Heb je koorts??quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch he? Als ze glimlacht en haar ogen een beetje toeknijpt zoals vanavond in de uitzending, heeft ze echt een vreselijk leuk gezicht om naar te kijken.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:44 schreef melke het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind de negatieve praat over Nathalie erg overdreven
Sorry, maar ik vond Nathalie tof de laatste week.quote:
WA en jij hebben kennelijk niet de tijd je voldoende te informeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik en WickedAngel zijn de enigen (en nog een paar echte fans) die tot die conclusie gekomen zijn de afgelopen week, maar het is echt en niet koortsgerelateerd.
Op speciaal verzoekquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch he? Als ze glimlacht en haar ogen een beetje toeknijpt zoals vanavond in de uitzending, heeft ze echt een vreselijk leuk gezicht om naar te kijken.
Jammer dat daar geen caps van zijn.
Ik vond haar de afgelopen week ook leuk! Sinds Dido weg is is Nathalie eigenlijk leuker gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Nathalie tof de laatste week.
Ik en WickedAngel zijn de enigen (en nog een paar echte fans) die tot die conclusie gekomen zijn de afgelopen week, maar het is echt en niet koortsgerelateerd.
De boot gaat niet meer hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft TT aangepast, en is nu off to Texel tot maandagavond!
Letten jullie een beetje op onze josti-band![]()
Ik heb ook wel iets met 37!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft TT aangepast, en is nu off to Texel tot maandagavond!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij doetieutnietquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:54 schreef Manu82 het volgende:
Ga nu even internetuitzending kijken.....
PC Eend bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets???quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankje. Maar ik zou er zo graag 1 zien met de mondhoeken omhoog.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek![]()
[afbeelding]
Ik denk dat het ook wel een beetje kwam om dat ze haar aanspraken op haar ......quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond haar de afgelopen week ook leuk! Sinds Dido weg is is Nathalie eigenlijk leuker geworden
Ik gok dat zij ook haags kampioene line dancing is.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond haar de afgelopen week ook leuk! Sinds Dido weg is is Nathalie eigenlijk leuker geworden
omdat Dido weg was ging ze nu weer tegen anderen aan slijmen, dus leek ze aardiger dan voor heen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Precies. Ze kon niet meer in haar ja-knik rol terugvallen, en heeft in 1 week meer van zichzelf laten zien dan in de hele tijd daarvoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ze weten niet beterquote:
Gone with the wind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
Maar geen tijd meer, ik ga lekker slapen, en tot maandagavond,.... gone with the storm
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzendingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Trouwens echt belachelijk dat ze Joost zo achter in het publiek stopte.
Hoe moet het nu volgende week???quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze weten niet beter
Ik snap opeens weer waarom ik hier maar heel weinig kom
Hmm 2e keer al dat ik het hoor, geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
Maar geen tijd meer, ik ga lekker slapen, en tot maandagavond,.... gone with the storm
Ja waarom ook niet? Ze doen net alsof hij een of andere moord heeft gepleegt tov het programmaquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het heel wat dat ze hem naar voren haalde in de internet uitzending
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Af spelen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankje. Maar ik zou er zo graag 1 zien met de mondhoeken omhoog.
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet het nu volgende week???![]()
BB5 afgelopen. Hoe moeten we nu dan al onze crypto-erotische posts doorsturen.
Ik ga jou mijn email niet geven anders blijf je aan de gang!!
Ik zie je bij de volgende BB wel. Kan nooit lang duren!!![]()
![]()
Ik zou het meer zelfmoord willen noemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja waarom ook niet? Ze doen net alsof hij een of andere moord heeft gepleegt tov het programma
Daar zat en zit echt niets in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef melke het volgende:
Dido's hoofd bij de filmpjes van Roel en de foto van zijn ex sprak ook echt boekdelen. Ze straalde sowieso niet echt veel warmte uit (zoals gewoonlijk)
Maar toch dringen op het toetsenbord!!quote:
Ja lachenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.![]()
Zelfs daar hebben we er nog twee vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar toch dringen op het toetsenbord!!
Paupâhs!!![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
Altijd leuk zo'n mod met een bliksembezoek.![]()
Nog een 19" flatscreen over??quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben we er nog twee van![]()
Nee ruimtegebrek dus doen het met 2 x 17"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |