Nee, ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
is je msn kapot rewimo?
Hee wat grappig, zit net even te kijken naar je kippensoop (dacht dat er kippensoep stond en daar heb ik trek in joh). In je openingspost staat dat je ze gekocht hebt in Halfweg. Ik vraag me af of je je kuikentjes toen bij mijn zwager hebt gekocht. Woonde ze aan die grote weg?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit net wat te zoeken op internet kom ik dit tegen: http://knutselen.pagina.nl/
misschien hebben anderen er nog wat aan. ik ben in ieder geval razend enthousiast.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ze bij ene Ilse gekocht dacht ik
t was wel langs een weg
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
nee, het is een onwijs leuke chickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef bixister het volgende:
hehheh heb jij zo'n kippig zusje sjak!
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, het is een onwijs leuke chick![]()
nee, ik ken dr niet, maar 't was zon leuk inkoppertje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef bixister het volgende:
[..]
jij kent 'r ook al, wat een kleine wereld!![]()
Ik zal het laten lezen aan d'r. Leuk hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan weet ze meteen hoe het ze vergaan is, sinds ze ze aan ons verkocht heeft
Ik lees dit en mijn maag doet *KNORRRRRRR*quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:30 schreef moussy het volgende:
idd! Neem nou de sausijzenbroodjes, lidl 4 voor 89 cent, ah 4 voor 1,49
Hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond gelachen.en ik waren even bij de Christine le Duc en toen we daar binnen stapten stonden er 2 kindjes voor in de winkel. De verkoopster vroeg of ze bij ons hoorden, nee dus. Komen net de ouders eraan lopen: 'Kijk mam! Allemaal ijsjes!'.
Zegt die moeder: Nee lieverd, dat is allemaal speelgoed voor mama! Over 16 jaar mag jij hier ook gaan kijken!![]()
Don't you just love kids!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |