Dat is het probleem jusit man, ik ben dinsdag geholpen aan 2 verstandskiezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Scorpie het volgende:
hard drukken gast, je kan het.
Hey, voorboren is niet toegestaan hé!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
naar een homobar gaan & de grootste neger uitzoeken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Trouwens hoe weet je dat die drol een 'hij' is. Heb je een echo laten maken ofzo![]()
Mag ik deze grap lenen om te gebruiken op verjaardagen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Trouwens hoe weet je dat die drol een 'hij' is. Heb je een echo laten maken ofzo![]()
Ja, maar als de grap is ingeslagen als een bom, wel even vermelden van wie je hem hebtquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef WAT het volgende:
[..]
Mag ik deze grap lenen om te gebruiken op verjaardagen?
stiekem toch die neger gehaald?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
Heb nog steeds wat pijn aan mn poepert
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[afbeelding]
Alst-ie er niet door past moet je 'm ff passend maken!
Dan kan er een slotje op dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
Ja ik zoek ze uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef Billy_daKid het volgende:
[..]
Verdomme zeg.. die naam van jou past ook prima bij dit topic zeg!
Had dan vaseline gebruiktquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382106quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
ging er wat uit of ging er wat in...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
She is right as fuck!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ging er wat uit of ging er wat in...
je kan wel janken hoor..
maar jah zoals iemand die zeker gaat reageren..
wij meiden poepen niet...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Cassiopeia het volgende:
Gewoon met je bovenlichaam rondjes gaan draaien als je zit. Werkt gegarandeerd, en kan een hoop pijn en ellende schelen. Succes!!
Sinds een vriend van me na een paar biertjes in geuren en kleuren vertelde over de operatie aan zn aambeien, ga ik nooit van zn lang zal ze leven meer hard drukkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Scorpie het volgende:
hard drukken gast, je kan het.
WTF,quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Sinds een vriend van me na een paar biertjes in geuren en kleuren vertelde over de operatie aan zn aambeien, ga ik nooit van zn lang zal ze leven meer hard drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |