Misschien wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:05 schreef peterh het volgende:
Zal er dit jaar ook weer een natuurramp ergens op deze wereld plaats vinden?
Schuivende aardplaten veroorzaken trillingen in de grond.quote:Waarom gebeuren deze rampen?
Als je dat gelooft wel, anders niet.quote:En heeft het iets te maken met het geloof?
Ik geloof in toeval.quote:Wat denk jij?
Hier zit een grotere macht achter zeg ik je..quote:Two earthquakes were felt during the week ending on December 26. One took place at 6:45 PM 1 mile west of `O`okala, at a depth of 7 miles. The earthquake was felt in Papa`aloa, even though it had a magnitude of only 2.1. The largest felt earthquake occurred on Christmas Day at 2:53 PM. It was located 6 miles west-northwest of Pahala, had a magnitude of 3.8, and was 6.5 miles deep. This earthquake was felt across the island.
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef BdR het volgende:
op 1ste kerstdag 2002 was er op Hawaii ook 1 (bron)
[..]
Hier zit een grotere macht achter zeg ik je..
niemand weet wat je werkelijke verjaardag is van Jezus, maar maakt dat echt uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef thefunny het volgende:
[..]
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."
Ik denk dat het toeval is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:05 schreef peterh het volgende:
De laatste paar jaar zijn er elke keer op 2e kerstdag natuurrampen geweest.
2e kerstdag 2003: Een enorme aardbeving in Iran 31.000 doden
2e kerstdag 2004: Een zeebeving in Zuid Oost Azië 160.000 doden
Zal er dit jaar ook weer een natuurramp ergens op deze wereld plaats vinden?
Waarom gebeuren deze rampen? En heeft het iets te maken met het geloof?
Wat denk jij?
Graag alleen serieus reageren!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:16 schreef Speed-Addicted het volgende:
Allah heeft het zo gewild!!
Allah is groot!
gallgallagallagalla![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef thefunny het volgende:
Kerst is alleen maar een menselijk feest. Wie zegt dat Jezus daadwerkelijk op 26 december jarig is? En dan zou hij dus zeggen: "Mooi, vandaag is het mijn verjaardag, we gaan weer eens wat mensjes vermoorden."
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef MouseOver het volgende:
Het is een marketingtruck van de hulporganisaties, ik zeg het je
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:26 schreef BdR het volgende:
[..]
[afbeelding]
♪ happy birthday to me, happy birthday to me ♫
Mwoa dacht ik eerst ook, maar de laatste tijd zijn sommige van die rampen wel erg nadrukkelijk op bepaalde 'specialere' data gebeurd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik denk dat natuurrampen zich niets aantrekken van een datum of een feestdag.
Vervolgens concluderen dat die verbanden eigenlijk nergens op gebaseerd zijn helaas iets minderquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef BasEnAad het volgende:
verbanden leggen en overeenkomsten zien is menselijk
Dat is 1 optie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mwoa dacht ik eerst ook, maar de laatste tijd zijn sommige van die rampen wel erg nadrukkelijk op bepaalde 'specialere' data gebeurd.
Daarnaast denk ik wel dat het een straf voor de mensheid is, maar niet van God, maar van de natuur zelf.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |