld zou kunnen zijn, jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van bouwconstructies. (Ik ook niet, maar weet wel dat het niet jouw schuld kan zijn geweest). Bellen dus!
Precies, marsepein, that's the spirit!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef Marsepein het volgende:
En wat zeiden ze?
Is er al iemand langs geweest?
Heb je het nu over het huis, of over zijn kist?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef longinus het volgende:
Houtrot zou wel eens de boosdoener kunnen zijn
uh-oh...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ts heeft zich sindsdien niet meer gemeld op Fok![]()
http://forum.fok.nl/user/history/22085
![]()
De badkuip lijkt me het ergste. Naakt en genadeloos.quote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
uh-oh...![]()
is 't heel genant om gevonden te worden onder een boekenkast, of een badkuip?
Hrm. In mijn geval zou dat wat pijnlijk zijn, omdat ik al heel lang afgeef op overjarige pijprokende nederlandse literatoren. Maar voor Hermans zou ik een uitzondering makenquote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan liever nog dood worden gevonden onder Mulisch en W.F. Hermans.![]()
Volkomen terecht. En om elk risico van bedolvenheid onder voorgenoemde pijprokende elementen in de samenleving te vermijden, heb ik de heer Harry M. simpelweg niet in mijn boekenkast staanquote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Hrm. In mijn geval zou dat wat pijnlijk zijn, omdat ik al heel lang afgeef op overjarige pijprokende nederlandse literatoren. Maar voor Hermans zou ik een uitzondering maken![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef QyRoZ het volgende:
RIP TS.
Tof!quote:Op zondag 18 december 2005 18:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zet mijn MSN alvast op away. Uit respect.
De tip om inbrekers voor te zijn: maak al je spullen loodzwaar, en zet je boekenkast vol met harry mulisch!quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
En het was in dat huis sowieso al niet pluis!
inbreekster op heterdaad betrapt en toen daags daarna:
kutinbrekers doe eens een ander huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |