Môgge!quote:
Hee deze is erg mooi...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:23 schreef Dropkick het volgende:
Bye bye Naat,je was leuk om te cappen.
[afbeelding]
Gvd en deze ook! Is dat Naat? Krijg nou wat gvd, gaat ze er geweldig uitzien ná het Huis!quote:
komt waarschijnlijk door dat ze zwart-wit zijn en dat mooie randje erom heenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hee deze is erg mooi...Kan dàt nou?
![]()
Ja, ook dat is een cap van Nathalie, als ze haar haar niet zo vreemd had, kon ze er best leuk uitzien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:42 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Gvd en deze ook! Is dat Naat? Krijg nou wat gvd, gaat ze er geweldig uitzien ná het Huis!![]()
Ik wil een recount. Roel, opzouten alsnog!![]()
Complimenten Muerte! Misschien hadden we daar, naast het smoelenboek, ook een topic van moeten maken: 'capture Naat op haar best.' Was absoluut veel moeilijker geweest !quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, ook dat is een cap van Nathalie, als ze haar haar niet zo vreemd had, kon ze er best leuk uitzien.![]()
Jij blij. Zou er nog iemand treuren om het vertrek van Naat ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef American_Nightmare het volgende:
YES!!! LIESKE ER NOG IN![]()
![]()
Sorry had gisteren de liveuitzending gemist.
Even aan paar mensen uitlachen die al minimaal 2 weken roepen dat Lieske eruit gaat:![]()
![]()
![]()
![]()
!
geruststellend is het wel dat ze steeds minder populair wordt en de kans om te winnen daardoor ook veel kleinerquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef American_Nightmare het volgende:
YES!!! LIESKE ER NOG IN![]()
![]()
Sorry had gisteren de liveuitzending gemist.
Even aan paar mensen uitlachen die al minimaal 2 weken roepen dat Lieske eruit gaat:![]()
![]()
![]()
![]()
!
treuren is een groot woord. ze was de afgelopen week leuker en spontaner aanwezig vond ik. Had liever Lieske zien gaan, die vind ik echt superirritant. Maar goed, die heeft dan ook wel weer d'r positieve kanten. (vooral met d'r kleren aan en haar mond dicht)quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij blij. Zou er nog iemand treuren om het vertrek van Naat ?![]()
Als je de tussenstanden op Talpa gelooft wel ja, maar die zijn zo onrealistisch dat ik er maar niet al te veel geld op zou zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geruststellend is het wel dat ze steeds minder populair wordt en de kans om te winnen daardoor ook veel kleiner![]()
goeiemorgen trouwens![]()
Lieske heeft de finale gehaald en dat hebben weinig mensen gedacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geruststellend is het wel dat ze steeds minder populair wordt en de kans om te winnen daardoor ook veel kleiner![]()
goeiemorgen trouwens![]()
denk het niet zal wel in het contract staan dat ze bij de live aanwezig moeten zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:34 schreef bb-millie het volgende:
ik heb een vraag over de live-uitzendingen... krijgen de ex-bewoners nou betaald om iedere keer op te draven en op een kruk te gaan zitten als opvulling van de studio?
Alleen van gisteren klopte het een klein beetje Nath stond helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je de tussenstanden op Talpa gelooft wel ja, maar die zijn zo onrealistisch dat ik er maar niet al te veel geld op zou zetten.
Goeiemorgen.
Die krukken zijn een soort verlengstuk van het huis, ze zijn waarschijnlijk contractueel gedwongen daar te verschijnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:34 schreef bb-millie het volgende:
ik heb een vraag over de live-uitzendingen... krijgen de ex-bewoners nou betaald om iedere keer op te draven en op een kruk te gaan zitten als opvulling van de studio?
Vandaar dat je ralph en tanja er ook iedere week ziet...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die krukken zijn een soort verlengstuk van het huis, ze zijn waarschijnlijk contractueel gedwongen daar te verschijnen.
en het zijn natuurlijk enorme egotrippers, dus ze genieten er van![]()
Voor Tanja hebben ze altijd uitzonderingen gemaakt en Ralphie is brandweerman, die kunnen ze in de kazerne niet missen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:39 schreef GI het volgende:
[..]
Vandaar dat je ralph en tanja er ook iedere week ziet...
Tanja is van de aardbodem verdwenen werkt in een boederij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:39 schreef GI het volgende:
[..]
Vandaar dat je ralph en tanja er ook iedere week ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |