Alleen de Internet uitzending.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey pceend het schijnt dat jij de uitzendingen online hebt staan? klopt dat en zo ja waar?
OMG dan heb ik APK op icq steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Eendje ik heb je mijn zuurverdiende puntjes in het spel gegeven omdat ik je vertrouwde en het je gunde, om later te lezen dat jij een kloon bent van ons aller gehate APK!![]()
Ik weet niet meer wat te geloven (het lijkt wel of ik in het BB huis zit
)
Jij dacht dat ik echt naar Thailand gingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG dan heb ik APK op icq steeds..
(dus niet he)
Ik denk dat je in de war bent met een andere user.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef melke het volgende:
Hou je je nu dan wel aan je woord? Je hebt al vaker gezegd dat je dat zou doen en keer op keer ga je toch weer kijken...
Kijk een keer uit je doppenquote:
Ik hoopte hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt naar Thailand ging![]()
![]()
Hhehe ik vind beide ok hoor .. maar ik heb echt Apk niet op icqquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Dank je HobjeWaar komt die roddel dan vandaan? Zeker van die APK
Ik vind Eendje nl wel lief en APK niet
Dus het zijn niet 1 en dezelfde?
Nee ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt naar Thailand ging![]()
![]()
..en wat wil je nu zeggen??quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met een andere user.
Ik heb ooit 1 keer gezegd na het vertrek van Rob dat ik me afvroeg of het nog wel zin had om streams te kijken, en verder ECHT NOOIT.
Ik heb uiteraard wel net als iedereen hier duizenden malen geklaagd over hoe saai de streams wel niet waren.
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry voor de misunderstanding (Lieske mode) ik geloof jullie en ga nu meteen naar bed om me te schamenen ook omdat om over 6 uur die klote wekker weer gaat!
![]()
Spreek jullie vast wel morgen dus voor nu een welterusten en dikke kus![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]-je terug maar nu weet ik nog niet welke loosers er nu nog in dat BB huis zitten en denken dat ze god zijn en gaan winnen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Dank je HobjeWaar komt die roddel dan vandaan? Zeker van die APK
Ik vind Eendje nl wel lief en APK niet
Dus het zijn niet 1 en dezelfde?
Nadeel van opnemen, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef Wup het volgende:
goedenacht samen
ik heb de uitzending gemist
ik was ervan overtuigd dat lieske ging vertrkken dus ik had het opgenomen voor het gewapper, maar ik heb nu geen lust om te gaan kijken
Dat is mij iig nog niet helemaal duidelijk.quote:heeft Nathalie nog een zak geld meegekregen voor de roddelopdracht?
Lieske. (scanman blij)quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]-je terug maar nu weet ik nog niet welke loosers er nu nog in dat BB huis zitten en denken dat ze god zijn en gaan winnen
Ik weet niet op welk BB forum jij leeft maar voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
Zometeen halen ze de 1000 nogquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb aanpassingsverzoekje ingediend
Ik? Niets.quote:
Dat had ik bij een paar andere users bewoners dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ik lees hier alleen maar berichtjes dat men blij is dat er iemand weg is. Hebben jullie nooit zoiets van ach ja, toch jammer dat er weer iemand het huis uit is?
Users?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat had ik bij een paar andere users... maar bij Naat niet
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:29 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry voor de misunderstanding (Lieske mode) ik geloof jullie en ga nu meteen naar bed om me te schamenen ook omdat om over 6 uur die klote wekker weer gaat!
![]()
Spreek jullie vast wel morgen dus voor nu een welterusten en dikke kus![]()
Maar die vetvlek op uw jas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik? Niets.
Was een misverstandje over iets onbelangrijks. Niets bijzonders. Niets te zien, u kunt doorlopen.
dank Lamonquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
Dat is mij iig nog niet helemaal duidelijk.
Neequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ik lees hier alleen maar berichtjes dat men blij is dat er iemand weg is. Hebben jullie nooit zoiets van ach ja, toch jammer dat er weer iemand het huis uit is?
Yuk, ik gun geen van allen de hoofdprijs..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieske. (scanman blij)
Roel. (Dido blij)
Ingrid. (hond blij)
Joost. (Joost blij)
![]()
Ze is weg en ja, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Vond haar nog minder toevoegen dan Lieske, dus ik heb nu zoiets van ja het zal wel, daaaaaaaaag en veel succes met je verdere leven NatteLie....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ik denk dat ik jou er maar es afflikkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG dan heb ik APK op icq steeds..
(dus niet he)
Leef een beetje buiten alle forums momenteelquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk BB forum jij leeft \
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat had ik bij een paar andere users bewoners dus... maar bij Naat niet
dan moet je dan maar ff fijn doen.. dan hoef ik niet steeds icq aan te slingeren voor joe berichtenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou er maar es afflikker
Puntenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan moet je dan maar ff fijn doen.. dan hoef ik niet steeds icq aan te slingeren voor joe berichten![]()
Punten gescoord zeker ?![]()
Maar dan kan ze wel de hond op 'eigen grond' uitlaten en iedere kit recht in zijn smoel uitlachen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Joost koopt een eigen praatprogramma en Ingrid een gedeelte van Santpoort
Toch he? Als ze glimlacht en haar ogen een beetje toeknijpt zoals vanavond in de uitzending, heeft ze echt een vreselijk leuk gezicht om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En ik ga Naat wel missen omdat het zo een fijne personlijkheid is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |