Misschien wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:05 schreef peterh het volgende:
Zal er dit jaar ook weer een natuurramp ergens op deze wereld plaats vinden?
Schuivende aardplaten veroorzaken trillingen in de grond.quote:Waarom gebeuren deze rampen?
Als je dat gelooft wel, anders niet.quote:En heeft het iets te maken met het geloof?
Ik geloof in toeval.quote:Wat denk jij?
Hier zit een grotere macht achter zeg ik je..quote:Two earthquakes were felt during the week ending on December 26. One took place at 6:45 PM 1 mile west of `O`okala, at a depth of 7 miles. The earthquake was felt in Papa`aloa, even though it had a magnitude of only 2.1. The largest felt earthquake occurred on Christmas Day at 2:53 PM. It was located 6 miles west-northwest of Pahala, had a magnitude of 3.8, and was 6.5 miles deep. This earthquake was felt across the island.
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef BdR het volgende:
op 1ste kerstdag 2002 was er op Hawaii ook 1 (bron)
[..]
Hier zit een grotere macht achter zeg ik je..
niemand weet wat je werkelijke verjaardag is van Jezus, maar maakt dat echt uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef thefunny het volgende:
[..]
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."
Ik denk dat het toeval is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:05 schreef peterh het volgende:
De laatste paar jaar zijn er elke keer op 2e kerstdag natuurrampen geweest.
2e kerstdag 2003: Een enorme aardbeving in Iran 31.000 doden
2e kerstdag 2004: Een zeebeving in Zuid Oost Azië 160.000 doden
Zal er dit jaar ook weer een natuurramp ergens op deze wereld plaats vinden?
Waarom gebeuren deze rampen? En heeft het iets te maken met het geloof?
Wat denk jij?
Graag alleen serieus reageren!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Speed-Addicted het volgende:
Allah heeft het zo gewild!!
Allah is groot!
gallgallagallagalla![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef thefunny het volgende:
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef MouseOver het volgende:
Het is een marketingtruck van de hulporganisaties, ik zeg het je
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef BdR het volgende:
[..]
[afbeelding]
♪ happy birthday to me, happy birthday to me ♫
Mwoa dacht ik eerst ook, maar de laatste tijd zijn sommige van die rampen wel erg nadrukkelijk op bepaalde 'specialere' data gebeurd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik denk dat natuurrampen zich niets aantrekken van een datum of een feestdag.
Vervolgens concluderen dat die verbanden eigenlijk nergens op gebaseerd zijn helaas iets minderquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef BasEnAad het volgende:
verbanden leggen en overeenkomsten zien is menselijk
Dat is 1 optie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mwoa dacht ik eerst ook, maar de laatste tijd zijn sommige van die rampen wel erg nadrukkelijk op bepaalde 'specialere' data gebeurd.
Daarnaast denk ik wel dat het een straf voor de mensheid is, maar niet van God, maar van de natuur zelf.![]()
Wat is haarp dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:10 schreef huupia34 het volgende:
ik heb wel eens iets gelezen over haarp als boosdoener
Dat durf ik zeker te stellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef UncleScorp het volgende:
Ik geloof ook dat er nog iets te gebeuren staat tussen nu en 31/12
haarp is een geheim wapen waarmee ze het weer kunnen beinvloeden dmv grote hoeveelheden energie die in de hogereluchtlagen worden geschoten.quote:
zoiets is ook wel eens door mijn hoofd gegaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mwoa dacht ik eerst ook, maar de laatste tijd zijn sommige van die rampen wel erg nadrukkelijk op bepaalde 'specialere' data gebeurd.
Daarnaast denk ik wel dat het een straf voor de mensheid is, maar niet van God, maar van de natuur zelf.![]()
[..]
[afbeelding]
Van de site van HAARP: "The HAARP Ionospheric Research facility will be a major Arctic facility for conducting upper atmospheric research."quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:32 schreef huupia34 het volgende:
[..]
haarp is een geheim wapen waarmee ze het weer kunnen beinvloeden dmv grote hoeveelheden energie die in de hogereluchtlagen worden geschoten.
kan o.a hurricanes opwekken , aardbevingen e.d
zoek op haarp op het web voor meer info
ik neem aan dat je nu de officiele versie leest?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Van de site van HAARP: "The HAARP Ionospheric Research facility will be a major Arctic facility for conducting upper atmospheric research."
Wat is daar geheim aan? Ze doen gewoon onderzoek.
De officiele versie ja, geplaatst door mensen naar ik aan neem die er verstand van hebben. En als ik verder zoek kom ik vage conspiracy-sites tegen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je nu de officiele versie leest?
zoek eens verder9die apparatuur kan ook negatief gebruikt worden(nee, dat zullen ze toch niet doen)
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef KoudeVrouw het volgende:
Heeft iemand al eens tegen je gezegt dat je naief bent.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Van de site van HAARP: "The HAARP Ionospheric Research facility will be a major Arctic facility for conducting upper atmospheric research."
in mijn post zei ik al: ik heb er weleens wat over gelezen, dus ben ik geen expert.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
De officiele versie ja, geplaatst door mensen naar ik aan neem die er verstand van hebben. En als ik verder zoek kom ik vage conspiracy-sites tegen.
Ik hoor liever van jou hoe het precies zit.
Kritisch wel. En niet paranoide.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen je gezegt dat je naief bent.
Inderdaad, je bent net zo min expert als ik noch de makers van de sites waar jij mij toe verwijst. Dus waarom zou ik conspiracy-sites geloven boven de officiele site?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:02 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in mijn post zei ik al: ik heb er weleens wat over gelezen, dus ben ik geen expert.
er zijn trouwens al hele topics over geweest , bv "angels do't play this haarp"
en kouwe vrouw, als jij altijd denkt van: die mensen hebben er verstand van , dus spreken ze de waarheid, dan ben je erg kortzichtig.
vb: het officiele 911 report(lachertje)
maar ga zo door, ik wil je wereldbeeld niet verstoren
Dit is zo cliché in TRU ... je moet een standpunt verdedigen maar elke site die aangebracht wordt, wordt als dubieus of ongeloofwaardig afgedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
Als je anders aan kunt tonen dan wat de officiele site beweert en niet doormiddel van een op z'n minst twijfelachtige website, voel u vrij en verlicht mij.
Raar he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit is zo cliché in TRU ... je moet een standpunt verdedigen maar elke site die aangebracht wordt, wordt als dubieus of ongeloofwaardig afgedaan.
![]()
*leestquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef UncleScorp het volgende:
Deze misschien ?
15/12 Alaskan volcano showing signs of erupting
ANCHORAGE, Alaska (AP) -- A sulfurous steam plume, hundreds of miniature earthquakes and a new swath of ash on snowy Augustine Volcano have scientists looking for a possible eruption in the next few months.
Full txt : http://edition.cnn.com/20(...)olcano.ap/index.html
klein vb. dan. geheimen cia kampen? antwoord: nee ze bestaan nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent net zo min expert als ik noch de makers van de sites waar jij mij toe verwijst. Dus waarom zou ik conspiracy-sites geloven boven de officiele site?
Ja, ik denk dat die mensen er verstand van hebben, dat is een hele gezonde niet-paranoide gedachtengang en helemaal niet naief.
Als je anders aan kunt tonen dan wat de officiele site beweert en niet doormiddel van een op z'n minst twijfelachtige website, voel u vrij en verlicht mij.
Laten we dat hopen. De mensen moeten weten dat er maar 1 god is en dat is de Joods-Christelijke.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef erikh het volgende:
De straf van god op de ongelovigen in de islamitische landen?
'HAARP' is de naam van conspyricy volgers hebben gegeven aan een weer-metings experiment op Alaska.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef KoudeVrouw het volgende:
Is Haarp dan verantwoordelijk voor elke vulkaanuitbarsting en aardbeving? Hoe bepaal je of Haarp er iets mee te maken heeft? Wat is het doel om een vulkaanuitbarsting te veroorzaken op een onbewoond eiland?
Niemand hier die zegt dat HAARP voor alles verantwoordelijk is ... dat maak jij er nu weer van ... ook makkelijk hé.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef KoudeVrouw het volgende:
Is Haarp dan verantwoordelijk voor elke vulkaanuitbarsting en aardbeving? Hoe bepaal je of Haarp er iets mee te maken heeft? Wat is het doel om een vulkaanuitbarsting te veroorzaken op een onbewoond eiland?
Nou, toen het bericht naar buiten kwam twijfelde ik eigenlijk niet aan het bestaan van die kampen. Dat leek me juist best aannemelijk. Bovendien werd het later door Mvr. Rice bevestigd in meerdere of mindere mate.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef huupia34 het volgende:
[..]
klein vb. dan. geheimen cia kampen? antwoord: nee ze bestaan niet
later: ze bestaan maar er wordt niet gemarteld later: ze bestaan en er wordt gemarteld
later : ze bestaan niet meer in europa en er wordt ook niet meer gemarteld.
als gelover van het officiele had jij dus meteen gelooft dat er niets aan de hand was.
goed dat er ook onderzoekers zijn met "vage" sites die niet alles voor zoete koek slikken.
Nee dat maak ik er helemaal niet van. Dat vraag ik mij juist af, selectief lezen is ok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niemand hier die zegt dat HAARP voor alles verantwoordelijk is ... dat maak jij er nu weer van ... ook makkelijk hé.
HAARP heeft die mogelijkheden, wat niet wil zeggen dat het voor alles verantwoordelijk is.
Maar waarschijnlijk is het wel zoals jij denkt ... de amerikanen doen gewoon onderzoek met het oog op het algemeen welzijn van alle mensen op aarde![]()
Jaja natuurlijk ... ik geef een argument ... jij vraagt een site ter onderbouwing die dan afgedaan wordt als dubieus ... ik begin er niet aan ... call me lazy ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef KoudeVrouw het volgende:
En kom nou eens met een steekhoudend argument dat het geen onderzoeksstation is ipv. weer een andere website.
Dat komt omdat je het niet in je eigen woorden uit kunt leggen. Verlicht mij, ipv. te komen met die vage one-liners.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk ... ik geef een argument ... jij vraagt een site ter onderbouwing die dan afgedaan wordt als dubieus ... ik begin er niet aan ... call me lazy ...![]()
Inderdaad, dat zou wel érg vreemd zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie weet, als het weer zou gebeuren kan het bijna geen toeval meer zijn.
De kans op een ramp is precies even groot als vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie weet, als het weer zou gebeuren kan het bijna geen toeval meer zijn.
Groter. Gezien de bewegingen van de platen en El Ninoquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De kans op een ramp is precies even groot als vorig jaar.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De kans op een ramp is precies even groot als vorig jaar.![]()
Precies, maar de kans op 3x een ramp is verder niet relevant voor de kans op een ramp dit jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:14 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Maar de kans dat er drie keer achter elkaar een ramp op tweede kerstdag gebeurd is kleiner, dan dat er twee keer achterelkaar een natuurramp is op tweede kerstdag.
Dat kloptquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, maar de kans op 3x een ramp is verder niet relevant voor de kans op een ramp dit jaar.
dus volgens jou kunnen we de ziekenhuizen wel sluiten, natuurlijke selektie doet de rest , en de sterke overleven en de zwakkeren niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
Volgens de Akasha kronieken is Jezus in maart geboren en niet met kerst.
Kerst komt eigenlijk van het Heidense Yule vandaan. Het feest van het licht. De zonnegod wordt geboren en vanaf die tijd gaan de dagen weer lengen.
Dat wij mensen op plaatsen gaan wonen die actief kunnen zijn omdat de natuur af en toe ook zijn benen wil strekken, mwah je kan het de schuld van de natuur geven. Je kan het ook de schuld van de mensen noemen. Die blijven zonder echt na te denken doorfokken, ook al hebben ze geen rijstkorrel om te eten, gaan op plekker wonen die eigenlijk niet bewoond moeten worden.
Maar daar komt nog wat bij kijken. De hele wereld is over aan het gaan van de vierde naar de vijfde dimensie. Mensen die daar niet in meekunnen of willen hebben grote kans ziek te worden, en te overlijden voor we over gaan naar de vijfde dimensie. Dit gebeurt al eeuwen op dezelfde manier.
Kijk maar eens naar alle nieuwe ziektes die er zijn gekomen. Aids is daarvan wel de meest bekende, maar ondertussen heb we ook het nieuwe griepvirus de N5H1 variant die dodelijk is voor mensen. Helaas voor de natuur is de wetenschap ondertussen sneller geworden dan de natuur.
Zo kan een stuk natuurlijke selectie niet eens meer plaatsvinden, want iedereen die ook maar wat heeft wordt op de meest achterlijke manieren in leven gehouden.
En daarom 'hielp' Dolfje de natuur maar een handje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dus volgens jou kunnen we de ziekenhuizen wel sluiten, natuurlijke selektie doet de rest , en de sterke overleven en de zwakkeren niet.
die ideeen leefden ook in nazie duitsland![]()
Schuld heeft hier in de verste verte geen klap mee te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
Dat wij mensen op plaatsen gaan wonen die actief kunnen zijn omdat de natuur af en toe ook zijn benen wil strekken, mwah je kan het de schuld van de natuur geven. Je kan het ook de schuld van de mensen noemen.
mmmmkay..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
... De hele wereld is over aan het gaan van de vierde naar de vijfde dimensie. Mensen die daar niet in meekunnen of willen hebben grote kans ziek te worden, en te overlijden voor we over gaan naar de vijfde dimensie. Dit gebeurt al eeuwen op dezelfde manier.
Die is leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
MIsschien komt het doordat mensen massaal thuis zitten met kerst, dat je dan andere weerstanden krijgt van het gewicht op bepaalde plekken
Dat komt natuurlijk omdat God in de gaten had dat zijn strategie was uitgelekt op het Fok! forum !!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Urquhart het volgende:
De reeks is doorbroken, dit jaar gebeurde er niks van die omvang.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat God in de gaten had dat zijn strategie was uitgelekt op het Fok! forum !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |