Dat is het probleem jusit man, ik ben dinsdag geholpen aan 2 verstandskiezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Scorpie het volgende:
hard drukken gast, je kan het.
Hey, voorboren is niet toegestaan hé!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
naar een homobar gaan & de grootste neger uitzoeken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Trouwens hoe weet je dat die drol een 'hij' is. Heb je een echo laten maken ofzo![]()
Mag ik deze grap lenen om te gebruiken op verjaardagen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Trouwens hoe weet je dat die drol een 'hij' is. Heb je een echo laten maken ofzo![]()
Ja, maar als de grap is ingeslagen als een bom, wel even vermelden van wie je hem hebtquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef WAT het volgende:
[..]
Mag ik deze grap lenen om te gebruiken op verjaardagen?
stiekem toch die neger gehaald?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
Heb nog steeds wat pijn aan mn poepert
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[afbeelding]
Alst-ie er niet door past moet je 'm ff passend maken!
Dan kan er een slotje op dit topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
Ja ik zoek ze uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef Billy_daKid het volgende:
[..]
Verdomme zeg.. die naam van jou past ook prima bij dit topic zeg!
Had dan vaseline gebruiktquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382106quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
ging er wat uit of ging er wat in...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is er uit!!
Koffie doet wonderen!!!
She is right as fuck!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ging er wat uit of ging er wat in...
je kan wel janken hoor..
maar jah zoals iemand die zeker gaat reageren..
wij meiden poepen niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |